أو

الدخول بواسطة حسابك بمواقع التواصل



https://3dlat.com/showthread.php?t=111261
70874 349
#1

افتراضي قصة سارة ورهف

<b>
بسم الله الرحمن الرحيم
هبدأمعاكم اول تجربة ليا فى كتابة القصص باذن الله
اسم قصتى سارة ورهف
هتحكى عن بنتين مختلفين تماما




يلا نبدا
المشهد غرفة صغيرة مزينة بالقلوب الروز والاثاث كذلك تحتوى الغرفة على سرير صغير وكامود ودولاب صغير بمرايا كانت الغرفة الصغيرة بمثابة جنة صغيرة من يدخلها يتمنى لو يمتلكها رهف نائمة كالاميرات الجميلات ولكنها أفاقت على صوت أبنة عمها سارة تويقظهاوتقول لها بصوت خافت وضوء خافت ايضا رهوفتى قومى عايزاكى
ففتحت الجميلة رهف عيونها فصرخت بشدة وركضت حتى استقرت فى حضن والدها فهدأت على اصوات الضحكات فنظرت حولها لتجد امها وعمها وزوجته وسارة تخلع الماسك المخيف والعباءة السوداء وضحكاتها تتعالى
نتعرف بقه على الشخصيات
رهف بنوتة هادية ورومانسية عمرها 18سنة حبوبة ابوها وحيدة على ولدين هى اصغرهم جميلة ذات عيون خضراء صافية جدا وتمتلك جسم رياضى رائع
سارة وحيدة ايضا على ولدين
هى اضغرهم يعنى دلوعة بكل المقاييس ذات العشرون ربيع فى جامعة خاصة كل الجامعة بتحبها جسمها رشيق ورياضى شقراء ذات عيون زرقاء هادية لكنها بعكس رهف تماما شقية جدا
عاصم ابوسارة رجل اعمال كبير جنى بنت ابنه الكبير كل حياته
محمد ابو رهف رجل اعمال وله فروع لشركاته فى كل انحاء العالم
سوسن ام سارة
حنين ام رهف ربات منازل
نكمل
فنظرت رهف حولها فعرفت انه مقلب من مقالب سارة فقامت اتنططت وجريت ورا سارة صعودا ونزولا ولكن فجأة توقفت رهف وخجلت واحمرت وجنتاها
عايزين تعرفوا فيه ايه حصل ولو عجبتكم القصة هكمل


</b>



إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#2

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 2 (2 عدلات و 0 زائرة) ‏عازفة على وتر الذكريات, ‏amira ali+
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#3

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

تحفة يا نورا
كملي

إظهار التوقيع
توقيع : amira ali
#4

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira ali
تحفة يا نورا
كملي
تسلمى ياقلب نورا

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#5

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

كملى
إظهار التوقيع
توقيع : سيمو..
#6

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 4 (2 عدلات و 2 زائرة) ‏عازفة على وتر الذكريات, ‏سيمو..
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#7

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيمو..
كملى
من عيونى ياقمر

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#8

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 14 (2 عدلات و 12 زائرة) ‏عازفة على وتر الذكريات, ‏نوووره
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#9

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

بدايه جمييله
تسلم يمنآآكـ يالغلا
والله يعطيكـِ العآآفية
..........في انتظار بقية القصة

#10

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 21 (1 عدلات و 20 زائرة) ‏amira ali
إظهار التوقيع
توقيع : amira ali
#11

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

برافو عازفة كملي

إظهار التوقيع
توقيع : sho_sho
#12

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

بداية جميلة حبيبتى
كملى بسرعة

إظهار التوقيع
توقيع : توتى 1
#13

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

البدايه حلوة كملى يا نورا
#14

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 29 (2 عدلات و 27 زائرة)
#15

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يسلموووياقمر
بالتوفيق

إظهار التوقيع
توقيع : ام هنا
#16

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 30 (2 عدلات و 28 زائرة)

إظهار التوقيع
توقيع : ام هنا
#17

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

اكيد كملى طبعا
#18

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

كملي يا شهرذاد

إظهار التوقيع
توقيع : كاندي أم أنس
#19

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميل حبيبتى كملى
إظهار التوقيع
توقيع : هبه شلبي
#20

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

بجد متشكرة ليكم كتير على تشجيعكم ليا
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#21

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

توقفت رهف عن اللحاق بسارة
وخجلت كثيرا وتحمرت وجنتاها جدا عندما رأت مازن فى وجهها وقد ركز بصره عليها وترك سارة تحكى مع حالها
مازن : أنتيم أسلام ومحمود أخوة سارة ومتربى معاهم فى البيت كان بيعامل رهف على انها بنته لانها اتولدت وهو كبير عمره 25 سنة وسيم جدا ومرح جدا نرجع لمودنا بقه
رهف كان على وشك انها تبكى من كسوفها ساد الصمت قليلا والعيون تايهة فى بعضها فسارة ضحكت وقالت لمازن ياابنى دى رهف انت متنح كدة ليه انت ففاق مازن من توهانه وقال لرهف ازيك يارهوفة قلبى هزت رهف رأسها ونظرت لملابسهافوجدت نفسها مازالت بملابس النوم وفى ثانية رهف كانت فى غرفتها ومكسوفة وبتضحك وتحت سارة ومازن بيتكلموا ومازن مبتسم وسارة مستغربة جدا نرجع لرهف اللى غيرت ولبست ملابس البيت والى كانت عبارة عن جيبة قصيرة وبدى بنص كم كان طقم جميل جدا بس اول مرة مازن يشوفه مازن مش كان بس انتيم اخوات سارة لكن كمان بتربطه صلة قرابة مع ابوسارة وابو رهف فنزلت رهف ووجها ملئ بالكسوف ومستنية تعليق مازن وهزاره كعادته لكن مازن خيب ظنها ومتكلمش جلس الاباء والامهات مع سارة واسلام وزوجته ريم ومازن ورهف فى انتظار محمود الى راجع من السفر وراح رامى يجيبه من المطار
ريم هى اخت مازن وكمان مرات اسلام اخوسارة الاكبر حياتهم الزوجية سعيدة جدا وعندهم جنى محبوبة من الكل وهى بتعشق رهف
رامى اخو رهف عنده 21سنة وبيموت فى سارة ورهف مش بيقول لهم غير يانور عيني فى الجامعة مع سارة ومرتبطين عاطفيا

وسارة كعادتها اكلت الجو كله بهزارها ورهف كانت فرحانة بس كان فى حد مش مركز خالص والحمدلله محدش اخد باله غير سارة اومال هى مش بيفوتها فوتةواستاذنت سارة وخرجت تعمل مكالمة وموبيل مازن رن ياترى سارة كلمت مين ومازن مين كلمه
أنتظرونى



إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#22

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 4 (1 عدلات و 3 زائرة)
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#23

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 6 (2 عدلات و 4 زائرة)
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#24

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

قصه شيقه فى انظارك حبيبتى
إظهار التوقيع
توقيع : هبه شلبي
#25

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميلة أوي وبعدين ...
عايزة أعرف الباقي..
أنا بأنتظارك

إظهار التوقيع
توقيع : كاندي أم أنس
#26

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 8 (3 عدلات و 5 زائرة) ‏عازفة على وتر الذكريات, ‏Đāłāł, ‏مايا علي+
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#27

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

ليه الاشتغالات دي بقي ماتطوليش يانورا أنا بقولك آهوالقصة شيقة وانا عاوزة اعرف ايه الحكاية؟هههههههه
إظهار التوقيع
توقيع : مايا علي
#28

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

ههه يامايا معلش عشان الكتابة ليكى عليا انزل جزء واما اجى من الفرح انزل جزء تانى
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#29

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 8 (2 عدلات و 6 زائرة)
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#30

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يسلمو ياقمر حلو في الانتظار
إظهار التوقيع
توقيع : ام البنوتات
#31

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

كملى انا فى انتظارك يا قمر
إظهار التوقيع
توقيع : حبى الوحيد
#32

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

تسلمي حلووووة
إظهار التوقيع
توقيع : الـمـتـألـقـة
#33

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

كملي ياعسل




رد: قصة سارة ورهف

إظهار التوقيع
توقيع : الملكة نفرتيتي
#34

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

فى إنتظاركــــــــــ حبيبتــــــى

ما شاء الله عليــــــــــــــكى

إظهار التوقيع
توقيع : عمر ابانا وعائشه امنا
#35

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

تسلمى يا قمر بداية جميلة
كملى حبيبتى بالتوفيق

إظهار التوقيع
توقيع : رتوجى
#36

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

رائع كملي..
إظهار التوقيع
توقيع : هبة الرحمان2
#37

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

رااائعه حبيبتى اكملى
إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#38

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

مستنينك يا نورا كملى باسرع ما يمكنك
رد: قصة سارة ورهف

إظهار التوقيع
توقيع : توتى 1
#39

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

خرجت سارة لتتحدث فى الهاتف مع حبيبها والذى خطفها من بينهم جميعا عندما اهتز هاتفها فخرجت وغابت لساعة تقريبا واخدت تتجول شاردة الذهن حتى انتبهت ان مازن يتحدث اليها ويقول
مازن:احم احم نحن هنا روحتى فين ياسارة وبترغى بقالك ساعة مع مين سارة كانت بتعتبر مازن اكتر من اخوها وبتحكى له عن كل حاجة بس عمرها ماقالت له عن حبيبها ومازن اخد باله بس محبش يتقل عليها بينما سارة ومازن يتحدثون ويضحكون خرجت رهف لتنادى على سارة فردت سارة وقالت لها:تعالى يارهوفتى حبيب القلب جاى فى السكة أستأذن مازن ودخل البيت ورهف كملت كلامهامع سارة وقالت لها انامش مصدقة نفسي ياسارة انه اخيرا جاى وحشنى اوى قعدوا يضحكوا كتير فرهف قالت لسارة انتى ايه الى انتى لابساه ده معقول اخوكى حبيبكى جاى ولابسة كدة سارة اتكسفت وقالت لها انتى شايفة كدة رهف قالت لها ايون رهف استغربت اوى لان اول مرة سارة متبكش معاها وطلعت سارة تغير هدومها وقعدت كعادتها ساعة ونزلت على صوت بيقول سارسورتى حبيبتى فين
ياترى سارة مالها متغيرة ليه ولسة معرفناش مين كان بيكلم مازن
انتظرونى اسفة انى اتاخرت عليكم

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#40

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يا سلام علي التشويق
منتظرينك يا نورا

