أو

الدخول بواسطة حسابك بمواقع التواصل

#201

افتراضي رد: روايتى الأولى"أنت أخر أمنياتى"#بقلمى "صراع بين العقل والقلب"

حللللوووووه





إظهار التوقيع
توقيع : زهرة الوادى 2
#202

افتراضي رد: روايتى الأولى"أنت أخر أمنياتى"#بقلمى "صراع بين العقل والقلب"

ياشيخه حرام عليكي
متتاخريش عينا تاانى

إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#203

افتراضي رد: روايتى الأولى"أنت أخر أمنياتى"#بقلمى "صراع بين العقل والقلب"

اشاحت رغد عن وجه أحمد
وأمسكت حقيبتها بغطرسه وغرور قائلة:مع السلامة يا أستاذ احمد أشوف وشك بخير
أحمد بدهشة:على فين بس يارغد ده احنا حتى لسه مكملناش كلامنا
رغد:وقت تانى ان شاء الله مع السلامة;o

يا أحمد
أحمد بعد ذهاب رغد بوقت ليس بالطويل
بدهشة وبعدم فهم:هو أنا عملتلها ايه
مط شفتيه
فأذا بالفتاة التى نظر اليها قبل قليل تأتى
وتقول له بكل ميوعة:ممكن أقعد حضرتك
أحمد بلا مباله:اقعدى انا سايبها
الفتاة:على فكره اللى كانت قاعدة جنبك دى كانت لتغييييير عليك أوى منى
أحمد باعجاب وبنظرة جانبية للفتاة :تفتكرى
الفتاة بتأكيد:طبعاً الا افتكر ده انا متأكده
انت مشفتش عنيها كانت هتطق ازاى
أحمد:طب عن اذن حضرتك بقا يا انسه
***- *
مصطفى:أمال اختك رغد فين يايوسف
يوسف بمزاحكانا اعرفلها يا بابا دى بت هبلة
بتروح فى اى حته تهبل
مصطفى بسخرية: لا ماشاء الله عليك عاقل يابنى
وبعدين يابا تشتمنى ادام خطيبتى
روان بسخرية:ههه هو جاب حاجه من عنده ما انت ملسوع
مصطفى: انت صدقت يابنتى التمثيلية اللى عملتها عشان تساعد روان ولا ايه
روان اختك يا اهبل مش خطيبتك
بس تصدقوا لايقين على بعد
روان:ههههههه صح والله ياعمى بس بجحد يوسف زى اخويا واكتر
يوسف بنظرة حنان:والله ياروان انا بحبك زى رغد بالظبط
بس يوم ما هتجوز مش هتجوزكـ
رغد تدخل وتقاطعهم:نعمممممم ومالها روان صحبتى بقا ان شاء الله
دى بت زى السكر
يوسف بمرح:ايه ده المعزة بتاعتنا رجعت اهية
رغد بتأفف طفولى"اوووووووف انا مش معزة قلتلك كده
روان:خلاص يلا ياختى عشان عيزاكى فوق وعايزة انام يلا
يوسف بمر:يلا نامو نوم الظالم عبادة
رغد وروان بصوت واحد:نعممم بتقول حاجة يايوسف
يوسف بلهاء مصطتنع:بكح ياحبايبى اهؤ اهؤ
رغد:كح براحتك ياخويا احبيبى
تصعد رغد مع روان غرفتها
ويذهب يوسف ليجلس بالحديقة قليلاً
تدخل مروة زوجة أخيه على والده
مروة: في ايه يابابا انتو بتضحكو من غيرى
مصطفى:كلمة بابا منك ياقلبى زى السكر انا صحيح حماكى بس ربك يعلم انى بحبك زى رغد وروان بردو بنتى
هههههه
ومالو لما نضحك دولعيال مجانين يوسف ورغد داااااااااايما كده
بيهبلو وناقر ونقير
زى القط والفار
مروة بمرح:ربنا يخليك ليا يابابا ياحبيبى
وربنا يخلى يوسف ورغد وروان ويرزقهم
الا صيح يابابا
فى موضوع عايزه أسألكـ عليه مهم أوى
مصطفى:خير يامروة ياحبيبتى فيه ايه
مروة:عملت ايه فى موضوع اسر اللى قلتلك عليه
رد مصطفى بحزن:أمرى لله مش مكتوب له ان يتجوزها طالما هى قالتلك كده انا صيح نفسى اجوزها قبل ما اموت بس انا بردو
عايزه تفرح مع حد يحبها ويصونها وتكون راضيه عن عشتها معاه
تدخلت فاطمة زوجة مصطفى قائلة بسرور:عين العقل ياحاج ربنا يخليك لينا ياحبيبى
مصطفى:ويخليكى لينا يا فاطمة ياحبيبتى
مروة بمكر:احم احم جرى ايه ده انا لسه ممشتش
فاطمة: ههه طب يلا ياختى جوزك مش مستحمل تبعد عنه روحيلو
***- ***- ***-
:يعنى ايه ياحاج
طب واتفاقنا
الحاج مصطفى:زى ماقولتلك كده يا ام اسر
كل شئ اسمه ونصيب
ومش مكتوب لرغد انها تتجوزه
كل ده بمشيئة ربنا
ام اسر:ونعمة بالله يا ابو يوسف ونعمه بالله
أغلقت أم أسر هاتفها وصاحت تنادى اسر:يا اسر...اسر
اسر بكسل:ايوه ياماما فى ايه
ام اسر:دور على عروسة يابنى
اسر بدهشة:يعنى ايه ياماما طب ورغ
اضطرت مقاطعة ام اسر لولدها اسر ان تجعله يبتر كلمته
عندما فاطعته قائلة:مش عاوزة تتجوزك رفضتك افهم بقا
مش عارفة اشمعنا بنت خالك
معندك بنت عمك ايمان مالها
بنت قمة فى الادب والاخلاق
قال اسر بمكر:هى رفضتنى طيب والله لاوريها
لم تسترحوالدة اسر لكلمات وليدها
بل قلقت كثيرا
وظلت كلماته تتردد فى اذانه
***- ***- *
روان: انتى هبلة يابنتى
رغد انتى شكلك بتحبيه
رغد بتوتر: لا ياستى ولا بحبه ولا نيله انا بس
كل اللى زعلنى انه يبيص لواحده وانا موجوده
يعنى مش بيحترمنى كده فهمتينى يا ستى
وبعدين انا رفضت اسر
روان:اييييييييييه رفضتى مين اسر اللى نص بنات
نص مين اللى بنات مصر كلها بتجرى وراه
وعشان مين اللى اسمه احمد
رغد بانفعال:اولا سبته عشان مش عايزه اتجوز
ثانيا
ماله احمد ده كويس جدا وبح
بترت كلمتها سريعا
وقالت :ومش وحشس اوى يعنى على الاقل احسن من اسر المغرور ده
روان بانفعالاً اكبر:فهمينى بقا انتى ليهــــــــــ رافضة تتجوزى
رغد بأسى وكأنه أغشى عليها ظلت تحكى وتحكى وتقص
على روان ما حدث فى تلك الليلة
فى اول يوم لها فى مصر
ورغم ان روان كانت معها تلك الليلة وتعرف كل ماحدث الا انها ظلت تستمع وكأنها لأول مره تسمعه
رغد بكل الية ودون ان تشعر انهمرت دموعها قائلة:نسيى....
نسيتى ياروان اللى اول حجب فى حياتى عمله فيا
نسيتى
انه كان بيفكر فيا غلط
انا حبيت مصر عشانه
حبيته
لكن هو ما حبش شخصى
كل اللى همه شكلى ومنظرى
كل اللى كان عايزه جسمى
مهموش شعوىرى
وصحبتى الوحيده اللى عرفتها ياروان
كانت معاه فى الجريمة
اشتركت معاها
بس انا خلاص فوقت
ونسيت صنف الرجالة دول
مش طيقاهم
مش طيقاهم
ظلت رغد تصرخ :مش طيقااااااااااااااااهم
روان :اهدى يارغد خلاص ياحبيبتى
استسلمت رغد للنوم وكأنه مغشياً عليها
لم تعرف وان هلى كانت نائمة ام فقدت كل طاقتها ولم تستطع الحراك
ظلت الافكارى تتصارع مع روان خوفاً على صديقتها
وفجأة قالت لنفسها :اهدى ياروان فكرى باحلى حاجة فى حياتك ونامى
ظنت انها ستفكر بوالدتها
لانها كلما احتاجت ان تشعر بالراحة اوالامان
كانت والدتها تخطر ببالها
لكن والدتها اليوم افسحت الطريق
لأحد أخر ليطئنها
أغمضت روان عينها
واضعة الوسادة فوق رأسها
وبمجرد أن أغمضتها
حتى هبت صورة عمرو وهو يبتسم ويتمتم بكلمة واحدة ويظل يرددها
لكنها لاتفهمها
"استيقظت رغد من غمضتها

