أو

الدخول بواسطة حسابك بمواقع التواصل

#1

افتراضي البارت 4 من قصتى ظلمتنى ولكن أحببتك

البارت الرابع ...
حسن : ايه ده انتو تعرفو بعض
عمر : لا
امنيه :اها
عادل : اها ولا لا ..؟!
كان عمر ينظر لها بتوسل لكي لا تخبرهم انه كان سيدعسها بسيارته وكانت هي تري انها الفرصه المناسبه لتهرب من هذه "الجوازه "...و كانو هم يتابعون نظراتهم بصمت حتي قال محمد : متفهمونا في ايه
امنيه بخبث : اصل ..
عمر مقاطعا : مفيش حاجه خالص
امنيه : لا في اصل البشمهدس كان هيخبطني بالعربيه امبارح
الجميع : ايه
شريف بخوف : ازاي يعني ..وانتي مقولتلناش ليه
امنيه بضحك : اهدي يا عم منا زي القرده اهو
احمد: مقولتلناش ليه يا امنيه .. طب جرالك حاجه يعني
عادل بعصبيه : انت يابني مستهتر حتي ف ده
حسن بهدوء : اهدو كده ..وانت استني شويه يا عادل ..ايه الي حصل يابني
عمر بتوتر : ياعمي هي الي كانت بتجيب حاجه ف نص الطريق و من المكان الي بيعدي منو العربيات و احمدو ربنا بئا اني شوفتها
حسن لامنيه : مية مره قولتلك احنا مش ف تركيا عشان تعملي كده يا امنيه
عادل : خلاص يا جماعه حصل خير
لاحظت امنيه عيون صغيره تنظر لها ف نظرت لهذا القزم الذي يحدق بها وما ان راته حتي ان قفزت من فرحتها قائلا : كريم
كريم : لا والله ..لسه واخده بالك حضرتك
امنيه بضحك : معلش يا حبيبي انت ايه الي جابك هنا
كريم بضحك : منا اخو الصايع
نزلت امنيه لمستواه وهمست في اذنه قائله : هو الغلس ده اخوه
كريم باسف : ايوون للاسف
كانو ينظرون لهم غير فاهمين ما يحصل
مازن : انتو تعرفو بعض منين
كريم : مهي ديه المس بتاعتي
عمر : لا والله
كريم بفرحه : انا مبسوط اووي يا مس ان انتي هتتجوزي اخويا وهنفضل مع بعض علي طول
امنيه بسعاده : وانا والله
حسن لعادل : طب قبل اما نقرا الفاتحه يا عادل امنيه وعمر يروحو الحديقه يتكلمو مع بعض لو حد عايز يسال التاني علي حاجه يعني ..
عادل : ماشي .. يلا يا عمر روح وامنيه جايه وراك
عمر : حاضر
شريف لاحمد : ده امنيه هتاكله
احمد بضحك : تاكله بس ..ده هيطلع من الدنيا قبل اما يدخلها يا عم
...........
كان ينظر لها بابتسامه و هي تنظر له باستغراب ثم قالت : انت يابني غاسل سنانك و جاي تستعرضها هنا ولا ايه ..؟!
عمر علي نفس ابتسامته : بحاول اكون لطيف
امنيه :امممم ثم نظرت الي الارض و عمر نظر لها باستغراب قائلا : انتي في حاجه واقعه منك و لا ايه ..؟!
امنيه بخجل : بحاول اكون خجوله
عمر : عسل يا بت
امنيه باستفزاز : عارفه عارفه .. ثم قالت بجديه : انت عايز تتجوزني بصراحه
عمر : عايزه الصراحه
امنيه : اها
عمر : لا
امنيه : والسبب
عمر: انا عايش حياتي بالطول والعرض و عارف بنات اكتر من شعر راسي و..
امنيه مقاطعه : صايع يعني ..؟!
عمر : بالظبط .. وانتي ؟!
امنيه : انا مش عايزه بس عشان بابا مش يزعل مني




عمر : امممم طب هنعمل ايه يا فالحه
امنيه بخبث : بص احنا هنتخطب و نفضل مع بعض حوالي 5 او 6 شهور و بعدين انت تروح تقول لاهلك ان انا وانت مش متفقين مع بعض و تجيب العيب عليا و طول الوقت نتخانق قدامهم وانا اروح اقول لاهلي نفس الكلام واجيب الحق عليك