إظهار التوقيع
توقيع : amira ali
#41

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

تحفة يا نورا
كملي

إظهار التوقيع
توقيع : اوزاريس
#42

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

حلوة تسلمي كملي

إظهار التوقيع
توقيع : صمت الورود
#43

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

نزلت سارة على صوت بيقول سارسورتى حبيبتى فين وجريت وحضنت اخوهامودى زى مابتدلعه كان الجميع يتحدثون الى محمود بعبارات سلام ولكن سكت الجميع عندما تحدث مازن الى سارة قائلا أش أش ايه الحلاوة دى يابت اومال فين الراجل الى كان واقف معايا من شوية قعدوا يضحكوا كلهم وسارة اتكسفت وجريت برة البيت ولحقتها رهف كانت الفرحة على وجوه الجميع ولكن مودى حس بكسوف اخته وحب يخرجها من المود ده وقعد يفكر لكن صوت حنين زوجة عمه وهى بتقوله يلا ياحودة عشان الغدا
رد عليها وقالها والله يانونى ماحد بيحسسنى انى كبرت وبقيت راجل غيركى وضحكوا وراحو لغرفة الطعام وطبعا محمود بيفكر فى سارة ومازن تايه فى دنيا تانية خالص ساد الصمت قليلا فقطعه محمود محدثا سارة ايه يابت ياسارسورة الحلاوة دى كبرتى وبقيتى عروسة سارة حست انه جه الوقت وردت عليه كبرت وبقيت عروسة ولسة بتقولى يابت ورجعت سارة لعادة اكل الجو لكن مازال مازن تايه لكنه سامعهم وفاق لما لقى محمود بيكلم رهف وبيقولها وحشتينى يارهوفة ووحشنى شعبتطك فى رقبتى اوى اتغيرت ملامح مازن تماما وحب يغير الموضوع لكن رهف مااديتلوش فرصة وردت وانت كمان وحشتنى اوى يامودى فرد عليها محمود يابكاشة هو انا كنت بسيبك ده انا كنت قرفك فى الفون والانترنت فرد سارة بسرعة اه ياعم ماهى الى فى القلب دلوقت ضحك الكل لكن عاصم ومحمد بصوا لبعض بصة غريبة وخلصوا الغداء ورهف كانت بتقدم البسكوت والكيك عشان الشاى وبتلف عشان تمشي لقت حد بيشدها بتبص لقته محمود وشالها وقعد يخوف فيها وهى وشها احمر لكن مازن قاطع ضحك محمود وقاله يابنى حرام عليك مقالبك دى وساب رهف واخدوه وطلعوا غرفة محمود ودار حديث بينهم خلى محمود ملامحه اتغيرت وساب البيت بسرعة وخرج مع رامى وده الى خلى الكل استغرب وحاولوا يكلموه لكن لاقوا التليفوات مقفولة
ياترى ايه الى حصل
مازن قال ايه لمحمود ومازلنا معرفناش مين كلم مازن
أنتظرونى

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#44

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

اية يا سكرة الجمال دا
قصة شقية وممتعة

#45

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نورى
اية يا سكرة الجمال دا
قصة شقية وممتعة
حبيبت مروركم هو الى بيزيدها متعة وتشجيعجكم ليا مش عارفة اشكركم عليه ازاى

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#46

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

حلوة ياقمر كملى القصة فى انتظارك

إظهار التوقيع
توقيع : yasmen ali
#47

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

رائع حبيبتى بتشوقينا
طولى شويه المره الجايه
فى انتظارك

إظهار التوقيع
توقيع : هبه شلبي
#48

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرقيقة ميمي
حلوة ياقمر كملى القصة فى انتظارك
مرورك الاحلى حبيبتى

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#49

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هبه شلبى
رائع حبيبتى بتشوقينا
طولى شويه المره الجايه
فى انتظارك
من عيونى ياقمر

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#50

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

احنا في الانتظار قصة حلوة

إظهار التوقيع
توقيع : صمت الورود
#51

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

قصة جميلة يانورا يثبت لحد ماتكملي بسررررررررعة يانورا مستنياكي تكملي القصة
إظهار التوقيع
توقيع : لولو حبيب روحي
#52

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميل اوى يا نورا
ياترى اية اللى حصل ما تتاخريش علينا

إظهار التوقيع
توقيع : توتى 1
#53

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

عاشت ايدج.حلوة
إظهار التوقيع
توقيع : الاعلامية لينا
#54

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

وبعدين يعني معاكى لازم حتة التشويق والمتعة والاثارة ههههههههههه جميلة ماتطوليش علينا
إظهار التوقيع
توقيع : مايا علي
#55

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

حلو يا نوارة قلبي
كملي

إظهار التوقيع
توقيع : amira ali
#56

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 3 (1 عدلات و 2 زائرة)
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#57

مميز رد: قصة سارة ورهف

خرج محمود مسرعا من المنزل واخذ رامى معه ولكن رامى استغرب زى ما استغرب الجميع وسأله ايه يامحمود احنا رايحين فين قاله سوق بس وانا هقولك الكل استغرب موقف محمود وحاولوا يكلموه لكن تليفونه كان مقفول الكل استغرب وسألوا مازن ايه الى حصل قالهم جاله تليفون تعالوا بقه نعرف ايه الحوار اللى دار بين مازن ومحمود
مازن:فى ايه يامحمود انت مش بتكلم سلمى ليه حرام عليك يابنى دى كلمتنى 100مرة اخرهم قبل ماتيجى على طول مالك
محمود:سلمى هى كلمتك دى بقت زنانة اوى يامازن وانا اتخنقت بتكلمنى عشان تنكد علياوخلاص ويانارها من سارة ورهف

مازن:بصراحة ليها حق طب سارة واختك لكن رهف انت مش شايف انك بتأفور معاها وبعدين الاولى انك تكلم سلمى بدل رهف فشعر مازن ان محمود تغيرت ملامحه
محمود:هى كانت عايزاك فى ايه وبتكلمك ليه هى مش قالت انها مش عايزانى انامش فاهم حاجة
مازن:يامحمود انت نسيت انها بنت خالتى وانها مالهاش اخوات كمان ووالدها متوفى يعنى انا كل حاجة ليها يامحمود الحق سلمى عشان هى منهارة وشكلها هتعمل حاجة فى نفسها
تغيرت ملامح محمود جدا وقاله
محمود: انت بتستعبط ولسة فاكر تقولى هى فين دلوقت انطق ساكت ليه
مازن:في ايه يابنى كنت هقولك ازاى يعنى وانت لسة جاى وكلهم مستنيك
لم ينتظر محمود مازن ليكمل كلامه وتركه وخرج بسرعة
والكل استغرب ومسكوا مازن يسألوه لكن مازن كان قلقان ومرتبك وسخن ووقع على الارض
عرفنا مين كلم مازن ومحمود رايح فين هو ورامى انتظرونى بقه عشان اقولكم ايه حصل لمازن وهيحصل ايه مع رامى ومحمود
أنتظرونى

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#58

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 3 (2 عدلات و 1 زائرة)
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#59

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 4 (3 عدلات و 1 زائرة) ‏عازفة على وتر الذكريات, ‏اوزاريس+, ‏البدريه
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#60

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

منتظرينكــــــــــــ .حبيبتــــــــــى

متتأخريش ... ياسكـــــــــــــــــــــــر

إظهار التوقيع
توقيع : عمر ابانا وعائشه امنا
#61

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

تسلمى لى يالولو ياقمر على التثبيت
كدة هتسهلى على الكل انهم يقرأوها ربنا مايحرمنى منكى ويارب اكون عند حسن ظنكم

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#62

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جمييييييل ياقمر كملى مستنياكي
إظهار التوقيع
توقيع : مايا علي
#63

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مايا علي
جمييييييل ياقمر كملى مستنياكي
تسلمى لى ياحبى

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#64

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

رووووووووعة
ماليش دعوة انا عايزة الباقي وبسرعة
ولو مبعتيش الرابط حبطل اخبار السياسة
انا بقولك اهو
انتي حرة

#65

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

شوقتني ياعازفة انا مستنية
#66

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شمس لا تغيب
رووووووووعة
ماليش دعوة انا عايزة الباقي وبسرعة
ولو مبعتيش الرابط حبطل اخبار السياسة
انا بقولك اهو
انتي حرة
ههههههه والله انا خايفة عليكى ياشموسة من السياسة بعدين حد يبللغ عن المنتدى وتتاخدى فى الرجلين

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#67

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

حبيبتى دا جزء صغير جدا
من فضلك نزلى المرة الجاية جزء كبيير
وان كان على التشويق والاثارة فتم والله العظيم

إظهار التوقيع
توقيع : توتى 1
#68

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

منتظرين
إظهار التوقيع
توقيع : amira ali
#69

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يا سلام
كملييييييي يلالالالالالالا