فاذا بأذان الفجر يأذن
قالت:ياه ده انا ورغد فضلنا نرغى كتير كده
ده انا ملحقتش انام
ثم تذكرت صورة عمرو وهو يتمتم بكلام غير مفهوم
وقالت فى نفسها:ليه عمرو جالى فى رؤية غريبة!!
وبعدين ليه ارتحت لما جالى
وحست روان أن قلبها سيقفز من مكانه
فأسرت بأمساكه واحتضنته
كأنه طفل صغير ظل
تحت برد الأمطار والصواعق
ويحتاج لأمه لتضمه
ثم اسطردت تقول فى جهور:ياترى أنا بحبه
تقلبت رغد مسددة الى روان لكمة فى عينها
قائلة بكسل:مين ده اللى بتحبيه ياختى
انخمدى
روان بألم :ااااااااه يامفتريه الله يكون فى عونه
قفزت رغد بمرح كأنها طفلة نشيطة لم تنكن نائمة وظلت تقفز على السرير
لأعلى وأعلى
وتقول: تؤ تؤ ود مين
روان:اللى امه دعياله بقا كده يامفترية تضربينى فى عينى
رغد بحنان مبالغ فيه وصل للاستهزاء:علشى اصغنونه علشى
روان بشرود:طب قومى يلا نصلى الفجر
رغد:حاضر اباشا
دخلت رغد توضأت وبعدها روان
صلىتا الفجر معاً
دخلت رغد لتوضب اشياء الجامعة لها ولا لصديقتها بل أختها روان نعم كانتا مثل الاخوة بل اكثر
بينما ظلت روان ساجده تبكى فى حضرة الله عزوجل
قائلة بخشوع وهى تتذكر كل ما مرت بههى وعمر:يارب الهمنى ياترى هو كمان بيحبنى ولا لا
يارب
يارب
يارب
لم تدر بنفسها
فنامت وهى ساجده
روان...قومى يابنتى انتى نمتى
روان:شكلى كده نمت وانا ساجده
خرجت كلاًمنهما فقابلو يوسف
يوسف:صباح الخير يارغد
صباح الخير ياروان
رغد بطفولية:ثباح الخيل ياخويا
يوسف وهو يداعب روان بنكش شعرها الطويل الناعم :بطلى بقا الطفولية دى يامعزة يامعزة
ثم احتضنها
ثائلا موجهاً كلامه لروان:مالك ياختى جوزك طلقك
روان :هى هى ظريف يلا ياختى اما نشوفلنا تاكسى

يوسف بانفعال مصتنعاً مختلطاً بالمرح:وانا موجود يلا اركبو
ركبت رغد بالخلف لانها كانت تريد الاستلاقاء على المقعد الخلفى لانها مرهقة ولم تنم سوى ساعة
بينما تركت روان لها المكان وجلست بجوار اخيها يوسف نعم فقد كان لها اخاً لا حبيباً كما اعتقد عمرو

رغد صباح الخير يابروف اسفين على التأخير
نظر لها البروفسيور هو شاب فى مقتبل العمر
وسيم المنظر :ولا يهمك يا رغد
اتفضلى اتفضلى ياروان
روان بامتنان :شكرا يابروف
حاولت رغد التهرب من نظرات أحمد المتسائلة
بينما كانت تتصارع روان مع نفسها
ترى لما ينظر لى عمرو هكذا
***-
وقت الراحه
ذهب أحمد لرغد
أحمد:مالك زعلتى امبارح كده ليه انتى شكلك بتغيرى ولا ايه
رغد بنبره جديه :لا يا استاذ أنا لا بغير ولا نيلة كل اللى فيها
الاحترام
عايزاك تحترمنى لما اكون معاك
ودى اخر مره ان شاء الله
احمد: بس يارغد فيها ايه
وبعدين اسمعى بقا يارغد
انتى عندى مجرد اخت لا اكتر
رغد بانفعال:انت ايه هو انا قلتلك حاجه غير كده
انت لا اخ ولا غيره حتى باى
ولا اقولك بلاش باى
اسرعت رغد والدوع تنهمر من عينها
قائلة فى نفسها :انا غلطت لما فكرت اكلمه ده حيوان اصلاً
وفى أثناء سير روان
اصتدمت بعمرو
عمرو دون ان ينظر لها :ابقى بصى قدامك يا انسه
روان:مالك يا عمرو فى ايه
عمرو:اتكلمى معايا بدون ذكر اسمى فهمتى
تركها واشاح بوجهه بعيداً عنها
وظلت الفتاتان تبكيان كلاً منهما بحرقة اكبر من الاخرى
ترى
لما توترىت العلاقات بين أحمد ورغد وروان وعمرو
وماذا سيحدث فى المستقبل أعدك تنتظركم مفاجأت
لكل متابعى البارت الرابع عشر 14

