أو

الدخول بواسطة حسابك بمواقع التواصل

#1

حصرياً قصة عن الحب بس قصيرة ومن تاليف انا

بسم الله الرحمن الرحيم وسلام عليكم ورحمة الله وبركاته المقدمه القصة عن الحب الناس مرة كان ولد صغيرة اسمها احمد وكان بنت اسمها ندى كانت ندى تلعب فيه الشارع وكان الولد وحيدة ولا اوم ولا اب راحت هى اللى احمد على شان كان نفسة حد يلعب معه لكن هو رفض تمامن ان يلعب مع ندى راحت ندى اللى منزلها حزينة اووى بسب ان ندى كانت عايزة تلعب مع احمد وتصحبه عشان صعب عليه لكن امها دخلت على ندى غرفتها لقيته حزينة وبتبكى على الموقف دة اللى حصلها مع الصباح وامها قالت لها مالك يا ندى يابنتى زعلانة ليه قالتها مفيش يا ماما انا مش زعلانة ولا حاجة فاقالت الام طيب يا ضغيرتى ومشيت ومهه من غرفتى ندى عشان تروح تنام على شان معه شغال بكرا ندى طلعت فيه اليوم التانيه لقيت احمد زى ما هو تعيس وزعلان اوووى كمان فا قرا احمد ان يصلح البنت ندى رح احمد لها ندى فا بيقولها انا اسف معليش متزعليش على المواقف اللى حصل البارحة ندى قالتها مفيش حاجة حصل خير الموهم انت كوايس قالها انا تمام وانتى وهى قالتها انا تمام الحمد الله قولها الحمد الله فا هى قالتها اسفة متره امشى اشوفك بكرا ان شاء الله فيه قالها سلام وقالته سلام وهى مشيت وكانت فرحانة انها كلمها الولد اللى اسمها احمد ندى راحت البيت وكان فيه اليوم دة كان فيه مسيبه حصلت فيه المنزلة ندى بس هى كانت فر حانة ومخلتش حد يتحكم فية ولا ياثار عليها هى وكانت طفالها جميل وطيبة اووى وبتحب الخير للى ناس عشان كدة الناس بتحبة كل مبتشوفه كانت طفالها باريه فيه مشاعره مع اصحابها والناس وكل اللى تعرفهم بس حصل مشكله مع ندى وهى بسب احمد اللى كلمهه اول مره وهى بتكلم وبتبقا مبسوطة معه المشكله هى ان مش بيحبة وبيمثل عليه انهو بيحبة وعايزة يكلمه لكن ندى كشفتو فيه اخر لحظة بتقولها انا مش عايزة اكلمك تانى وسبنى فيه حالا يا د انت اللى اسمك احمد وهو بيقولها انتى بتكلمنى لية بطريقه دة معة هو انا عملتك حاجة زعلتك منها وهى بتقوله ايوة عملت وخلاص سبنى فيه حالا بقا على اساس انها بحبك مش حسببك لها حد تانى غيرة انا وهى بتقلها انت تعرفنى طيب تعرفة حاجة عندها وهو بيقولها بردوة لا بس مش حسيبك وهى بتقولا ليه يعنى مش حتسبنى قالها كدة وخلاص واقولك من الاخر انا بحبك يا ندى وعايزك جنبى وندى من ساعته فرحت بل كلام بتع احمد وفيه نهايه القصة احمد اتجوز ندى وقصة جميل وظريفة يارب اتمنى ان تنال اعجابكم 0 يارب وسلام عليكم وسلا م ونكمل بعدين القصة يارب القصة تنال عجابكم ومتنسو س التقيم







إظهار التوقيع
توقيع : بنوتة زى العسل
#2

افتراضي رد: قصة عن الحب بس قصيرة ومن تاليف انا

نسقي الموضوع لو سمحتى
يسلمو أناملك

إظهار التوقيع
توقيع : حڸآۉة آڸرۉح
#3

افتراضي رد: قصة عن الحب بس قصيرة ومن تاليف انا


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حڸآۉة آڸرۉح
نسقي الموضوع لو سمحتى
يسلمو أناملك
هو الموضوع منسق ميرسى على مرورك

إظهار التوقيع
توقيع : بنوتة زى العسل
#4

Post رد: قصة عن الحب بس قصيرة ومن تاليف انا


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة انا جيجى
هو الموضوع منسق ميرسى على مرورك
ماشي

إظهار التوقيع
توقيع : حڸآۉة آڸرۉح
#5

افتراضي رد: قصة عن الحب بس قصيرة ومن تاليف انا

حلو واصلي
كتير حلو



قد تكوني مهتمة بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى
مانو(دكتورةحب) مانوlove أقلام عدلات الذهبية
كلمات قيلت عن الحب لؤلؤة الاسلام 1 حكم واقـوال
اسباب تجعل حواء تتجنب الوقوع فى الحب من اول نظرة ربي رضاك والجنة فتيات تحت العشرين
إحصائيات "العليا للانتخابات" عن المرحلة الأولى سارة سرسور اخبار الانتخابات السياسية
أدعية.... شاملة الشاكرة المنتدي الاسلامي العام


الساعة الآن 11:30 PM


جميع المشاركات تمثل وجهة نظر كاتبها وليس بالضرورة وجهة نظر الموقع


التسجيل بواسطة حسابك بمواقع التواصل