إظهار التوقيع
توقيع : رائعة
#70

مميز رد: قصة سارة ورهف

والكل استغرب ومسكوا مازن يسألوه لكن مازن كان قلقان ومرتبك وسخن ووقع على الارض سارة ورهف أتخضوا عليه اوى زى الكل لكن رهف كمان أغمى عليها لما حاولوا يفوقوا مازن ومافاقش طب تيجوا نشوف الى حصل ساعتها
كان الجميع جالسون عندما نزل محمود مسرعا حاول الجميع سؤاله لكنه كان على عجلة من امره فلم يلحق به احد أستغرب الجميع موقفه وحاولوا الاتصال به لكنه كان هاتفه مغلقا فسألوا رهف ماذا حدث فقالت
رهف:مودى كان شايلنى وبيلعب بيا ومازن اخده وطلعوا فوق
وهى بتكمل لقوا مازن نازل ووشه متغير تماما فقالوا انهم اتخنقوا وسألت سوسن وريم مازن فى صوت واحد ايه يامازن حصل ايه محمود ماله مازن معرفش يكلم ومسك دماغه ووقع من طوله الكل اتخض عليه لكن سارة ورهف لان اول مرة تحصل حاجة زى كدة قدامهم اتخضوا اوى وعيطوا كمان عاصم ومحمد حاولوا يهدوا البنات شوية بس الغريب ان اسلام وريم بدل مايفوقوا مازن مع سوسن وحنين كانوا بيهدوا رهف حتى سارة استغربت موقف ريم اوى وقالت لها يابنتى شوفى اخوكى وريم بتقولها ياسارة هتلاقيه تعب عادى بتحصل كتير اسكتى بقه رهف مابقيتش بتنطق ولابتتحرك سارة اتخضت اكتر وحضنت رهف لكن الكل بعدوها عنها واخدوا رهف ونيموها على سريرها ونسيوا مازن تماما لكن سوسن ندهت على عاصم وقالت له مازن فاق مازن فاق لكن محدش رد عليها فقلقت وقالت لحنين فوقيه وانا هاجى تانى دخلت سوسن على رهف والجميع الغرفة واتفزعت لما لقت رهف وشها اصفر جدا وفاقدة وعيها ورجعت لورا وندهت على حنين الى كانت بتضحك مازن عشان يفوق بسرعة الحقى ياحنين بنتك محمد شدها وقالها اسكتى وشوفيها مالهامازن سمع سوسن وقام جرى من مكانه وسبق حنين ودخل الغرفة وقال
مازن:فيه ايه ياعمى ايه الى حصل رهف مالها ومنيمينها كدة ليه
محمد:انت فوقت اخيرا قلقت عليك واغمى عليها فجاة ومش عارفين نتصرف طب حنين قاطعت محمد وقالت:عايزين دكتور بسرعة رهف جسمها مثلج
هنا قاطعتها ريم وقالت لها ياطنط انتى نسيتى ان مازن دكتور ولاايه
الكل بصوا لمازن والى كان بالفعل خرج وعمل تليفون ورجع بسرعة قالهم ياجماعة ماتقلقوش بس عايز حاجة تقيلة نغطى بيها رهف عشان جسمها يسخن شوية وياريت تخرجوا كلكم برة والكل فعلا كانوا خارجين لكن سارة قالت له اعتبرنى الممرضة بتاعتك يامازن مازن كان باين عليه القلق اكتر وقال لسارة روحى هاتى لى برفان بسرعة وجريت سارة على غرفتها وفى اللحظة دى مازن قبل رهف على جبهتها واتكلم معاها وهو بيفوقها وسكت لما لقاها بالفعل بتتحرك وبتحرك عينيها وجرى ونده على الكل ياجماعة ياجماعة رهف فاقت ورجع لها ولقى سارة معاها وبتبوسها وبتحكي لها الى حصل وهى بتعيط ورهف اول ماشفته قالت له مازن حرام عليك خضيتنا عليك مازن تنح وبعدين قال لسارة اسكتى يابت انتى بتعيطى ليه قومى اغسلى وشكى واستاذن مازن لما طلع الجميع عشان يشوفوا رهف انه يمشي وبالفعل مشي وهرب من اسئلتهم وفتح تليفونه وكلم سلمى
سلمى :بنت خالة مازن وريم يتيمة الاب ووحيدة مع امها ومع سارة ورامى فى الجامعة وعندها 21 سنة
لكن تليفونها كان مغلق وده خلاه اتعصب تانى وساق بسرعة جنونية ادت الى انه عمل حادثة
ياترى ايه حكاية مازن ورهف مالها ولسة معرفناش حاجة عن رامى ومحمود ولا سلمى الى تليفوناتهم مقفولة
أنتظرونى

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#71

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

نزلى كمان واحد
إظهار التوقيع
توقيع : اوزاريس
#72

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

اتسلى كدة ونزلى بس طوللللى
إظهار التوقيع
توقيع : اوزاريس
#73

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميييييييييييل جدااااااااااااا
برافو عليكى اسلوبك رائع يا نورا
استمرى
بس كملى بسرعة اوكى متشوقة اعرف الباقى
اصلى بموت فى الرومانسية

#74

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

ماشاء الله كملي ياحلوة عجبتني
إظهار التوقيع
توقيع : نيڨين
#75

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

ولو برضة موش كبيير
اصل احنا طماعين شوية خصوصا لما بنلاقى
قصة حلو ة ومشوقة زى قصتك

رد: قصة سارة ورهف

إظهار التوقيع
توقيع : توتى 1
#76

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 3 (3 عدلات و 0 زائرة)
‏توتى 1, ‏نيڨين+, ‏@ şσỡşσỡ @

إظهار التوقيع
توقيع : توتى 1
#77

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

انا داخلة عشان اعرف باقي تفاصيل القصة
#78

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

قصة جميلة ورائعة
#79

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

ليه تعملي كدا شوقتينا يلا بسرعة كملي
إظهار التوقيع
توقيع : رائعة
#80

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

ووواااوو حلوة حبيبتى كملى


رد: قصة سارة ورهف

إظهار التوقيع
توقيع : ندى ام
#81

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

كمللللللى
إظهار التوقيع
توقيع : اوزاريس
#82

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميييييلة جدا يانورا كملي بسرررررررعة
إظهار التوقيع
توقيع : لولو حبيب روحي
#83

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

ماشاء الله عليكي لأ وعندك ميزة التشويق
كملي جميييييييييل جدا













--

إظهار التوقيع
توقيع : sho_sho
#84

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

فاقت رهف ومشي مازن بسرعة وحاول يكلم سلمى اللى كان قلقان عليها وقلق اكتر لما لقى تليفونها مقفول طب ماتيجوا نشوف ايه حكاية مازن وسلمى ومحمود
سلمى بتحب محمود جدا وهو كمان بيحبها جدا سلمى زى ماعرفنا قبل كدة انها مع سارة فى الجامعة لكن محدش يعرف انها بتحب محمود غير مازن ابن خالتها بس لانها بتعتبره اخوها وسلمى كان داربينها وبين محمود حوار عنيف فى التليفون لما قالت له انها بتغير عليه من رهف وسارة كمان وهو زعل منها لانهم اغلى من روحه وهى زعلت لكنها خيرته بينها وبينهم لكن محمود عشان بيحب عيلته جدا مكانش ينفع يختارها هى وقالها متخيرنيش عشان عمرى ماتخلى عن عيلتى انتى عارفة يعنى ايه عيلتى فانفعلت سلمى وقالت له انا بكرهك ومش عايزاك تكلمنى تانى جرحت كرامته اوى لكن هى مقدرتش انها تبعد عنه وكلمته كتير لكنه تجاهلها كرامة الراجل الشرقى متسمحش بانه يجى علي نفسه ولا على عيلته ولما كان محمود جاى فى السكة ومازن تليفونه رن كانت سلمى بتكلم مازن ومنهارة وكانت مكالمتهم كالتالى
مازن:الو ازيك يالومة عاملة ايه ردت عليه وهى بتعيط وبتقوله
سلمى:جه يامازن ولالسة
مازن مالك ياسلمى فى ايه وبعدين انتى صوتكى بيقول انكى تعبانة اوى مالكى استهدى بالله كدة وقولى لى مالكى على العموم كلهم مستنين ولسة مجاش يابنتى انتى المفروض تكونى فرحانة
سلمى :فرحانة محمود سابنى يامازن وقالى متكلمينيش تانى ابقه طمنى عليه امايوصل وحس مازن انها ممكن تعمل حاجة فى نفسها
وطبعا كان قلقان وزاد عليه قلقه من تصرف محمود وكمان قلقه على رهف وهو سايق العربية وماسك التليفون ومش مركز غصب عنه عمل حادثة بس الحمدلله جات سليمة العربية بس الى اتضررت بس هو حمد ربنا وراح لبيت سلمى ولقى عربية رامى هناك فطمن ان محمود فوق وخبط واول مادخل خالته قالت له ايه يامازن مالك قالها معلش ياخالتو بس رامى قالى انه جاى يطمن على سلمى عشان بقالها فترة مش باينة وانه لازم يكون فى راجل موجود فانا جاى بسرعة العربية اتخبطت ودخل غرفة الضيوف ولقى محمود ورامى والى اتفاجئوا بيه وسلمى مكانتش لسة قابلتهم فحمد ربنا ودخل لسلمى غرفتها وفعلا لقاها منهارة تماما واول ما قالها محمود برة قومى اجهزى لقاها قامت جريت واتنططت زى الاطفال بجد يامازن قالها والله وطبعا فى غرفة الضيوف كان محمود بيشرح لرامى الى حصل والى كان متفاجئ وزعلان لان محمود خبى عنه حاجة زى دى
واول مادخل عليهم مازن سال محمود انت جاى ليه فمحمود سأل عن ام سلمى والى كانت بتصلى لما اتاكدت ان فى راجل من البيت ومازن قاله انها بتصلى راح قال لمازن اصل ياعمى بحب بنتكم وقعدوا يضحكوا وسلمى طلعت عليهم وهى مكسوفة ورامى استلمها الله الله ايه يابت الجمال ده مازن قاله بس ياحيوان انا مش مالى عينك ولا ايه ومحمود منبهر بجمالها وكسوفها وتايهه فى عيونها الى دبلت من البكاء اتكسفت سلمى وقالت له بس ياروما ماتحرجنيش محمود اتعصب اوى ومازن حس ان الجو هيشعلل تانى راح قال لخالته انا هاخد سلمى معانا ونروح لريم وطبعا مامانعيتش
واخدهم مازن وراحوا بيت مازن الاول عشان يغير هدومه وكمان عشان يتصالحوا
هنشوف بقه ايه حصل تانى بس اريح أيدى شوية من الكتابة وانزل جزء كبيييير اوى ان شاء الله
انتظروووووووووونى


إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#85

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

رائع جدا يا نورا فى انتظار الباقى
#86

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لافالانتينا
رائع جدا يا نورا فى انتظار الباقى
الاروع هو مرورك يارونى



إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#87

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

ايه يابنتى الحلاوة ديه؟ راااااااااااائعة
إظهار التوقيع
توقيع : مايا علي
#88

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مايا علي
ايه يابنتى الحلاوة ديه؟ راااااااااااائعة
الاروع هو متابعتكى يامونى

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#89

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 4 (3 عدلات و 1 زائرة) ‏عازفة على وتر الذكريات, ‏شمس لا تغيب, ‏روزة
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#90

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عازفة على وتر الذكريات


ههههههه والله انا خايفة عليكى ياشموسة من السياسة بعدين حد يبللغ عن المنتدى وتتاخدى فى الرجلين
ههههههههه
ساعتها حقول مش انا
والجدع يثبت
شفتي الندالة بقى
بس برضه مبعتليش الرابط
انا زحلانة هالص
هئ هئ هئ

#91

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شمس لا تغيب

ههههههههه
ساعتها حقول مش انا
والجدع يثبت
شفتي الندالة بقى
بس برضه مبعتليش الرابط
انا زحلانة هالص
هئ هئ هئ
حقكى عليا ياشموستى والله النت خانقنى اوى وعشان خاطر عيونكى هنزل جزء كمان

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#92

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

هيييييييه
الجزء الجديد جاي
تسلميلي ويسلم ذوقك يا عسل
في انتظارك على احر من الجمر

#93

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

مستنيين فين الجزء الجديد
وابقى ابعتيلى الرابط لحسن ها ازعل زى شمس

إظهار التوقيع
توقيع : توتى 1
#94

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميله جدا القصه يانورة روعه بجد كملي شوقتينا كتير نعرف الباقي
#95

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

كملى بقى يا قمر عايزة اعرف الباقى دة جزء صغير اوووووى اقولك على حاجة حلوة نزليه كلة مرة وحدة
هههههههههه
وانا كمان عايزة الرابط يا قمر