اى خدعة البارت كبير اوووووووووى اهوه
بس دى اخر مره
يلا بقا قولولى التوقعات
***- ***- ***-


إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#204

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

روووعة منوش حبيبتي و حلوة روايتك عن جد
يسلمو دياتك

إظهار التوقيع
توقيع : نَقاء الرُّوح
#205

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

حلوو اوي يا عمري

إظهار التوقيع
توقيع : LOLO_LOLY
#206

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

روعه يا قلبى
كملى

إظهار التوقيع
توقيع : فتاة بالحياء تجملت
#207

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نَقاء الرُّوح
روووعة منوش حبيبتي و حلوة روايتك عن جد
يسلمو دياتك
مروروك الاروع ياقلبى
يسلمو حبيبتى
فرحت كتير بمتابعتك ليا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lolo_loly
حلوو اوي يا عمري
يسلمو حبيبتى
انتى الاحلى

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#208

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mêřø đê ãņä
روعه يا قلبى
كملى
يسلمو حبيبتى
انتى الاروع اكيد

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#209

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

[center [mention=104487]ام عبده٢[/mention];

البارت فوق ياقلبى
[/center]

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#210

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيوت متل التوت
[center [mention=104487]ام عبده٢[/mention];

البارت فوق ياقلبى
[/center]
فوق ازاى يعنى والله مش لاقيته مفيش غير التعليقات بس

إظهار التوقيع
توقيع : بياض الثلج
#211

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

كملي حبيبتي
أنت رووعة كالعادة

إظهار التوقيع
توقيع : حڸآۉة آڸرۉح
#212

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

روووووعه حبيبتي منوش
كملي ف انتظارك ياقمر

إظهار التوقيع
توقيع : جويريه
#213

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

البارت الرابع عشر14

سلمى :ازيك يارغد انتى شكلك كنتى بتعيطى
رغد اشاحت بوجهها بعيداً عنها
وهى تمسح دموعها :لا ابداً ياسلمى مفيش
قاطعهما شابان
قال الاول:ازيك يارغد
ازيك ياروان
قالا بضيق:الحمد لله
قالت سلمى:هتيجى الحفلة يارغد انتى وروان بتاعت سلمى
روان:مش عارفة
رغد:ممكن لا
هى عيد ميلاد مين
علياء:عيد ميلادى انا يارغد انتى وروان تعالو
بس بصى الحفلة بدعوة خدى الدعوتين دول ليكى ولروان
روان: ان شاء الله ياسلمى وكل سنة وانتى طيبة يارغد

ظل يتطلع عمرو وأحمد الى رغد وروان
قال أحمد فى نفسه :معقولة يارغد انتى كده
انا غلطت انى عبرتك اصلا طلعتى مش محترمة
اصطدمت سلمى بأحمد
سلمى:اسفة يا احمد
احمد بلا مبالة:لا ولا يهمكـــــ
سلمى:طبعا انت معزوم على حفلتنا انا وعلياء
ده عيبد ميلادها برضو
أحمد جاءت له الفرصة ليراقب رغد عن قرب:اه اكيد هنيجى انا وعمرو
وجهت له سلمى دعوتين
بينما ظل عمرو ينظر بحرقة لروان
***- ***- *
روان: عمرو استنى متمشيش
عمرو:ممكن تبعدى
روان:طب ممكن اسألكـ سؤال ليه بتعاملنى وحش كده
ليه بتزقنى وتجرحنى بكلامك
ليه ياعمرو مش احنا اتفقنا ان احنا نكون اصدقاء
ليه بتعاملنى وحش
ليه نظراتك ليا كلها عتاب وحرقة
فقد عمرو عقله ونسى كل شئ
وكاد ان يتكلم لكن احمد جذبه موجها كلامه لروان:عن اذنك ياروان بس عايزه ضرورى

أحمد:تعالى نروح الحفلة بتاعت عيد ميلاد علياء يا عمرو
عمرو بلا مبالاه:حاضر النهارده عدى عليا

تجهزت رغد وارتدت فستان طويل لونه ابيض
تكاد تكون عروس ليلة زفافها
واطلقت العنان لشعرها الاسود
ولم تضع اى مكياج لانها حقا لا تحتاج
وكذلك روان التى ارتدت فستانا قصيرا يملأه الورد
الملون
رغد وقفت امام المرءاه تقول
أنا حياتى ملهاش طعم من غيرك
نظرت لنفسها بدقة ووضعت يدها على فمها :ازاى اقول كده
هاتفها يرن
ألو ياروان اوك انا نازلة اهو

مصطفى:على فين ياحبيبتى
رغد:ايه يابابا منا قلتلك ياحبيبى النهارده هروح حفلة عيد ميلاد صحبتى
مصطفى بحنان:خلى بالك من نفسك يارغد روان خلى بالك من نفسك يا حبيبتى
روان بمرح:الله يكون فى مون اللى فى الحقلة يا انكل
***- ***- ***- **
علياء:ازيك يارغد ازيك ياروان
رغد:تمام ياقلبى كل سنة وانتى طيبة اتفضلى هديتك
علياء بابتسامة باهتة:ليه تعبتى نفسك ياقلبى تسلمى
روان:اتفضلى ياقلبى كل سنة وانتى طيبة
ذهبت روان لتجلس باحد الطاولات الفارغة البعيدة نسبياً عن المكان
بينما وقفت رغد غى احد اركان الحديقة البيعد جداااااااً ويكاد يكون معتماً
***- ***- ***- **

