أو

الدخول بواسطة حسابك بمواقع التواصل



مشاهدة نتائج الإستطلاع: لية البنت ما رحعتش كلمتة وهربت؟!.
علشان هى رومنسة.
  • 0
  • 0%
0 0%
ولا هىربنا عوضها خالص عنة.
  • 1
  • 33.33%
1 33.33%
ولا هى خالص حولت تنسة.
  • 1
  • 33.33%
1 33.33%
ولا هى اصلا حبيتة كدة علشان هى كانت محتاجة الى النهاية.
  • 1
  • 33.33%
1 33.33%
المصوتون: 3. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

https://3dlat.com/showthread.php?t=14216
5477 7
#1

قصة بنت كانت رومنسية بس وحلوة بس اتغيرت فجاة!!!!.

بسم الله الرحمن الرحيم






الموضع دة كان خطير جدا بيحكى حكاية عن بنت كانت رقيقة فى الكلام ولسان وفى قلب الحنان كانت الناس كلها بتحبها اووووى علشان كانت حلوة جدا فى كل حاجة ,كانت هى فى السن دة كانت لسة صغنونة لما كبرت وصلت لسن المراهقة اتغيرت تعالوا نعرف السبب :,انا لما عدت معها فهمت منها حاجات كيترة وحكتلى وقولت لها انا هتكتب الموضوع دة فى منتدى قالت لى ماشى بس اوعى تذكرى اسمى قولت لها ماشى, تعالوا بقى نحكى شوية مع بعضن:
بنت دى كانت رقيقة وهى صغيرة بس لما كيبرت وصلت الى سن المراهقة لقيت نفسها كيبرت بس محدش يقول لى ان اللى بعد سن المراهقة مش بيتغير اوى, لا هى اتغيرت خلاص مع ناس واهلها خالص بس كانت حزينة ولما سالتها ,قالت هى كانت عندها فى البيت مش حنان وانضمام خالص بس كان فى شخص كان جاي ,غير حالها ومشى دة مش كان شاب لا دة كان شخص كيبر فى السن كان بتاع الله يعنى ربنى فى طاعة الله دة كان مش مخالف خالص هى قالت هى اتعرفت عليهم عن طريق حد من بيعيد عرف الرجل دة اللى هما حد ازيهم بحاجة خارجة عن طاعة الله وشاف الامورة هى حبيتة اوى جدا لدرجة كانت بيتطيعة اكتر من بابها وامها واكتر من اى شى لان الشخص دة هو اللى عوضها عن الحنان اللى ضاع منها, فجاة حصلت شوية ظروف جامدة اوى اطروا اللى هما يسبوا يعنى يفصلوا العلاقة خالص بى ,البنت حزينت لانها كانت فى السن المراهقة وكانت دخلت فى مراحلة من المراحل من السن المراهقة كانت الحياة عندها صعبة من غيرة قالت لى انها كانت بتحبوا اوى ولغايت دولوقتى لسة عايشة على زكرياتة وهى دلوقتى فى الاعدادى ودخلة ثانوى بس البيت عندها كلة زعلن ميعاد بابها علشان كان اصلا مش بيحبوا خالص فكانت عندها حالة صعبة حتى وصلتها الى دخول حالة نفسية خطيرة الله يرحمه منها ويشقيها بجد كانت انسانة عندنا فاضلة جدا ,بس قدرت تتغير وتحاول تخرج من الحالة امها قعدت معا هى واخواتها البنات كانوا حلوين بردة بس هى اللى كانت احلى حتى الناس كانوا بيحبوها جدا بدرجة بعد ما مشى الرجل زهقت وقررت ان تموت وريح الناس منها جربت كل المحولات بس منفعتش, حولت انا كمان اساعدها بس الحمد الله حبت نتيجة كويس قدرت اخرجة من الحالة اللى كانت عندها دى واتبسطت مينى اوى وشكرتنى بس دى كانت اعز صديقة لية وفى حياتى علشان قدرت اخرجها من الحالة دى وهى رجعت محبوبة زاى زمن خالص وهى طالعة الاولة فى ثانوية بس الله يوفقها بئخلاص وتقدير اهها فرحوا اوى علشان هى رجعت للحالة الطبيعية,امها لقيت كدة راحت تقول لبابها ان هى عندها حالة نفسية بابا سمع كدة زعل اوى حتى حلف على نفسة اللى هو مش يزعلها تانى من ساعتها البنت عاشت حلوة ومبسوطة وجميلة بس كل ما تفتكرة فى الرجل وحنانة تاعيط علشان هى كانت رومنسية جدا وهو كان بيحبها حب زاى بنتة واكتر علشان لقى منها الحنان والكلام الرقيق وفجاة ربا عامل كل دة علشان يرجع املها وخلصت الحكاية حلوة ولا مش مظبوطة.
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اشوقكم فى موضوع تانى انشاء الله.



#2

افتراضي رد: بنت كانت رومنسية بس وحلوة بس اتغيرت فجاة!!!!.

[IMG]https://files.***- .com/signaturepics/sigpic96998_3.gif[/IMG]
إظهار التوقيع
توقيع : بسبوسه بالقشطه
#3

افتراضي رد: بنت كانت رومنسية بس وحلوة بس اتغيرت فجاة!!!!.


إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#4

افتراضي رد: بنت كانت رومنسية بس وحلوة بس اتغيرت فجاة!!!!.

بارك الله فيكي وعليكى اختى الفاضله
إظهار التوقيع
توقيع : طماطم
#5

افتراضي رد: بنت كانت رومنسية بس وحلوة بس اتغيرت فجاة!!!!.

الحكاية حلوة تسلم ايدك حبيبتي
إظهار التوقيع
توقيع : لؤلؤة الايمان
#6

افتراضي رد: بنت كانت رومنسية بس وحلوة بس اتغيرت فجاة!!!!.

تسلم
يا
جميل

إظهار التوقيع
توقيع : اسراء على
#7

افتراضي رد: بنت كانت رومنسية بس وحلوة بس اتغيرت فجاة!!!!.

ما فهمت ولا شيء
#8

افتراضي رد: بنت كانت رومنسية بس وحلوة بس اتغيرت فجاة!!!!.

قصة رائغة
مشكوووورة

إظهار التوقيع
توقيع : ايملى فتاةالرياح
أدوات الموضوع


قد تكوني مهتمة بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى
بنك معلومات (ثقافة عامة) درة مكنونة منوعات x منوعات - مواضيع مختلفة
فاطمة الزهراء بنت محمد عليه الصلاة والسلام منة الله احمد شخصيات وأحداث تاريخية
لَن تعشَقـي غيريِ فأنتـي . . فتأتيِ . . ! توتاية توتاية قصص - حكايات - روايات
وسائط حب توبيكات رومنسية وساط رومنسية طُمُوحي الجنّة رسائل وتوبيكات
خولة بنت حكيم حياة الصحابيه خولة بنت حكيم هبه شلبي قصص الانبياء والرسل والصحابه


الساعة الآن 07:40 PM


جميع المشاركات تمثل وجهة نظر كاتبها وليس بالضرورة وجهة نظر الموقع


التسجيل بواسطة حسابك بمواقع التواصل