#96

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

رجع مازن مع سلمى ومحمود ورامى لبيت مازن وقعدوا كلهم وحلوا الموضوع وسلمى ومحمود اتصالحوا ومازن فهمها الوضع وكل حاجة بقت تمام مازن قالهم طبعا كل اتفزعوا على رهف وكانوا هيمشوا بس مازن قالهم يستنوه عشان يغير ويصلى بعد مامازن صلى وغير كان بيفكر فى رهف وانه يتصل يطمن عليها وكان متردد جدا
لكنه اتخض لما التليفون رن واتفاجأ لما لقاها رهف ورد بسرعة جدا وقال
مازن:ايه ياحبيبتى عاملة ايه
رهف اتكسفت اوى وسكتت وهو حس بيها وقال لها
مازن:رهوفتى انتى روحتى فين
رهف:ايوة يامازن سورى كنت بقفل باب الغرفة عامل ايه دلوقت
مازن: سيبيكى منى انا انتى عاملة ايه انا كنت هموت لما شوفتك تعبانة
رهف :بعد الشر عنك يامازن انا بس اتخضيت عليك اوى
مازن فرح اوى لكنه سكت
مازن:معلش ياحبيبتى انا بس دوخت شوية انتى اخباركى ايه دلوقتى
رهف:الف سلامة عليك اومال ايه الى حصل روما ومودى راحوا فين
مازن:مودى مين
رهف : محمود
مازن:اها هما عندى هنا احنا جايين دلوقتى وفى مفاجأة حلوة اوى
رهف: مفاجأة ايه
مازن:لو انا قلت لكى مش هتبقى مفاجأة
رهف : وحيااتى عندك ياميزو قولى يلا بقه عشا خاطرى
مازن فرح اوى وسكت قالها بتقولى ايه رهف عادت كلامها واخدت بالها انها دلعته واتكسفت اوى
مازن:انتى حياتكى عندى اغلى من روحى يارهوفة بس صدقينى مش هينفع احنا جايين اهو مع السلامة يارهوفة قلبى
رهف وهى مكسوفة:سلام
وصلوا البيت واول ماوصلوا الكل اتفاجأ واستغرب وجود سلمى حتى ريم لكنهم كلهم سلموا عليها ورحبوا بيها رامى قال سلمى جاية تطمن على رهف نزلت سارة وحضنت سلمى وطبعا رامى ومحمود كانوا طاروا لغرفة رهف وقالوا لها ان سلمى جات تطمن عليها فنزلت بسرعة وحضنت سلمى
نزل محمود وقعد جنب مازن وقال للكل ياجماعة انا عندى خبر حلو الكل سكتوا وبصوا له راح قايل ياجماعة انا حبيت اخطب الكل فرح مين يامودى
راح جنب مازن وقال بس ده متوقف على راى مازن باشا
الكل ضحك على محمود وقال لهم ياجماعة انا بحب سلمى ونفسي اخطبها ايه رايك ياعمى
اتعدل مازن فى قعدته وقال له والله يابنى انا معنديش مانع الكل قعد يضحك على اسلوب الولاد وسلمى اتكسفت الكل فرح وبارك لمحمود وقال محمدأبو رهف
سلمى بنت محترمة والكل يتمناها على بركة الله
وقال عاصم ابو سارة
حددى ميعاد مع ماما ياحبيبتى فى اسرع وقت الكل كان فرحان جدا لكن مازن حب يهزر راح اخد سارة من ايديها وكان خارج محمود وقفه وقاله على فين يابنى انت انت صدقت انك عمى ولاايه سيب اختى
مازن ضحك وقاله هتسكت ولا اقسي البت عليك
محمود رجع وقاله خد راحتك ياكبير احم احم الكل ضحك وخرجت سارة مع مازن

جزء كبير اهو اى خدمات وشوية وهنزل جزء تانى بس قولوا رايكم

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#97

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

اية يا بت القصة الحلوة دى يا عسل
برافو عليكى حبيبتى

#98

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 3 (2 عدلات و 1 زائرة) ‏عازفة على وتر الذكريات, ‏صمت الورود
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#99

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميييييييييلة بس ابعتى جزء اكبر كمان انا متاكدة ان كل العدولاااااااااااااات طماعين زيى
إظهار التوقيع
توقيع : مايا علي
#100

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

نفسي اعرف الباقي
#101

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

لا مش كبير ولا حاجهانتى بتضحكي علينا ههههههههه عايزين صفحتين تلاته كده هههههههه فعلا احناطماعين يامايا
#102

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميييييييييل يا روحى كملى
إظهار التوقيع
توقيع : اوزاريس
#103

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميله يا قمرررر
إظهار التوقيع
توقيع : اجمل عدوله
#104

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

روووووووووووعة قصة شيقة اوووووووى واهم ما فى القصة انها رومنسية
كملى بقى يا نورا

#105

مميز رد: قصة سارة ورهف

اخدمازن سارة خارج البيت ليتحدث اليها فى امر ما وغابا مايقارب النصف ساعة ورجعوا وهم يضحكون لم يستغرب احد موقفهم لان هذا هو حال سارة فجلس الجميع يتسامرون ويضحكون وقد قارب الوقت على منتصف الليل فاخذ مازن سيارة رامى ليرجع سلمى الى منزلها وليتحدث الى خالته بشأن موضوع خطوبة سلمى
نروح بقى لسلمى ومازن وهما فى السيارة
كانت سلمى فرحانة جدا ومازن كمان لكن كل واحد ساح بخياله فى دنيته لكن مرة واحد مازن اتكلم مع سلم وقال لها ومة تحبى افاتح ماما دلوقتى ولا انت تفاتحيها بصت له سلمى وهى فرحانة وقالت له انا اكسف قالها خلاص ياستى انا بكرة اطب عليكم واقولها فرحت سلمى جدا وقالت له انت احلى اخ فى الدنيا وضحكوا لكن مازن سرح تانى وهنا سلم اخدت بالها وقالت له بتحبها
فاق مازن وقالها ه مين دى
ضحكت سلمى اوى وقالت له سارة انا احساسى مابيخيبش مازن ضحك اوى وقالها ليه بتقولى كدة قالت له من طريقتك معاهامازن ضحك تانى وقالها ياسلمى دول اخواتى واختهم تبقى اختى وبعدين سارة دى واحد صاحبى مش اختى بس اومال اخدتها وخرجت ليه طب ماتيجوا نشوف ايه حصل صحيح
خرجت سارة مع مازن وهم يضحكون وقال لها ايه رايك فى المفاجأة الجميلة دى قالت له انت نفسك بتقول جميلة اهو قالها اه والله سلمى تعبت اوى مع اخوكى ربنا يخليهم لبعض قالت سارة يارب مازن قالها عقبالك سرحت سارة مازن قالها الله الله واضح ان فى حاجات مستخبية عليا بس انا طبعا ياسارة مش محتاج انى اقولك انى موجود اى وقت عشان اسمعكى سارة قالت له انا هكلمك ونتقابل يامازن بس مش عارفة ازاى مازن قاطعها وقالها يابت انتى عبيطة ولاايه يعنى ايه ازاى انتى ناسية انى انا اونكل مازن ولاايه ضحكت سارة اوى على كلمة اونكل وكمان مازن فسكت مازن وقالها خلاص ياستى انا هاجى ليكى بكرة واستاذن بابا ونخرج
سارة قالت له طب ومحمود قالها ايه ياسارة انتى بتعتبرينى غريب ولاايه قالت له انا بعتبرك اخويا زى مودى واسلام بالظبط وبعدين مازن افتكر سلمى ووصى عليها سارة وسارة قالت له انا بحب سلمى اوى واطمن عليهم وافتكروا محمود وقعدوا يضحكوا ودخلوا
نرجع بقه لمازن الى قال لسلمى انه كان بيوصى سارة عليها وبيشوفها بتحبها ولالا وسلم قالت له سارة دى حبيبتى والله بس رهف مش واخدة عليها اوى مازن سمع راى سلمى عن رهف وقالها ياسلم رهف طيوبة خالص وهتحبيها ووصلوا لبيت سلمى وطلعها حد باب الشقة ومامتها فتحت طمنها عليهم ومشي مازن كان بيكلم نفسه وبيقول ايه ياعم امازن انت طبيت ومحدش سمى عليك وهنا رن تليفونه ياترى مين
انتظرونى بقه انا روحت شقتى واول مادخلت فتحت حطيت لكم جزء
انتظرونى وجزء كبير اوى


إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#106

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 2 (1 عدلات و 1 زائرة) ‏عازفة على وتر الذكريات
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#107

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

حمد الله على سلامتك ومستنية الجزء الكبير اللى بتقولي عليه ده يارب المرة دى يكون حوالى 3 صفحات أيوة يانورا اوعى تنسي 3 صفحاااااااات
إظهار التوقيع
توقيع : مايا علي
#108

مميز رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مايا علي
حمد الله على سلامتك ومستنية الجزء الكبير اللى بتقولي عليه ده يارب المرة دى يكون حوالى 3 صفحات أيوة يانورا اوعى تنسي 3 صفحاااااااات
ههههههههههه حبيبتى حبيبتى حبيبتى تلاتة حبيبتى ههههههههههههه من عيونى يامونى

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#109

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميييييييييلة روعه كملي
إظهار التوقيع
توقيع : sho_sho
#110

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميل يا قمر الله ينور يا سكره شيقه جدا
إظهار التوقيع
توقيع : هبه شلبي
#111

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

ايه الجمال دة ما شاء الله بس كنت خلاص سرحت معاهم
حرام عليكى يا نورا كل مرة تقولى جزء كبير جزء كبير ويبقى كام سطر
يابت متبقيش بخيلة كدة
فى انتظارك متغيبيش

#112

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sho_sho
جميييييييييلة روعه كملي
تشجيعك ليا ياقمر الاجمل تسلم لى

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#113

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 4 (4 عدلات و 0 زائرة) ‏عازفة على وتر الذكريات, ‏mycat+, ‏لافالانتينا+, ‏هبه شلبى+
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#114

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 3 mycat, ‏هبه شلبى+, ‏sho_sho+

#115

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هبه شلبى
جميل يا قمر الله ينور يا سكره شيقه جدا
تسلمى لى ياهوبة ياقمر نورتينى

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#116

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميلة جدا فى انتظار الباقى
#117

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mycat
ايه الجمال دة ما شاء الله بس كنت خلاص سرحت معاهم
حرام عليكى يا نورا كل مرة تقولى جزء كبير جزء كبير ويبقى كام سطر
يابت متبقيش بخيلة كدة
فى انتظارك متغيبيش
ههههههههههههه من عيونى الاتنين ياحبى انا هكتبه حالا عشان تلحقيه قبل ماتقفلى

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#118

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لافالانتينا
جميلة جدا فى انتظار الباقى
حالا هيكتب يارونى من عيونى