أحمد :كل سنة وانتى طيبة ياعلياء اتفضلى
عمرو:كل سنة وانتى طيبة اتفضلى ياعلياء

اوشكت علياء ان توجه كلامها لاحمد لكنه سبقها وذهب فى الركن الاخر من الحديقة
ولاحظ عمرو جلوس روان هناك
***- ***- ***- *
وليد:ممكن اقعد ياروان
روان:اتفضل
جلست روان تفكر بشرود ولمتهتم لجلوس وليد
وفجأة أمسك يدها
وفوجئ بعمرو يزيحها بقوة
ويجلس مكانه قائلاً باصتناع :نعلش ياروان اتأخرت
نظر وليد نظرة خبيثة وذهب بسرعة
كاد ان يذهب عمرو ولكن أمسكتها يد روان قائلة :أنا بحبكـ يا عمرو
والله العظيم بحبكـ
عمرو بتوتر: انتى تعبانة يا روان تحبى اوصلك البيت
روان وهى تتفرس ملامح وجهه قائلة:لا يا عمرو انا والله العظيم بحبك
رد قائلا بفقدان امل :وخطيبك اللى وقفتى معاه لما سبتينى ومشيتى انا شفتك
ردت روان:مش خطيبى ده يوسف اخو رغد عمل كده عشان يحمينى من خطيبى الاولانى
اللى ماما الله يرحمها خطبتهولى قبل ما تموت
لم يصدق عمرو ما سمع :يعنى انتى بجد بتحبينى
أومأت روان برأسها بخجل
ضمها عمرو وظلت تشعر بلأمان فى ضمته تستمع لدقات قلبه
بينما ذهب أحمد ليستنشق الهواء قائلا
انا فعلا مش بحب رغد
ومش حاسس تجاهها باى مشاعر
هى فكرانى معرفش انها بتحبنى
بس ذنبها ايه انها بتحبنى بس انا مش بحبها
***- *
وقعتى فى ايدنا يا رغد اخير
رغد:انت انت مين وعايز منى ايه
ايه انت انت صاحب سلمى
سيبنى
ضحك الشاب قائلا:ههههههههههههه اسيب مين ياقطة
ظلت صرخات رغد تتوالى
وهى تستنجد بمن ينقذها تستنجد بمن يعينها
ولكنها كانت كمن يبحث عن المياه فى الصحراء
لكن بالفعل هناك مياه بالصحراء
وكما الواحات موجودة أحمد موجود
لكن ياترى هل يستطيع انقاذها فى الوقت المناسب وهل هو حقا لا يحبها
وقد نجح عمرو وروان فى اقامة علاقتها والحفاظ على الحب بينهما

















إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#214

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

روعه يا حبى ♥

إظهار التوقيع
توقيع : فتاة بالحياء تجملت
#215

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

تسلمي يا عسل حلوة كتيير
إظهار التوقيع
توقيع : حڸآۉة آڸرۉح
#216

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

لا يامنوش ليه تشوقينا
#217

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

حلوة يا منوش

إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#218

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

روووووعه يامنوش
وياريت تكملي حصل ايه لاني مبحبش التشويق ياقمر

إظهار التوقيع
توقيع : جويريه
#219

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

روعه يا حبى ♥

إظهار التوقيع
توقيع : للجنة اسعى❤
#220

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

ياتري هينقذها بس هو اكيد بيحبها شوقتينا يامنوش بس
روعه كملي حبيبتي متبعاكي موفقه باذن الله

إظهار التوقيع
توقيع : جنا حبيبة ماما
#221

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

البارت الخامس عشر
أحمد :صوت مين ده انا حاسس انى سمعته قبل كده
تتعالى صرخات وشهقات رغد
حتى فقدت طاقتها وأغشى عليه
تتبع أحمد الصوت الصادر
ووقف وراء أحد الشجيرات
فوجد أحد الشباب يحاصرون فتاة لكنه لم ير وجهها
تسلل من خلفه
وضربه على رأسه اثرت عليه فأغشى عليه
وفوجئ ان تلك الفتاة كانت رغد
حملها ووضعها فى سيارة روان
وأخبرها أن تقلها للبيت
وتطمأنه عليها
ركبت روان السيارة
وعادتت برغد للبيت
أشرق الصباح وأستيقظ رغد على تراقص أنغام العصافير
قائلة باهات خفيفة:دماغى وجعانى اوى
أنا جيت البيت ازاى
ماما ياماما
فاطمة:انتى صحيتى ياحبيبتى
تعالى عشان والدك عايزك
رغد:مقالكيش ي ماما عايز ايه
فاطمة بنظرة عجب:ومن امتا ابوكى بيقولى على حاجه شغلاه يلا يلا قومىى

تدق روان باب غرفة والدها بخفوت
مصطفى:تعالى يا رغد ي حبيبتى
رغد:خير ي بابا حضرتك عايزنى فى ايه؟
مصطفى:بصى ي بنتى انا مش باقيلى
تقاطعه رغد:لا ي ببا متقولش كده
مصطفى متقاطعنيش ي بنتى انا مش فاضلى كتير واحتمال اموت قريب
وعايز اطمن عليكى فى بيت جوزك
رغد بعدم فهم :يعنى
مصطفى: يعنى جايلك عريس النهارده ولازم توافقى عليه ماشى والا هموت وانا غضبان عليكى
رغد:حاضر ي بابا ان شاء الله هوافق
ذهبت رغد لغرفتها والأفكار تملؤها
ترى هل توافق ام ترفض وخططت رغد لشئ لم يكن فى الحسبان
جاء الوقت الموعود وارتدت رغد ملابس عاديه دون تألق ونزلت
وعندما رأت من تقدم لخطبتها فوجئت
وكادت أن تقع من السلم
رغد وأحمد بصوت واحد:أنت أنتى
والد أحمد:انتو تعرفو بعض
أحمد:لا لا ي بابا هعرفها منين
مصطفى بابتسامة صافيه:نقرى الفاتحه بقا يا ابو أحمد
رانيا:........ولا الضالين أمين
يلا بقا
لازم احمد ورغد يقعدو مع بعض شويه على ما نتفق على الفرح والحاجات التانيه
ذهب احمد مسرعاً
ودلفت ورائه رغد ببطئ وتردد
أحمد:انتى بخير ي رغد
انتى ازاى تقفى فى الحته دى امبارح لوحدك
افرضى لو مكنتش جيت
كان هيحصلك ايه وكنت
ثم تابع بلهاء:قصدى ...بصى متأتمنيش لأى حد ماشى ي رغد



إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#222

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

البارت السادس عشر
رغد: أنا كويسه يا أحمد بس
هسألك سؤال
انت اللى مجبور تتجوزنى صح
أحمد كأنه لم يسمعها
رغد بانفعال:رد عليا ي احمد انت مجبور
أحمد:عادى يعنى ي رغد
بابا قالى وانا وافقت
رغد:بسص انا مش هرضى انك تتجوزنى وانت مبتحبينيش
احنا هنتخطب فترة ونقولهم ان احنا مش متفقين
أحمد :طب ممكن نبقى صحاب
رغد بلا مباله وليه لأ أصلا انا طول عمرى بعتبرك أخ وصاحب مش اكتر
أحس أحمد بغصة فى قلبه من كلامها ولم يدرٍ لما
ثم نظر لها بابتسامة عذبة قائلاً:ابقى خلي بالك من نفسك ي رغد بجد عشان انتى خطيبتى وبخاف عليكى
رغد بمرح:الا الا الا انت مصدقت تملك سلطه عليا ولا ايه لا ي عم
سمعت رغد امها تناديها
رغد:جايين ي ماما
رانيا:احنا مستعجلين اوى فهنخلى الخطوبه شهر
ولا ايه يام رغد
فاطمة:ومالو ي حبيبتى انتو بردو مننا وعلينا
بكره بقا احمد هياخد رغد ويشترو فستان الخطوبه
مصطفى:معدناش مانع أبداً

كان هناك اصوات فى غرفة رغد
وهى تتحدث مع روان على الهاتف
رغد:يعنى بجد بتحبى عمرو
روان:اه ي بنتى ما انتى عرفانى كويس احنا بقينا مخطوبين خلاص
وهنعمل فرحنا قبلك انتى واحمد كمان
الا صحيح انتى بتحبى احمد
رغد:لا ي بنتى احب مين ده جواز صالونات
بس مبروك ي قلبى فرحتلك والله
يارب تتهنى مع عمرو
روانك تسلمى ي رغودتى انتى احلى اخت ليا بالكون كله :
ظلتا تتحدثان طول الليل
حتى طلع النهار
كانت فاطمة توقظ رغد
رغد..... قومى ي رغد .... قومى بقا
رغد بكسل:اممممم ي ماما مش هروح المدرسه
فاطه:مدرسه انتى فى الجامعه ي بنتى
اهدى بس شويه
يلا عشان خطيبك مستنيكى تحت عشان تشترو الفستان
رغد :خطيبى مين بس ي ماما
فاطمه:لحقتى تنسى احمد ي ختى
رغد: هاااااااا هو تحت بيعمل ايه ده
هو مصدق يخطبنى هيرخم عليا كمان
اوف بقا طب ي ماما هلبس اهو
ارتدت رغد هوت شورت قصير جدا
رغم انها لم تكن تحب تلك الثياب
عندما نزلت وراها احمد بهذا الزى
وبخ فيها قائلاً:ايه القرف اللى انت لبساه ده ي رغد
روحى غيريه حالاً
رغد ببرود: وانت مين أصلا تكونشى صدقت نفسك خطيبى
صاح بانفعال اكثر:طب والله لارتكب جريمه لو مغيرتاهوش حالا
استسلمت رغد وصعدت لغرفتها وهى تقفزظ لاعلى ولاسفل بطريقه طفوليه من شدة الغضب
وارتدت فستاناً طويلا محتشما وفضفاضاً بعض الشئ
ونزلت
ركبت السيارة مع أحمد الذى ظل ينظر لها طول الطريق ثم تشجعت وسألته:انت ليه خليتنى أغير هدومى م انت بصيت لبنت كانت لابسه هوت شورت
ولا هى احسن منى
ابتنسم احمد بخبث: ايوه بس انتى خطيبتى كل اللى يشوفك يعرف انك محترمه
وانك س البنات
ابتسمت له وذهب وانتقت افضل فستاناً هناك
ورجعت البيت بسيارة احمد الذى قال لها قبل ان تنزل من السيارة:خلى بالك من نفسك يا خطيبتى:
ابتسمت وهى لاتدر لما وقالت له :ماشى ي خطيبى
وعندما صعدت لغرفتها
وارحت جسدها وجدت رسالة من أحمد
لم تصدق انهسيرسل لها رسالة
والمفاجأة أن الرسالة كان مكتوباً فيها








إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#223

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

البارت السابع عشر

تصدقى ي رغد وحشتينى الشويه دل أوى
ردت عليه رغد برساله:يوه بقا ماتفوق ده احنا مخطوبين لشهر واحد
رد أحمد طيب ما انتى خطيبتى فى الشهر ده
ثم فوجئت به يتصل ترددت فى الرد ثم ردت بنبرة جديه:نعم بتتصل ليه دلوقتى
أحمد:أصل مش جايلى نوم قلت اسمع صوت القمر
بكرا رمضان هتصومى ولا زى كل سنة
حاولات رغد الا تبتسم ولكنها لم تستطع ردت :لا زى كل سنة
أحمد:تصدقى ابتسامتك حلوه اوى
رغد:وانت شفتها فين
أحمد: مانتى خطيبتى بحس صوتك فى كل مكان وبحس بيكى فى اى وقت
غد:يوه ي ابنى انت ما صدقت تخطبنى عشان تستفذنى ولا ايه
أحمد بجد:لأ يمكن عشان بحبك ثم أغلق الهاتف
لكن كاد قلب
رغد ان يقفز من مكانه
لقد اعترف لها بحبها لكن من بعيد

فى اليوم اليوم التالى
كانت روان عند رغد بالبيت
روان:ي بنتى ده بيحبك
رغد:ي سلام وايش ضمنى ي اختى
روان: كلامه معاكى وخوفه عليكى انتى مشوفتهوش كان عامل ازاى لما اغمى عليكى فى حفلة عيد ميلاد علياء
رغد:طب بس انا مش بطمن للرجالة من ساعة اللى حصل
روان:انتى هتذنبى نفسك عشانه انسيه بقا هو ده قدرك بقا معلش
رغد:هفكر
روان:ي دلعك :*)
بعد مرور يومين
كانت عائلة رغد فى بيت أحمد لتناولهم فطور رمضان
وبعد تناولهم الفطور
ذهبت رغد مع حبيبة شقيقة أحمد لغرفة الأخير
بينمات جلست باقى العائلة مع بعضهم لشرب الشاى
وتسلل أحمد مع يوسف للخارج