عمر : اشطا ..بس انتي مش شايفه ان 6 شهور كتير اووي
امنيه : يا ذكي عشان ميقولناش انتو لحقتو و الكلام ده يعني نكون قعدنا مع بعض فتره كافيه
عمر : لا ذكيه ..ذكيه ايه انتي خبيثه اوووي
امنيه بفخر : i know
عمر : وانا الي كنت بحسب انا بس الي متكبر
امنيه : انا مش متكبره ع فكره ..ديه بس ثقه
عمر : ايه رايك لوقت اما ننفصل نبئا اصحاب ثم مد يده اليها قائلا : اصحاب مدت امنيه يدها ايضا قائله : اصحاب
عمر : مش هتزعلي لو عرفت بنات وكده
امنيه : as you like
عمر باعجاب : اول مره اشوف بنت قويه زيك
امنيه : طول عمري ع فكره
عمر : وديه ثقه بردو
امنيه : yes
عمر : يلا بئا عشان اتاخرنا عليهم
امنيه : اوك
.........
حسن لامنيه : ها نقرا الفاتحه
امنيه بخجل مصتنع : الي انت شايفه يا بابا
انفجر اخوتها وعمر من الضحك و هي معهم ايضا
عادل : خلاص نقرا الفاتحه
حسن : لا ثانيه ... انا الاول عندي طلب
عادل :اؤمر
حسن : نكتب الكتاب ف الخطوبه
امنيه وعمر : نعم ..؟!
عادل : اكييد هنعمل كده
امنيه لنفسها : اهدي يا امنيه ديه مجرد ورقه مش هيجري حاجه
قرؤ الفاتحه ثم تحدثو قليلا وغادرو
احمد : ام...
امنيه مقاطعه : احمد الله يخليك مش عايزه كلام دلوقتي انا طالعه اوضتي ..ركضت امنيه علي غرفتها و فهمت حبيبه ما بها و صعدت ورائها ... رمت امنيه جسمها علي السرير و بكت بشده وتعالت شهقاتها اخذتها حبيبه بين ذراعيها قائلا : اهدي يا حبيبتي ..امنيه ادي لنفسك فرصه تانيه .. مش كلهم زي اسر يا حبيبتي
امنيه ببكاء : لا يا حبيبه كلهم اسر كلهم شبهو
حبيبه بمرح : طب يبئا يزعلك كده والله لهجرجرو ف المحاكم و ارفع عليه قضية سب وقذف
ضحك امنيه وقالت : شهيقدر اصلا
حبيبه : عارفه يا حبيبتي انك شرانيه ومحدش يقدر عليكي
.........
نهاية البارت يارب يعجبكو
التققيم




إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#2

افتراضي رد: البارت 4 من قصتى ظلمتنى ولكن أحببتك

رد: البارت 4 من قصتى ظلمتنى ولكن أحببتك
إظهار التوقيع
توقيع : كارهة الحياة المس
#3

افتراضي رد: البارت 4 من قصتى ظلمتنى ولكن أحببتك

بارك الله فيك
إظهار التوقيع
توقيع : ЙǑŏƒ
#4

افتراضي رد: البارت 4 من قصتى ظلمتنى ولكن أحببتك

الروايه بدات تحلو اكتر يا منوش
إظهار التوقيع
توقيع : صفاء الحياة
#5

افتراضي رد: البارت 4 من قصتى ظلمتنى ولكن أحببتك

قصة رائعة البارت 5 امتى حتنزليه
#6

افتراضي رد: البارت 4 من قصتى ظلمتنى ولكن أحببتك


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رشا نسيم
قصة رائعة البارت 5 امتى حتنزليه
بكره يا عسل انتى لو عايزه باقى البارتات من 1 الى 3
اتفضلى
بارت1
https://adlat.net/showthread.php?t=278275
بارت2
https://adlat.net/showthread.php?t=278322
بارتت3
https://adlat.net/showthread.php?t=278728
يارب تعجبك

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#7

افتراضي رد: البارت 4 من قصتى ظلمتنى ولكن أحببتك


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيوت متل التوت
بكره يا عسل انتى لو عايزه باقى البارتات من 1 الى 3
اتفضلى
بارت1
https://adlat.net/showthread.php?t=278275
بارت2
https://adlat.net/showthread.php?t=278322
بارتت3
https://adlat.net/showthread.php?t=278728
يارب تعجبك
شكرا حبيبتي قريتهوم البارح كلهم عجبوني بزااااااف ماشاء الله عليك

#8

افتراضي رد: البارت 4 من قصتى ظلمتنى ولكن أحببتك

رووووووووووعه انتظر الجزء الجديد
ابقى عرفينى

إظهار التوقيع
توقيع : ana menna
#9

افتراضي رد: البارت 4 من قصتى ظلمتنى ولكن أحببتك

] اريد الجزء الخامس
#10

افتراضي رد: البارت 4 من قصتى ظلمتنى ولكن أحببتك

[IMG]https://img.**- /imgcache/2014/02/794318.gif[/IMG]
#11

افتراضي رد: البارت 4 من قصتى ظلمتنى ولكن أحببتك

رد: البارت 4 من قصتى ظلمتنى ولكن أحببتك
إظهار التوقيع
توقيع : للجنة اسعى❤


قد تكوني مهتمة بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى
فهم النفسيات بين الزوجين نٌےـجَےـوِى ٱلجَےـزٱئريّےـة31 فن الاتيكيت والتعامل مع الآخرين
الانثى انا دلوعة اوووى المنتدي الادبي
♥♥إليك يا زوجي ♥♥ نسيم آڸدکَريآت الحياة الزوجية والاسرية
[قصص حب] روايتى الأولى ظلمتنى ولكن أإحببتك كيوت متل التوت قصص - حكايات - روايات
[قصص حب] البارت التانى من روايتى الأولى "ظلمتنى ولكن أحببتك" كيوت متل التوت قصص - حكايات - روايات


الساعة الآن 04:24 PM


جميع المشاركات تمثل وجهة نظر كاتبها وليس بالضرورة وجهة نظر الموقع


التسجيل بواسطة حسابك بمواقع التواصل