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#119

مميز رد: قصة سارة ورهف

مازن كان بيكلم نفسه ولقى موبايله بيرن بيبص لقاه رامى
طب ماتيجوا نشوف المكالمة
مازن:روما حبيبى فى حاجة ولاايه
لكن المفاجأة بقه انه مكانش روما هى كانت رهف وبتكلم مازن
رهف:احم انا رهف يامازن مش روما روما اخد موبايلى وراح يعمل مكالمة من الجنينة برة وقالى اكلمك واقولك انه هيتعبك معانا بكرة وتيجى بدرى عشان تاخدهم وهما رايحين المول
مازن:طب هو ليه مكلمنيش قصدى يعنى
رهف قاطعته:الفون بتاعه بيفصل واخد الفون بتاعى عشان هو بيتكلم كتير
مازن حس ان رهف اتضايقت :اوك يارهوفتى انتى عاملة ايه دلوقتى وراح التليفون فصل فعلا
روح مازن بيته وغير ملابسه وصلى وراح عشان ينام وفعلا اول ماحط راسه على الوسادة نام وصحى على اذان الفجر
وصلى وفطر على السريع وكان قاعد بيشرب نسكافيه وافتكر سارة وقال يصحيها من النوم عشان يسالها هتقابله ولالا
واتصل بالفعل لكن بردو رهف الى ردت عليه مازن استغرب اوى طب تعالوا نشوفهم اتكلموا ازاى
مازن:صباح الفل والورد والياسمين على الناس الى لسة نايمين
رهف: يابخت سارة انهابتسمع الكلام الجميل ده صباح الفل يامازن انا رهف واسفة والله بس سارة مش راضية تصحى وانا ماسكة تليفونها اشغل نغمة عالية عشا تقوم فتحت غصب عنى انا اسفة جدا انا هقفل واخلى سارة ترد مع السلامة
وقفلت ف وش الواد ياعينى
مازن تنح واتصل تانى محدش رد عرف ان رهف سيبت غرفة سارة فاتصل عليها
رهف مارديتش اول مرة لكن مازن اتصل تانى وردت وهى بتقول
رهف:انااسفة يامازن والله غصب عنى
مازن وهوبيضحك:ايه يارهوفتى قفلتى ليه وبعدين كدة تاخدينى فى دوكة وتنسينى اصبح عليكى صباح الفل ياحبيبتى وبعدين مين الراديو الى كان بيكلمنى من شوية ده
رهف ضحكت:ههههههه راديو ربنا يسامحك انا اصلى اتكسفت
مازن :بتكسفى منى انا يارهوفة اوكى انتى ايه مصحيكى بدرى كدة
رهف: كنت بصلى الفجر وحبيت اخلى سارة تقوم تصلى لكن واضح انها مقتولة مش نايمة بس وقعدوا يضحكوا فرهف سمعت صوت محمود صحى فقالت لمازن انا استاذنك عشان مودىصحى وانا عملت فيه مقلب وشكلى هضرب
مازن:اوك يارهف صحى لى سارة
وقفلوا
جريت رهف على غرفة سارة عشان محمود ماياخدش باله منها وصحيتها وقالت لها مازن بيكلمك اصحى وفعلا سارة صحيت وكان محمود فى الوقت ده فى غرفة رهف وبيدور عليها وخرج وه بتقفل باب غرفة سارة ومسكها وهى بتصوت وبتقوله مين ضحك وقالها مين يعنى مش عارفة مين ضحكت وقالت له العريس صباح الخير
محمود ضحك وقالها مين دخل غرقتى وظبط المنبه وعلى الصوت رهف كانت هتضحك لكن كتمت ضحكتها ومحمود قالها يبقى انتى وشالها واكنه هيرميها وقعدوا يضحكوا واتفقوا انهم يصحوا البيت كله واه لما رهف ومودى يتفقوا
هههههه راحوا شغلوا نغمة المطار فى الكاسيت وعلوا الصوت والكل قام مفزوع لكن سارة خرجت من غرفتها وهى بتتكلم فى التليفون مع مازن وبتضحك وتقوله ده مودى ورهوفة المجانين
ده جزء عشان عيون القطة سمسمة اتمنى يعجبها وهاكمل باذن الله

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#120

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

شكرا لكى يا قلبى انتى تسلميلى
هو جزء صغير بس انا فرحانة بيه اوووووووى علشان انتى سمعتى كلامى شكرا يا عمرى
بس هسألك سؤال هو مازن هيغير ولا عادى قوليلى هااا

#121

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

واكيد طبعا حببتى عجبنى اوووووووووى اووووووى كمان

#122

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

وانا مالى عايزة جزء كمان أحسن حاعيط
إظهار التوقيع
توقيع : مايا علي
#123

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يسلمووو حبيبتي

إظهار التوقيع
توقيع : ام هنا
#124

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 3 (3 عدلات و 0 زائرة) ‏عازفة على وتر الذكريات, ‏ام هنا, ‏مايا علي+
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#125

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mycat
واكيد طبعا حببتى عجبنى اوووووووووى اووووووى كمان
يشرفنى حبيبتى انه عجبك

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#126

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مايا علي
وانا مالى عايزة جزء كمان أحسن حاعيط

يامونى والله من عيونى بس مش اما الكل يقراها

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#127

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 2 (2 عدلات و 0 زائرة) mycat, ‏عازفة على وتر الذكريات+
#128

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام هنا
يسلمووو حبيبتي
تسلمى لى ياام هنا نورتينى

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#129

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 2 (1 عدلات و 1 زائرة)
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#130

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

دا اية المواهب الجامدة دى
يا بت انتى بتحلمى بيهم بالليل وبتصحى تعملى قصة باللى حصل
بجد ممتازة

#131

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نورى
دا اية المواهب الجامدة دى
يا بت انتى بتحلمى بيهم بالليل وبتصحى تعملى قصة باللى حصل
بجد ممتازة
هههههههههه لا يانورى انا كتاباتى ولادة اللحظة يعنى بكتب فى نفس اللحظة مش برتب انى اكتب ولابرتب كلام بس على راى المثل بتيج مع الهبل دوبل

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#132

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 5 (2 عدلات و 3 زائرة) ‏عازفة على وتر الذكريات, ‏ام الاء وبيان+
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#133

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

روعة انا قريتها من الاول وعجبتني كثير عشان كدة لازم تكملي لاني قضيت اكثر من ساعة بقرا القصة وكمان الردود
في انتظار جزء جديد

إظهار التوقيع
توقيع : ام الاء وبيان2
#134

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام الاء وبيان
روعة انا قريتها من الاول وعجبتني كثير عشان كدة لازم تكملي لاني قضيت اكثر من ساعة بقرا القصة وكمان الردود
في انتظار جزء جديد
نورتينى ياقمر يشرفنى انهااعجبتك

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#135

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

مشكوووره
وسلمت يمنآآآكِ
الله يعطيكـِ آلف ع ـآآآفية

#136

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

نورتي حبيبتى
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#137

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 2 (1 عدلات و 1 زائرة) ‏عازفة على وتر الذكريات
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#138

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

استيقظ الجميع عل صوت مفزع وهرع الجميع ليروا ماذاحدث ليجدوا رهف ومحمود يضحكون ويقولون صباح الخير جهز الجميع لتناول الفطور وتحدث محمود الى الجميع بشأن سلمى وجات سيرة مازن وانه الراجل بعد وفاة والد سلمى ون جرس البيت وطلع مازن الكل ضحك وقالواله حماتك بتحبك هومكانش فاهم حاجة فسارة قالت له كنا جايبين فى سيرتك يامازن انتهى الجميع من الفطور وذهب كل شخص ليؤدى اعماله لكن سارة بعدما اتفقت مع مازن يخرجوا قالت له خلينا نروح معاهم المول مازن عرف انها بتتهرب وسابها محمود ورهف كانوا مندمجين مع بعض خالص وكمان ريم واسلام وضحكهم على اوى وهما بيكلموا برة البيت ومستنين العربيات عشان يروحوا المول ومازن داخل عليهم سمع اسمه فقال مين جايب سيرتى فريم ضحكت وقالت له انا ياحبيبى فجه جنبها وحضنها وقاله ايه ياحبيبتى مالكى قالت له بفتكر شكلك انت ومحمود وانتم بتهزروا امباراح ربنا يخليكم لبعض ويحرسكوا ركب الجميع السيارات وتحركوا الى المول وفى المول الكل كان مشغول الارهف والى كانت بتكلم ف التليفون ومازن اخد باله وكمان محمود لكن اما مازن اخد باله وشاف محمود اخد باله راح ناحية رهف وكان رافع موبايله ومسك موبايلها وقفل من غير ماحد ياخد باله وقالها خلاص لقيتك ماتسيبناش تانى يلا رهف مفهمتش حاجة خالص وكان كل همها انها تاخد الفون من مازن وفعلا اداها الفون وقالها اسف بس طريقة فى الكلام شككت فيكى محمود ومينفعش انك تخلى حد يشك فى سلوكك سكتت رهف واتكسفت ومازن لق سارة بترن عليه فتح وقالها ايه ياسارة انتى فين قالها طيب جاى هف قالت له استنى جاية معاك اخدها وسالته هى فين سارة وبتتصل بيك فى حاجة
قالها لا بس هى اشترت طقم وعايزة رايي رهف قالت فى سرها للدرجة دى انت مهم عندها لك مازن سمعها واتضايق واما راحوا المحل الى سارة فيه ومازن داخل سارة قالت له كويس انك جيت وانتى كمان يارهوفة هدخل البس واخرج لبست سارة وخرجت ومازن اتفاجأ لما لقاها لابسة فستان وقال لها
بسم الله ماشاء الله ايه ياعروستنا الحلاوة دى قم يااخواتى ورهف مش مصدقة سارة لابسة فستان سارة اتكسفت وضحكت لهم وقالت عشان فرح مودى انتهى مشوار المول على خير والكل روح لكن مازن جات له مكالمة مهمة فى المستشفى بتاعته واتصلوا بيه فوصلهم وراح بسرعة لكن وهو فى الطريق سمع موبايل بيرن بص لقاه موبيل شيك اوى وبنانيتى خالص عرف انه بتاع رهف وبص عشان يشوف مين بيتصل لقى متسجل مودى حبيب روحى
فساب الموبايل ومارضيش يرد
لقى موبايله بيرن رد لقاه محمود وساله عن موبايل رهف قاله انه موجود ولما قاله مارديتش ليه قاله اسف بس د خصوصيات محبش اتدخل فيها وقفلوا ومر اليوم كله على مازن وهو فى المستشفى وقابل هناك هند وروح متاخر واخد تليفون رهف ووصله لها ومشى على طول
مين هند دى وايه حكاية تليفون رهف وكانت بتكلم مين وليه سارة مارضيتش تخرج مع مازن هنعرف كل حاجة
انتظرونى