يوسف: ي بختك باختى ياعم بس الله يكون فى عونك بقا
أحمد بمرح: يا عم سيك انت احكيلى هى كانت دايما حزنه ليه
يوسف بحزن: بص ي احمد اصلا احنا مكناش فى مصر بس اما جدى تعب جينا هنا مصر
الله يرحمه اتوفى من شهرين
بس رغد كانت ملاك وحساسه جداً
لغايه ما اتعرفت على وليد فى جامعه تانيه هنا كانت لسه اول سنه ليها هنا
حبته أووووووووووى
لحد ما قرر يخونها مع صحبتها العزيزه
بالصدفه شافته رغد
حاول يوضحلها الموقف
بس وهو ماشى وراها صدمته عربيه
كانت بتحبه اووووووووى
مكانتش عارفه اذا كانت تبكى على موته ولا على خيانته
جاتلها صدمه وقعدت شهر تتعالج وكرهت الرجاله كلهم
بس يا عم
البارت السابع عشر
أحمد: يااااااااااه دى عانت اوووووى
يوسف: اوعى تخذلها فى يوم ي احمد
أحمد بصدق: لا دى فى عنيا
قرر أحمد أن يبقى مع رغد وأن يسعدها دووووووماً
بينما كانت ترى حبيبة غرفة أخيها احمد لرغد
رغد: ياااااه ده اخوكى ده فوضوى اوى
حبيبة بسخريه:مسيرك هتقعى فى شباكه ي اختى
انا نازله اجيبلك حاجه تشربيها بتحبى ايه
رغد: هوت شوكلت بقا لو سمحتى
حبيبة : من عيونى
لمحت رغد ملابس أحمد متناثره على الأرض
فقررت جمعها
ينما اراد أحمد أن يصعد لغرفته دون أن يعلم أن رغد بها
أمسكت رغد أحد قمصانه وأخذت تتطلع بها وتذكرت كلامه ثم فجة ضمت القميص بقوة وأخذت تقول بحب


أحمد: ي سلام يا شاعره
***- ***- ***- *

ذهبت رغد للمطبخ وأحضرت مشروب رغد وبينا كانت تصعد اصتدمت بيوسف أخو رغد
حبيبة: أنا أسفه والله ما اقصد
يا ...
يوسف: يوسف وانتى
: حبيبة
يوسف: ولا يهمك ي حبيبة عادى هاتى عنك
حبيبة : لا انا هروح أعمل واحد جديد بقا وخلاص
عن اذنك يا يوسف
ظل يوسف يتطلع باعجاب لحبيبة قائلا بصوت يكاد يسمع
امك دعيالك يا جووووو
***- ***- **

رغد القت قميص أحمد على الأرض
: انت هنا من امتى
أحمد بخبث : من ساعة ما كنتى بتحضنى القميص
خجلت رغد كثيراً: أصل أصل
أحمد : انتى بتحبينى
رغد: أنا لااا ي عم لاا احب مين
أحمد: بس انا أنا بحبك ي رغد
رغد: أنا أنا
أحمد: ان انى بقا ي بنتى بحبك والله
رغد: طب من من من امتى
أحمد: مش عارف من امتى ي رغد
يمكن من أول مره شفتك فيها يمكن
من أول كلمه كلمتهالك
يمكن دلؤتى يمكن من زمان
مش عارف كل اللى عارفه انى بحبك
رغد" طب لما قلتلى انك مبتحبينيش:
كنت اعمى ومش بسمع ومش بفهم
انى اسيبك من ايدى
ي رغد
انا بجد بحبك
وزبعدين انتى بتحبينى
أومأت رغد برأسها
أحمد :ايه مش سامع
رغد بصوت خافت:بحبك
أحمد وهى يتعد للهاب:انا ماشى شكلك مبتحبينيش
أمسكت رغد يده وأخبرته بصوت عالى جدا
بحبك ياااحمددددددددد
أحمد ضمها اليه وقال :وانا بحبك
واوعى تكرهينى عشان وليد ي رغد
رغد: وانت مين قالك
أحمد:يوسف ي رغد
بس متخافيش انا بحبك بجد والله
رد: وانا بحبك ي أحمد

***- ***- *

يوسف :ماما انا هتجوز حبيبة اخت احمد
فاطمة: وانت لحقت تحبها او توشفها
يوسف: اه ي ماما بقا حب من أول نظره
فاطمه: طيب هنطلبلك ايدها يا حبيبى

عادل: وانا معديش مانع
رانيا: ولا انا ده يوسف شاب محترم جداااااااااا
رأيك ايه ي حبيبة
حبيبة بخجل :اللى تشوفه حضرتك ي بابا

مصطفى بص يا حاج روان صحبت بنتى
رغد
دى زى بنتى بجد
ففرحها هى وحبيبة هيكون مع بعض
اما احمد ورغد بعدهم باسبوع


بعد مرور الشهر

استعدت روان بفستان زفاف أنيق
وكذلك حبيبة
ذهب عادل ليحضر ابنته حبيبة
بينما ذهب مصطفى والد رغد لروان وهمس اليها مش يلا ي بنتى ولا ايه
روان طبعا ي عمو
مصطفى: بابا ي بنتى بابا
روان :يا بابا

ذهبو لقاعة الزفاف
تسلمم كلاً من عمرو ويوسف العروستين
بينما تسلل أحمد بجوار رغد التى كانت متألقة بفستان جميل للغايه وهمس اليها:مش هنتجوز بقا ولا هنعنس احما
رغد بخجل:انت مستعجل بجد
أحمد: ده انا هموت وابقى معاكى فى بيت واحد ي حبيبتى
رغد: ده هو أسبوع واحد ي أحمد اصبر بس
أحمد: مبروك يا عمرو والله وكبرت ي بنى
عمرو: ماشى ي جدو هههه عقبالك مع ست البنات رغد
سيبنى بس مع ست البنات بتعتى
روان: عقبالك ي رغد
رغد: مبروك ي رورو

أحمد: خلى بالك من اختى ي يوسف
يوسف بنظرة حب لحبيبة: دى فى عنيا يا احمد بس خلى بالك انتى من رغد
أحمد: دى مش فى عنيا بس دى فى قلبى
***-


إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#224

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

جميله اووى يا منوش
متغبيش علينا

إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#225

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الساجده الي الله
جميله اووى يا منوش
متغبيش علينا
ان شاء الله ي قلبى اخر فصلين بكرا^__^

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#226

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

اخيرا روان وعمرو اتجوزوا روعه ياقلبي تسلمي حبيبتي موفقه باذن الله

إظهار التوقيع
توقيع : جنا حبيبة ماما
#227

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيوت متل التوت
ان شاء الله ي قلبى اخر فصلين بكرا^__^
ممممم
ومتغيبيش علينا برضو في الروايه الجديدة =)

إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#228

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

حلوة اوى
تسلمى

إظهار التوقيع
توقيع : فتاة بالحياء تجملت
#229

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

[mention=102231]كيوت متل التوت[/mention];
بت انا دوخحت على مالقيت البارت اللى بعتيه يخربيتك
بس البارتات حلوة اوى مبدعة ياروحى والابداع عنوانك
تسلمى منتظرين الباقى على احر من الحر اللى احنا فيه

إظهار التوقيع
توقيع : بنوتة عسولة 654
#230

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

تسلمي حلوة

إظهار التوقيع
توقيع : hadeel tarek
#231

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

ممــتااز ..

إظهار التوقيع
توقيع : NoUr♥
#232

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

البارت الثامن عشر



ها هو حان الموعد
زفاف أحمد ورغد
وقف رغد أمام المرءاه
تتطلع ع نفسها وهى ترتدى فستان الزفاف
أخيراً ستتزوج ومن من
ممن أحبته فى فترة قصيرة
ستعيش معه الى الإبد
لكن فجأة أحست رغد بغصة فى قلبها وعدم طمأنينةة
قاطعتها روان
روان: يلا ي بنتى خلصى بقا
رغد: ايه... حاضر ثانيه واحده
فى ذلكـ الوقت كان أحمد يرتدى بذلة الوفاف
متألق كالعادة
يكاد يطير من الفرح
ذهب مصطفى وأمسك ابنته رغد من يدها
وسار بها نحو
أحمد

وسلمه اياها
وقال له بحب
خلى بالك من رغد ي احمد
أومأ أحمد برأسه بفرح شديد
جلست رغد بجوار أحمد الذى أمسك يدها
ثم سحبها من يدها
رغد بهمس: بتعمل ايه ي أحمد بس
أحمد: استنى وهتشوفى
حملها أحمد بين ذراعه
وأخذ يدور بها بين الناس فى أنحاء المكان
وظل الناس يتطلعون به
ورغد لا تكاد تصدق
الهذه الدرجة قريبة منه
انها تسمع دقات قلبه
هو اصبح زوجها
أصبح لها فقط
كادت تتطير من الفرح
إلى أن همس أحمد قائلا :بحبك أوووووى ي رغد
رغد: طب وطى صوتك لحد يسمعنا
أحمد :طيب
ثم صاح بأعلى صوت:بحبككككككك أووى
ي رغد
تشجعت رغد وصاحت : وأنا كمان بحبكـ أوووى ي أحمد
رجع أحمد ورغد لمقعدهما
وما أن كادت رغد تجلس
حتى
جاء أسر
وهو يحمل المسدس
وفى باله يريد قتل أحمد
لاحظته رغد من بعيد
فأسرغت الى أحمد
وضمته بشده
وفى تلكـ اللحظة أطلق أسر الرصاصه
فأصابت رغد من ظهرها
لم يصدق أحمد ما رأى
رميت رغد فى أحضانه والدماء تسيل منها
ودموعها منهمرة على أحمد
وقالت بصوت واهن ضعيف
:أحمد أن كفاية عليا انى عشت معاك اللحظة دى
كفاية انى عرفت انك بتحبنى
أنا بحبكـ أوى ي أحمد
بس عايزاك تعرف
ان مليش اى أمنية تانيه فى الدنيا دى
غيرك
أحمد
أنت أخر أمنياتى


إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#233

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

ان شفتش قصة بس مستنيه على نار لا ا البى نزلى احنى معاااااااكى مستنين
إظهار التوقيع
توقيع : ಇESRAAಇ
#234