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#139

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

ما فيش فى ايدينا غير نستنا
بس ما تطوليش علينا يا قمر

إظهار التوقيع
توقيع : توتى 1
#140

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يابنتى مش انتى وعدتينى هنزلى جزئين نزلتى بردة واحد بس
طيب تعالى بقى كملى روووعة
فى انتظارك

#141

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

فين باقى القصة يا نورا كملى بقى
#142

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

ما شاء الله قصة روعة وتشد
إظهار التوقيع
توقيع : nesrinaaa
#143

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يالله يا بنتي كملي شوقتينا نزلي جزء ثاني احسن اعيط
إظهار التوقيع
توقيع : ام الاء وبيان2
#144

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

انت لسة منزلتيش حاجة متغششيني ايه اللي حيحصل بعدين

إظهار التوقيع
توقيع : ام الاء وبيان2
#145

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

فينك يا بنتى كملى بقى

#146

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

أسفة كتير انى اتاخرت بس ظروف والله نكمل بقه
مر اليوم كله على مازن وهو فى المستشفى وقابل هناك هند وروح متاخر واخد تليفون رهف ووصله لها ومشى على طول نكمل
انتهى مازن من عمله بالمستشفى وكان الوقت قد تاخر فاتصل بمحمود ليتاكد انه لسة صاحى وبالفعل لقاه صاحى وكمان سمع صوت رهف جنبه فقاله خلى حد يخرج ياخد الموبيل وخرجت رهف بالفعل واخدته وكانت مكسوفة من مازن وقالت له يدخل قالها انه متاخر ولازم يروح ولكنه وهو فى الطريق لقى تليفونه بيرن رد لقاها هند استغرب جابت تليفونه منين قالت له من المستشفى وكانت بتكلمه عشان تشكره لانه انقذ مامتها من الموت مازن قالها ان ده واجبه وقفل معاها واما روح غير واكل ونام على طول لكنه صحى قبل الفجر على صوت التليفون بيرن فرد لقى هند تانى لكنها بتعيط مفهمش منها حاجة خالص غير تعالى المستشفى بسرعة وقام بالفعل المستشفى بسرعة لقى مامتها تعبانة ودخلت الانعاش فكشف عليها وقال لهند انها محتاجة تسافر برة وعرض عليها مساعدة لكنها قالت له ان جوزها هيتكفل بكل حاجة طب ماتيجو نعرف مين هند دى
هند:كانت مع مازن فى الجامعة وكانوا بيحبوا بعض جدا لكنها مادية جدا وكان مازن واعدها انهم يتجوزوا لكنها اتخلت عنه لما جالها عريس متريش وسابته فى اكتر وقت محتاجها فيه واتجوزت قبل ماتخلص شهادتها نكمل بقه
فوافق مازن وانهى لها الاوراق سريعا حتى تتمكن من السفر وبالفعل تم نقل والدتها بطائرة خاصة لمستشفى فى المانيا وهنا مازن حس انه خلص وعمل الى عليه وكان المغرب قرب ياذن راح صلى العصر وغير هدومه وروح بيته ونسي ان موبايله كان عامله صامت ولقى محمود رن عليه فمسك التليفون ورن عليه وقاله انه بيطمن عليه عشان مسالش وكدة مازن كان بيقفل فى الكلام مع محمود عشان ينام ونام فعلا ومصحيش لتانى يوم على اذان الفجر وصلى وقعد يفطر لقى هند بتكلمه فرد وكانت بتفتح فى مواضيع كتير لكنه كان بيقفله وقالت له انت ليه بتقفل كدة قالها انا اسف يامدام هند الحالة ومبقيتش معايا ولا متابعها ارجوكى متتصليش تانى وقفل وهند عرفت انه فعلا مش عايز يكلمها مازن كان متضايق لكنه لقى سارة بترن عليه وبتكلمه فرد عليها تعالوا نشوف مكالمتهم
مازن:ازيك ياسارة عاملة ايه
سارة باستغراب:سارة اوكى الحمدلله يامازن انت عامل ايه ومجيتش ليه عندنا انت زعلان فى حاجة
مازن:انااسف ياسارة لكن كان عندى حالة واخدة كل وقتى معلش انتم عاملين ايه
سارة:الحمدلله امباراح كان ناقصك والله انت وسلمى رهف ومحمود موتونا من الضحك انت هتيجى تاخدنى امته عشان نخرج
مازن: اخيرا
سارة:معلش يامازن مكانش ينفع اننا نخرج وكلهم خارجين
مازن:اوكى ياقمر هاجى لك النهاردة واخدك ونروح لسلمى وبعدين نخرج بس متعرفيش محمود اننا هنروح لسلمى
سارة: اوكى هستناك مع السلامة
قفل مازن معاها واتصل على سلمى عشان يصحيها وقام نزل وراح لبيت سارة وهناك حنين فتحت له وقالت له الجملة المعتادة حماتك بتحبك ودخل مازن والى لقى الكل بيساله انت فين وهنا حس مازن انه ليه حد مهتم بيه وبيحس بغيابه وفرح وفطر معاهم وقال انه هيستاذن انه يروح مشوار لحد المول وهنا سارة شبطت وقالت له انا عايزة اجيب شوية حاجات قالها طيب قومى البسي وانا هقول لبابا وقاله وبالفعل اخدها وخرجوا وهما فى العربية
ايه ياست سارة بقه مالكى سارة وبدون مقدمات انا بحب يامازن واحد وهو كمان بيقولى انه بيحبنى وعايز يجى يتقدم لى لكن ظروفه متسمحش وانا مش عارفة اعمل ايه
مازن عرفتيه ازاى وسنه كام ومستواه ايه ومعاه ايه وشغال ولالا
سارة قالت له هو اكبر منى وعلى قدحاله وعرفاه من فترة طويلة جدا
مازن قالها طيب تمام الفقر عمره ماكان عيب ربنا يوفقه الى بيحب حد ياسارة بياكل الزلط عشان يسعده
سارة وهى فرحانة بيغير عليا اوى حتى من رامى
مازن ياسارة فى حاجات مينفعش تتقال للحبيب بخصوص العيلة غير اماتكونى واثقة فيه واما يكون جوزك واتمنى انك ماتقوليش لحد ولاحد يعرف انى اعرف
سارة قالت له اوكى يامازن هنروح امته لسلمى قالها دلوقتى بس ناكل ايس كريم لحسن تقولى عليا بخيل ولاحاجة وراحو عند سلمى والى اتفاجات بسارة وكدة اتاكدت انهم بيحبوا بعض ودخل مازن وسارة ومامت سلمى ضيفتهم ومازن قال لسلمى خدى سارة وادخلى جوة
اسفة مرة تانية على تاخيرى وهنزل جزء تانى باذن الله
انتظرونى

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#147

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميل يا قمر استمرى
#148

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

رووووووووووعة يانورتى كملي ياقمر بجد جميلة وشدانى قوى
إظهار التوقيع
توقيع : مايا علي
#149

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

كملي ياعسل احنا في انتظارك

إظهار التوقيع
توقيع : صمت الورود
#150

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميل يا قمر
في انتظارك

إظهار التوقيع
توقيع : ام هنا
#151

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

شوقتيني اوي بسرعة متتاخريش احنا مستنينك
إظهار التوقيع
توقيع : رائعة
#152

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

رائع يا قمرى
استمرى

إظهار التوقيع
توقيع : ندى ام
#153

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

طيب احنا في انتظارك متطوليش علينا
إظهار التوقيع
توقيع : ام الاء وبيان2
#154

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يسلمو يانورا
كملي

إظهار التوقيع
توقيع : الملكة نفرتيتي
#155

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

دخلت البنات الغرفة وجلس مازن مع خالته ليحكى لها عن محمود وموضوع خطبته من سلمى ووافقت ام سلمى ونده على سلمى وقالها وقالها متقولش لمحمود خالص وقال لسارة كمان واستاذن خالته عشان يروح سارة وروحت سارة واصرت ان مازن يدخل يقعد معاهم شوية وكانوا بيضحكوا لحد ماتليفون مازن رن ولقى رقم واستاذن وخرج ورد وكان بيكلم بعصبية جدا رهف اخدت بالها وخرجت بتحسبه بيتخانق وخرجت لكن اما سمعته بيقولها سيبينى فى حالى بقه انا بحب واحدة وهخطبها قريب اوى رجعت تانى وراحت لغرفتها
مازن خلص مكالمته ودخل استاذن منهم انه يروح وروح وتانى يوم من الصبح بدرى كان عند محمود الى طلب منه انه يجي له بسرعة وبالفعل راح له والكل قعد فطر وكان باين على محمود انه متضايق وسارة ومازن عايزين يضحكوا واول ماخرج مازن برة لقى محمود وراه وبيقوله سلمى مش بترد عليا ليه مازن وبكل برود انا الى قلت لها
محمود:وهى تسمع كلامك انت ليه
مازن:انت نسيت انى هكون وكيلها يعنى ولى امرها
محمود:وانت عملت كدة ليه
مازن:عايز اعرف انت بتحبها ولالا
محمود:يعنى انت مش عارف
وبعدين لومش بحبها مكنتش عرفت اهلى انى بحبها كدة ياسلمى عشان كدة كل ماسالها فى موضوع الخطوبة فاتحت مامتها ولالا تقولى لا
مازن مقدرش يمسك نفسه اكتر من كدة وقاله يعنى انت بتحبها
محمود والله بحبها
مازن :وانا موافق انك تتقدم رسمى محمود من فرحته حضن مازن وباسه وقاله عقبالك ومازن فرح ان محمود فرح وحدد محمود ميعاد مع مازن وكان فى نفس اليوم واتصل مازن بخالته عشان يعرفها انه رايح لها وراح ومازن عرف سارة قالت له انها لازم تيجى معاه هى ورهف لانهم هيكونوا اخواتها

انا عارفة ان الجزء صغير بس باذن الله هكمل بكرة

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#156

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

ماشي ياعمرى مستنيينك على أحر من الجمر
إظهار التوقيع
توقيع : مايا علي
#157

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

روووووووووووعة
كملي بقى بسرعة
انا جمعتهم كم جزء وقريتهم على بعض
علشان احس انه جزء طويل
ههههههههههههه

#158

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

حلو كتيييير يا قمر
مستنيين بكرة ان شاء الله

إظهار التوقيع
توقيع : توتى 1
#159

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميلة يانورا كملي بسررررررررررعة
إظهار التوقيع
توقيع : لولو حبيب روحي
#160

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جمييييييل
مشكوووره يالغلا سلمت يمنآك
بانتظاركـ