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

حلووووو منتظرة

إظهار التوقيع
توقيع : LOLO_LOLY
#235

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

دائما مبدعة ي غالية
حلووو كتير

إظهار التوقيع
توقيع : وِجَـعَ ـ قَلَبّـ..❤
#236

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

روعه جميله
إظهار التوقيع
توقيع : ميمى دودو
#237

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

حلوة اوى

إظهار التوقيع
توقيع : فتاة بالحياء تجملت
#238

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

مستنيياكي يا قلبي
#239

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

تسلمي كملي حبيبتي

إظهار التوقيع
توقيع : فتاة أنيقة
#240

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
يعطيك العافية روعة


إظهار التوقيع
توقيع : رحيق العفة
#241

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

روعة كتيير حلو يا منوش
تسلم اديكي

إظهار التوقيع
توقيع : للجنة اسعى❤
#242

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

روعههه
#243

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

جميل اووى
بس موتيها فى الاخر ليه
زعلت والله
بس تسلم ايدك

إظهار التوقيع
توقيع : ربي رضاك والجنة
#244

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

البارت التاسع عشر
والأخير
لم يصدق أحمد نفسه ودماء رغد تنسال
بين يديه
فستان الزفاف الأبيض
تحول فجأة الى نهر من الدماء
لم يتمالك نفسه
ظل يبكى ويبكى حتى رأى أسر
يقف لا يدر؟ٍ ماذا يفعل
لم يكن يقصد قتل رغد
كان المقصود أحمد
ألقى المسدس وهوى مسرعاً يجرى ويتخبط فى الطرقات
ويوسف ورائه كالسيل المنهمر
وذهبت رغد للمشفى
فى حال
متدهور جداً
كانت نسبة الشفاء ضعيفة
أو تكاد تكون منعدمة أو بالفعل منعدمة
لكم الله موجود
اذن الأمل موجود
ظل أحمد بجوار رغد التى ظلت فى غيبوبتها بفستان الزفاف اسبوعيين
حين قال الطبيب انها ان لم تفق ف هذا اليوم
فانا لله وانا اليه راجعون
ظل يتمتم بكلمات من قلبها
أحمد
ينظر لرغد ويبكى ودموعه تنسال علي دمائها
قائلا : رغد فوقى ي رغد
ليه تسيبينى لوحدى
يعنى انا خلاص ضيعتك
ثم وضع رأسه بين كفيه وقال: خلاص مفيش رغد تانى
لأ وظل يصرخ وتتعالى صيحاته:لأ ي رغد رغد ربنا كبير مش هيخليكى تضيعى منى
أفاقت رغد بوهن يالهى انها معجزة حقاً
"سبحان الله"
لقد أفاقت بفضل الله
ع صوت حبيبها أحمد
أمسكت بوهن يديه وهو يبكى
أدلف ليرى ان رغد مستيقظة وتمسك يده
لم يكن يصدق نفسه
انها رغد
أمامه حية
أحمد: ي دكنور رغد رغد ي دكتور
جاء الطبيب مسرعاً !!
فوجدها مستيقظة
لم يصدق نفسه فقال: سبحان الله
كان الأمل ضعيف جداً
سبحان الله
وبعد مرور يومين
خرجت رغد من المشفى
وارتدت فستان الزفاف
وتلقت رسالة من أحمد يقول فيها
يلا بقا ي عروستى انا مستعجل
احمرت وجنتى رغد
ولم تصدق انها اليوم ستقابل حبيبها احمد
***- ***- **
أحمد: يعنى انتا متأكد من كلامك ده ي يوسف
يوسف: متخافش ي احمد الظابط قالى مش هيطلع الا لما اتنازل ع المحضر
وانا مش هتنازل
يلا بقا الحق عروستك
جلست رغد بجوار أحمد ممسكة بيده بقوة
أحمد: الله الله انا بتعاكس ي جودعان
رغد: ما انا مرات بقا اعاكسك براحتى بقا
أحمد: انا فرحان أوى انك جمبى ي رغد
رغد وهى تمسك بيده بقوة: وانا فرحانه اوى ي احمد
انا بحبك اوى
قاطعتهم والدة اسر التى جاءت بلا موعد
يوسف: ايه اللى جابك ي عمتى
مصطفى: يوسف دى مهما كانت برضو عمتك
يوسف: اسف ي بابا
مصطفى: خير ي ام اسر
ام اسر بترجى: والنبى ي مصطفى خلى يوسف يتنازل عن المحضر اسر اتعلم والله اتعلم
ده بيتعذب اوى من اللى عمله ي يوسف ده مهما كان ابن عمتك
يوسف: بس مش اغلى من اختى
رغد: خلاص ي يوسف انا مسامحه
يوسف: بس ي رغد
رغد: مبسش ي يوسف ويجى يبارك كمان
يوسف: طب هتنازل ي عمتى بعد الفرح ده ان شاء الله
رغد: شكرا ي يوسف
ام اسر: شكرا ي يوسف
عن اذنكم
***- *
بعد مرور سنة
أحمد: اهدى بس ي حبيبتى
دى مكانتش ولاده
رغد: ااااااااه ي ريتنى ملا تجوزت ولا نيلت اااااه
حرام يارب والنبى
اااااااه
دكتور
احمد بسخريهك الله يكون فـ عونك ي دكتور
بعد فترة من دخول رغد غرفة الولاده
والدكتور ي عين امه اتبهدل
صوت بكاء طفل
ماذا طفلة
ياربى
توأم
أحمد: توأم ي دتور شكرا يارب
ممكن اوف مراتى
الدكتور:طبعا ي احمد اتفضل
أحمد بحب:مبروك ي حبيبتى
رغد: الله يبارك فيك ي حبيبى
كده بقينا عيله
أحمد: انا بحبك اوى ي رغد
انتى كل حياتى ربنا رزقنى منك طفل وطفلة
شكل الامر شبهك
رغد: وانا بحبك اوووووى ي احمد
ومهما كبرت بالسن هفضل أقولك كلمة واحده بس
"أنت أخر أمنياتى"

مرت الأيام والسنين
ولازال الحب
خير شاهداً
على تلك المغامرات
منها من تنجح ك"رغد_أحمد"
ومنها للأسف تفشل
انتهت رحلتكم فى تلك المحطة
أنتظرو قطار خيالى
قريباً الذى سيأخذكم لمحطة
"عذراء بعد الإغتصاب"
تم بحمد الله



إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#245

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

هيييح النهايه السعيدة ❤❤
مستنينك ياحبي متتأخريش علينا

إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#246

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

جميله اوووى
مستنياكي في الروايه الجديدة❤

إظهار التوقيع
توقيع : ربي رضاك والجنة
#247

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

[b @الساجده الي الله;

نورتى ي قلبى
ان شاء الله


إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#248

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

[b [mention=86080]انا عسولة[/mention];
شكرا ي قلبى
نورتى
ان شاء الله[/b]


إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#249

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

روعة كتيير حلو
تسلم اديكي

إظهار التوقيع
توقيع : للجنة اسعى❤
#250

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

[color=crimson [mention=107436]نور الهداية[/mention];

نورتى ي اميره
تشرفت بمرورك العطر
^_^[/color]


إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#251

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى


حلوو عن جد تسلم ايدك منوش

إظهار التوقيع
توقيع : نَقاء الرُّوح
#252

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

[b [mention=89991]نَقاء الرُّوح[/mention];
تشرفت بمرورك ماما^^[/b]


إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#253

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

جميل يا حبي
إظهار التوقيع
توقيع : فتاة أنيقة
#254

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

روعه حبيبتي تسلم ايدك وفي انتظار الجديد ياقمر

إظهار التوقيع
توقيع : جنا حبيبة ماما
#255

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

منتظراكى ياروحى
دايما مبدعة
بارت روووووعة

إظهار التوقيع
توقيع : بنوتة عسولة 654
#256

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

نهايه سعيده وروايه ممتعه يامنوش
تسلم ايدك ويسلم قلمك المميز
ف انتظار ابداعك القادم حبيبتي

إظهار التوقيع
توقيع : جويريه
#257

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

رووووووووعة يامنوش واووووووو دايمما مبدعة مستنياكي
#258

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

رووعة ياقلبي
يسلموو


إظهار التوقيع
توقيع : رحيق العفة
#259

افتراضي رد: روايتى "أنت أخر أمنياتى"#بقلمى

حلو كملى


قد تكوني مهتمة بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى
مع سقوط أخر ورقة شجر:/...#بقلمى كيوت متل التوت أقلام عدلات الذهبية
كولكشن ملابس بغاية الاناقة ، ملابس أخر أناقة ، ملابس شتوى انيقة ندى ام ازياء وملابس شتوية
لانجري وملابس داخلية أخر دلع من أماني وحصريا طُمُوحي الجنّة لانجري وملابس داخلية
أخر مرة............................... مونه الامورة فرفشة عدلات
فساتين زفاف فرنسية ، فساتين زفاف أخر شيك ، فساتين زفاف بتصميم فرنسية ندى ام فساتين زفاف وخطوبة 2022


الساعة الآن 07:42 AM


جميع المشاركات تمثل وجهة نظر كاتبها وليس بالضرورة وجهة نظر الموقع


التسجيل بواسطة حسابك بمواقع التواصل