#161

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

روووووووووووعة
كملي بقى بسرعة

إظهار التوقيع
توقيع : اوزاريس
#162

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

دانت طلعتي موهبة جامدة جدااا
بجد براااااااااااااافوووووووو عليكي يا قمر
قصة روووعة وكتييييييير مشوقة تسلم يمناكي حبيبتي في انتظار الباقي متطوليش علينا كتيير

#163

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يلا كملي الابداع بتاعك بسرعة
إظهار التوقيع
توقيع : رائعة
#164

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

ماشاء الله عليكي جميلة ومشوقة منتظرينك

إظهار التوقيع
توقيع : نيڨين
#165

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

اخذمازن البنات وذهب الى منزل سلمى لكى ياخذهم الى مركز التجميل وبالفعل ذهبوا الى المركز وهناك اخذت الخبيرة تتكلم الى سلمى وتسالها عن اللوك الى هى عايزاه لكن سلمى رفضت انها تحط مكياج وطابت من الخبيرة انها تعمل لها شعر بس عشان يرجعوا البيت بسرعة سارة قالت لسلمى تاخد راحتها وتعمل الى عايزاه لكن سلمى اصرت وبالفعل عملت شعرها ونزلوا ركبوا العربية وسارة طلبت انها تقعد جنب مازن لانها كانت شايفة ان رهف وسلمى متكلموش واول ماركبوا قعدوا يكلموا وراحوا البيت وقعدوا انتظروا محمود والعيلة كلها وبالفعل كان الكل موجود وفرحان واكتر الناس الفرحانة كانت سوسن ام محمود والى كانت محضرة مفاجأة كبيرة اوى لابنها هى وابوه طب ماتيجوا نشوف ايه المفاجأة ونقعد معاهم
المشهد فى غرفة الضيوف بمنزل سلمى كان يجلس عاصم ومحمد ومحمود ورامى واسلام ومازن وكانت تجلس السيدات سوسن وحنين ومامت سلمى بالصاله يباركوا لبعضهم البعض وكانت غرفة سلمى بها ريم وسلمى ورهف وسارة وجنى الى كانت زى الملايكة بلبسها والكل فرحان واتكلم عاصم مع مازن وطلب ايد سلمى مازن طبعا لانه اصغر منهم قاله ياعمى سلمى اختى ومحمود اخويا وانتم الكبار وانا عارف ان سلمى هتكون زى سارة ومش ممانع فى اى حاجة عاصم رد ابن اصول يامازن خلاص خير البر عاجله نقرا الفاتحة ونحدد الفرح بعد العشاء ولامفيش عشا الكل ضحك على كلام عاصم ونده مازن السيدات والبنات ليقرأ الكل الفاتحة ولكن مامت سلمى كان ليها تعليق اوطلب هى طلبت ان سلمى ومحمود يسكنوا معاها وهنا الكل سكت لان ده موضوع يخص محمود لكن محمود قام من مكانه وباس راسها وقالها ياست الكل العيلة عزوة ومينفعش اسيب العيلة لكن هنفرح لو بقيتى معانا فى العيلة عاصم فرح بابنه وقالها طبعا ياام سلمى احنا مش هنرضى انك تقعدى لوحدكى انتى هتيجى تقعدى معانا لكن مازن قالهم ياجماعة انا محتاجها اكتر منكم انا لوحدى وهى هتعيش معايا ووافقت ام سلمى على طلب مازن لكن محمود قالها بشرط طول مامازن عندنا تكونى موجودة الكل وافق وقروا الفاتحة والسيدات راحوا يجهزوا العشا مع مامت سلمى والرجالة اتفقوا ان اخر الاسبوع يكون فرحهم لكن مازن قال طب ودراسة سلمى وكمان احنا لسة مجهزناش حاجة ولسة ملبسهاش الشبكة ايه ياعم محمود انت نسيت الخطوبة والشبكة
محمود قال لمازن يامازن انا اجيب لها الدنيا كلها وفترة الخطوبة دى مرحلة وعدت انا عايزها تبقى مراتى وهنا دخلت سوسن وقالت لمازن لوسمحت انده لى على سلمى وجات سلمى قعدت جنب سوسن والكل واقف عايز يعرف فى ايه سوسن قالت لسلمى انتى بتحبى ابنى سلمى اتكسفت وقالت اه هتقبلى تعيشي معاه على الحلوة والمرة قالت لها مرالدنيا مع حبيبى جنة الكل فرح بحب سلمى لمحمود لكن سوسن فاجات الكل بعلبة كبيرة فيه طقم الماس شيك جدا وقالت لمحمود لبس خطيبتك ام سلمى زغردت ومحمود اتفاجا وباس عاصم وسوسن ولبس سلمى الطقم والى كان هياكل منها حته لكن والكل اتجمع على العشاء واكلوا وراح كل واحد بيته عشان يجهزوا للفرح الى كان ناقص عليه 5ايام بس
انتظرونى بجزء جديد هنعرف فيه ايه حصل

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#166

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يا ترى ايه هيحصل فى الفرح يا نورا بقى حرام عليكى هههههههه

يلا بسرعة كملى

إظهار التوقيع
توقيع : ندى ام
#167

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

رد: قصة سارة ورهف
إظهار التوقيع
توقيع : الملكة نفرتيتي
#168

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

الله ينور حبيبتى جميل فى انتظار البقيه بس متتاخريش عليناااااا
إظهار التوقيع
توقيع : هبه شلبي
#169

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميييييلة بس كبري الجزء شوية يختشي

إظهار التوقيع
توقيع : نيڨين
#170

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميلة يا عسل
أنا في أنتظارك أوعي تنسيني

إظهار التوقيع
توقيع : كاندي أم أنس
#171

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

منتهى الجمال ياقمر
إظهار التوقيع
توقيع : رتوجى
#172

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميييييل جدااااااااااااا كملي

إظهار التوقيع
توقيع : sho_sho
#173

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

مستنيينك حبيبتي متتاخريش
#174

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يلا بسرعة يا حلوتي
إظهار التوقيع
توقيع : رائعة
#175

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

عايزن نعرف اكتر
بجد كاتبة رائعة

#176

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جمييييييييلة كالعادة
والحبكة الدرامية بتشتد اكتر واكتر
حلو كلام النقاد ده ؟
ههههههههههه
بمناسبة النقد عندك غلطة مطبعية
ولازم تشدي ودن الواد بتاع المطبعة اللي حيبوزلنا الحبكة الدرامية للمشهد
هههه
الغلطة في الجزء ده
ولكن مامت سارة كان ليها تعليق اوطلب هى طلبت ان سلمى ومحمود يسكنوا معاها
مش المفروض مامت سلمى هي اللي قالت كدة برضه ولا ايييييييه ؟

#177

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

قصة جميلة ولكن عاوزة اعرف التكملة
#178

افتراضي رد: قصة سارة ورهف


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شمس لا تغيب
جمييييييييلة كالعادة
والحبكة الدرامية بتشتد اكتر واكتر
حلو كلام النقاد ده ؟
ههههههههههه
بمناسبة النقد عندك غلطة مطبعية
ولازم تشدي ودن الواد بتاع المطبعة اللي حيبوزلنا الحبكة الدرامية للمشهد
هههه
الغلطة في الجزء ده
ولكن مامت سارة كان ليها تعليق اوطلب هى طلبت ان سلمى ومحمود يسكنوا معاها
مش المفروض مامت سلمى هي اللي قالت كدة برضه ولا ايييييييه ؟
تم التعديل ياشموسة معلش والله ربنا يعلم بحالى واسفة لتقصيرى

إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#179

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

waaaaaaaaaaaaaw
#180

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

مستنييك على نار
#181

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميييييييييييل كالعادة ايه الجمال دة كلة بس عايزين نفرح بقى فرحينا كلنا حضرنا البس الجديد وجاهزين للحضور ههههههههههههه
فى انتظارك يا قمر

#182

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

فين الباقى
تعالى بسرعة فى انتظارك

#183

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

قصه حلووة..
كملي..

إظهار التوقيع
توقيع : الـمـتـألـقـة
#184

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

مستنيييينك يا نورا
شوقتينا وخلتينا
لا طولي علينا حبيبتي

#185

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

رد: قصة سارة ورهف
روووووووووعة يانورا ياللا كملى ياقمر

إظهار التوقيع
توقيع : مايا علي
#186

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

كل دة انتى فين يا نورا
كملى كلنا مستنينك

إظهار التوقيع
توقيع : توتى 1
#187

مميز رد: قصة سارة ورهف

أسفة جدا لتقصيرى بس ظروف والله
نكمل
انتهى اليوم سريعا وكان الجميع سعيدا جدا وذهب الكل الى منازلهم عدا مازن الذى انتظر ان يرحل الجميع ليرتب مع خالته كل مايخص سلمى وفرحها وبالفعل تم ترتيب كل شيئ واتفق مازن ان ياتى كل يوم لياخذ سلمى لتحضر كل شيء وجهز نفسه للذهاب الى منزله لكن سلمى استوقفته قائلة مازن ممكن سارة ورهف يكونوا معانا مازن فرح اوى واكد لها انه هياخدهم معاهم فى كل حتة وبارك لسلمى وذهب الى منزله غير ملابسه بسرعة جدا ونام من شدة تعبه حتى انه لم يستيقظ كعادته لصلاة الفجر لكن فى منزل محمود كانت الاجواء مختلفة جدا الكل كان فرحان جدا وبيرتبوا مع بعض التجهيزات والى كانت بسيطة جدا وهنا فاجأعاصم الكل ان محمود وعروسته هيسافروا 45يوم اى مكان يرغبوه حتى لو ارادوا ان يجوبوا العالم كله فرح محمود جدا ولكنه اكد على الجميع الا يخبروا سلمى بشيئ وان تكون مفاجأة ليلة الزفاف والكل احترم رأيه جدا وهنا بدأت البنات فى ترتيب امورهم للفرح وبقى الجميع مستيقظون حتى الفجر واجتمع الجميع فى الصلاة وانتهوا وأووا الى الفراش جميعا لكن سارة كانت تتحدث فى الهاتف الى شخص ما وخلدت الى النوم لكن متاخرة نرجع لبيت سلمى بقه والى كانت فرحانة جدا وهى بترتب البيت بعد مامشيوا الضيوف وتعبت وراحت نامت على طول اما مازن والى صحى الظهر ونط بسرعة من السرير عشان يلحق يصلى وصلى وفطر بسرعة واتصل بالبنات ومحدش رد عليه خالص فعرف انهم نايمين فسابهم وقام يجهز عشان يروح المستشفى لكن موبايله رن وكانت هند مازن ماردش لكنها اصرت انه يرد وقعدت تبعت له رسايل وهو طنشها حتى مافتحش الرسايل وبعدين جرب يتصل برهف لكن كان متردد لكن قال بينه وبين نفسه وايه يعنى واتصل على رهف والى ردت بسرعة جدا وكان الكلام بينهم كالاتى
مازن:صباح الفل يارهوفة قلبى
رهف:صباح الورد يامازن عامل ايه عقبالك
مازن :عقبالك انتى الاول يارهوفتى وبعدين انتى لسة صاحية ولاايه
رهف :لاانا صاحية من بدرى انا عايزة اكلمك فى موضوع يامازن تقدر تيجى تاخدنى
مازن:اكيد يارهف اقدر بس هنروح فين
رهف:اى مكان ومتخافش مش هعرف سارة
مازن:استغرب رد رهف وقالها اوك يارهوفة تحبى اجى امته
رهف :دلوقت لو تحب وممكن تقول لماما انى هشترى شوية حاجات
مازن:وهو متضايق انا مبحبش اكدب يارهف وماما عمرها ماهتقولى رايحين فين انا مش صغير والكل بيثق فيا
رهف:سورى يامازن انااسفة انا هقوم البس سلام
مازن قفل مع سارة وكان فرحان ومتضايق واستغرب نفسه جدا ولبس واتشيك ونزل لكنه اتفاجابهند فى وشه وكان ناوى يعمل معاها مشكلة لكن هند قعدت تقوله ايه الحلاوة دى عشان تلهيه لكن مازن اخدباله انهم فى الشارع فسكت وسابها ومشي هند اتضايقت جدا جدا مازن راح عشان ياخد رهف ولقاها جاهزة وكان امورة اوى مازن قلبه قعد ينبض اوى وكان فرحان اوى رهف كانت زى البرنسيسات فى العربية مازن كان عمال يضحك بس فى سره ورهف كانت مكسوفة اوى ومش بتكلم مازن حس بيهاواتكلم لكن سؤاله صدم رهف جدا
تعالوانشوف
مازن:رهف ممكن تردى عليا بصراحة ومن غير ماتتضايقى
رهف :وهى مصدومة اكيد يامازن
مازن:فاكرة واحنا فى المول كنتى بتكلمى مين انا عارف انه مش من حقى اعرف لكن انتى تهمينى اوى
رهف وكانت بتعيط ودموعها نازلة والله يامازن كانت ريهام صاحبتى
مازن : كان هيعيط لانه مش بيتحمل يشوف بنوتة بتعيط وقالها حبيبتى انا واثق فيكى لكن حبى ليكى بيخلينى اغير عليكى اوى وخايف يكون حبى ليكى من طرف واحد وتكونى بتحبى حد تانى
رهف: وهى بتمسح دموعها طب وسارة انا كمان بحبك بس انت بتحب سارة وهى بتحبك كمان
مازن كان هيطير من الفرحة اوى وقالها سارة يارهوفتى دى واحد صاحبى فى حد يحب صاحبه بحبك انتى يامجنونة
رهف :انا كنت بغير اوى لما تاخدها وتمشي كنت بقول لنفسي انى مش من حقى انى اغير لانكم بتحبوا بعض
مازن فرح اوى واخدرهف لمكان هو بيحبه جدا وروحها البيت وراح بيته وهو فرحان جدا واتصل على سلمى عشان يلغى ميعادهم اليوم ده وانهم يتقابلوا بكرة
اتمنى الجزء ده يعجبكم وان شاء الله هنزل جزء تانى اما اجى كمان شوية


إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#188

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

رووووعة مستنياكي ياجميل
إظهار التوقيع
توقيع : مايا علي
#189

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جمييييييييييييل حببتى بس متغبيش علينا فى انتظارك

#190

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميييييل كملي ياحلوة

إظهار التوقيع
توقيع : نيڨين
#191

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

بجد جميلة يا قمر اية الى حصل كملى
إظهار التوقيع
توقيع : رتوجى
#192

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

حلووو كتيييييييير فى انتظار الباقى
#193

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

مبدعة بداية موفقة، كملي القصة حبيبتي.

إظهار التوقيع
توقيع : نواعم
#194

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميلة قوى تسلمى
إظهار التوقيع
توقيع : ام جنى وبس
#195

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 3 (3 عدلات و 0 زائرة) ‏عازفة على وتر الذكريات, ‏رتوجى, ‏نواعم
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#196

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

رووووعة
فى انتظار الباقى

إظهار التوقيع
توقيع : امل عثمان
#197

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

جميله حبيبتى وفى انتظار الباقى
#198

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

روووووعة يلا متتاخريش علينا كلك ابداع حبيبتي
إظهار التوقيع
توقيع : رائعة
#199

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

كان مازن فرحان جدا ورهف كانت هتطير من الفرحة وروحت وطلعت غرفتها على طول وصلت وقعدت تفكر فى مازن اما مازن بقه فصلى ومسك التليفون وفتح رسايل هند ومسحها حتى قبل مايقراها ومسح رقم هند من تليفونه واتصل على رهف الى ردت قبل حتى مايسمع جرس والى خلاه يضحك طب ماتيجوا نقعد معاهم ونشوف الرومانسية يلا
مازن:هههههه حبيبتى حاسة انى هتصل ولاايه
رهف:هو انا اتصلت ولاانت
مازن:بضحك اكتر لاانا بس ملحقتش حتى اسمع الجرس
رهف:بكسوف اصل انا كنت بتصل عامل ايه
مازن:حاف كدة
رهف بضحك:ههههههه لابالجبنة هههههه عسل
مازن:حبيبتى الى عسل
رهف:احم احم مقلتش انت عامل ايه
مازن وهو بيضحك الحمدلله ياروحى شوفتى بقه انا مش بخيل ازاى
رهف:هههههههه يعنى انا بخيلة
مازن:وهو سرحان بحبك يارهوفة قلبى
رهف:بكسوف وانا مش كمان وتضحك
مازن:كدة يعنى طب انا زعلان
رهف:حق عليا ياميزو
مازن: الله اكبر قلتيها تانى اخيرا كنت هموت واسمعها منك تانى قوليها بقه تانى
رهف :هى ايه دى
مازن:والله هزعل لومقولتيش الكلمة دى تانى
رهف:انهى كلمة بحبك ولاميزو
مازن:قلبى الاتنين مرة واحدة كدة انا هيغمى عليا
رهف:سلامة قلبك ياحبيبى
مازن :أزغرط ولااعمل ايه ههههه بحبك يااحلى حاجة فى دنيتى
رهف وهى بتضحك :بحبك ياميزو
مازن:ربنا يخليكى ليا يارب ومنحرمش منكى بس تعالى هنا يابت ياحبيبتى انتى انتى مش بتذاكرى ليه
رهف:احم احم انا بذاكر بس النهاردة اجازة
مازن: عايزكى تنجحى عشان تفرحينى مش تقولى مازن لهانى عن المذاكرة ايوة بس كدة انا بقولك اهو
رهف:هههههه حاضر
مازن:يخليكى ليا ياروحى ويحضر لكى كل خير صحيح سلمى طلبت منى انى اخدك انتى وسارة معانا وهى بتحضر حاجتها
رهف:اوك قلت لسارة ولالا
مازن:لا لسة انا نسيتها اصلا
بس هتصل بيها دلوقت واتصل بالبت سلمى واكلمك تانى ياحبيبى اوك
رهف:اوك مع السلامة
مازن:بردو حاف كدة عموما ماشي ياروحى مع السلامة بحبك
رهف اتكسفت وقفلت وسرحت فى دنيا الحب ومازن اتصل على سلمى وقالت له انها نامت براحتها وممكن ينزلوا دلوقت وهو قالها خلاص هشوف سارة فاضية ولالا وارد عليكى
وبالفعل اتصل بسارة وسالها وقالت له ان موراهاش حاجة واتفقوا انهم ينزلوا وقالت له انها هتقول لرهف
لكنه طبعا مكانش ينفع ميتصلش بيها واتصل بيها وقام جهز واتشيك وراح اخد البنات سارة ورهف وراح لبيت سلمى وراحوا يشتروا الحاجة وكانوا طول الطريق فرحانين وبيضحكوا
وانتهى اليوم على خير ومازن روح البنات واتفقوا انهم يروحوا يناموا عشان يصحوا بدرى ونزلت سارة ورهف من العربية ومازن اخد سلمى عشان يروحها لكن جات له رسالة هو افتكر انها من هند فمفتحهاش واما روح البيت لقى رسالة تانية ودى فعلا كانت من هند وهو بيفتح لقى ان رهف هى الى بعتت له الرسالة الاولانية وكانت كاتبة له كان يوم جميل اوى ربنا مايحرمنى منك اما تروح طمنى عليك وفعلا رن عليها واتاسف لها انه كان سايق وماخدش باله من الفون وقفل معاها عشان يناموا ونام مازن وصحى عشان يصلى الفجروقبل مايتوضى رن على رهف عشان يصحيها عشان تصلى الفجر لكنه اتفاجا برسالة منها بتقوله أسأل الله ان يجعلك خير لى ويجعلنى خيرا لك مازن استغرب حس ان الرسالة كبيرة اوى على بنوتة صغيرة كدة راح صلى واما خلص بعت لها رسالة وقالها اللهم اجمعنا فى حبك واجعلنا زوجين صالحين
وكلم مازن سلمى وسارة عشان يجهزوا واتصل عشان يصبح على حبيبته ويخليها تجهز ونزل معاهم لكن حصل حاجة غريبة هتغير مجرى القصة خالص ياترى ايه
انتظرونى


إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى
#200

افتراضي رد: قصة سارة ورهف

يتصفح الموضوع حالياً : 3 (3 عدلات و 0 زائرة) ‏عازفة على وتر الذكريات, ‏رائعة+, ‏الصوت المبتسم
إظهار التوقيع
توقيع : شقاوة آنثى


قد تكوني مهتمة بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى
اشهر 20 قصة حب في التاريخ مختصرة البرنسيسة2000 قصص - حكايات - روايات
سارة والدمى الخشبية ،قصة قصيرة للأطفال ، سارة والدمى قصة للصغار حسناء حواديت وقصص الاطفال
يوميـات فتـاة تائبــة..القصة كاملة بسكوته بالشوكولا قصص - حكايات - روايات
[قصص طويلة] `~'*¤!||!¤*'~`((رواية همس الليل ))`~'*¤!||!¤*'~` على حلقات الامورة برى قصص - حكايات - روايات
قصة مصممة الأزياء العالمية: سارة بكر. رووية ورهوف قصص - حكايات - روايات


الساعة الآن 07:38 PM


جميع المشاركات تمثل وجهة نظر كاتبها وليس بالضرورة وجهة نظر الموقع


التسجيل بواسطة حسابك بمواقع التواصل