أو

الدخول بواسطة حسابك بمواقع التواصل

#1

افتراضي رواية عذراء بعد الإغتصاب..


رواية عذراء بعد الإغتصاب..
"عذراء بعد الإغصتاب"
***-
((فقد حبيبته وعندما وجدنى فقدته))
(( عندما ينسج الحب غزل خيوطه يأتى ما لم يكن على البال ))
البارت الأول
تتسلل شمس الصباح الى مكتب الحاج حسين الذى كان يتحدث مع زوجته أمينة على الهاتف
حسين:خلاص يا أمينة متخصبيش يوسف انه يتجوز مسيره هينسى متخافيش
أمينة:ازاى بس ياحاج ده انا كل ما أكلمه فى موضوع الجواز ده يكبر دماغه
حسين بأمل:مسيره هيلاقى بنت الحلال اللى يحبها وتحبه وأنا حاسس قولى انتى بس ان شاءالله هيلاقيها
أمينة بصوت به نبرة أمل:ان شاء الله ياحاج ان شاء الله
أنهى الحاج حسين مكالمته ووضع الهاتف على المكتب واتصل بتلفون السكرتيره قائلا :أماعاصى يجى يادعاء يابنتى ابعتهولى علشان عايزه ضرورى
دعاء:حاضر ياحاج حسين
أغلقت دعاء الهاتف
فوجدت عاصى أمامها
عاصى بمرح:متعرفيش يوسف أخويا فين يادودو
دعاء بسخرية : لا يا يا أستاذ عاصى معرفش
بس الحاج حسين عايزك جوه فى المكتب
عاصى :بجد عايزنى أنا طب أروح أشوفه بقا وأبقا أجى أخدك ونروح نتغدى
دعاء:ماشى هستناك يا عبد الرحمن
***- ***-

الحاج حسين:اتفضل ياعاصى يا بنى اقعد
عاصى باحترام وهو يجلس :خير يابابا حضرتك كنت عايزنى فى ايه
الحاج حسين وهو ينظر لبعض الأوراق
ولاد عمك رجعو من السفر وعايزك تاخد يوسف وتروح تجيبهم لأنى لسه هروح مع عمك على عشان ورانا شغل ماشى
عاصى :طب واشمعنا أنا يابابا ما تبعت يوسف بس
الحاج حسين:والله عال يا ياعاصى بترفض طلبى
ردعاصى وهو مطأطأ رأسه للأرض:لا يابا العفو أنا بس




بتر كلمته عندما قاطعه الحاج حسين قائلاً /لما هو العفو بتنمرد ليه يلا بسرعة مفيش وقت زمان طيارتهم على وصول
عاصى :اللى حضرتك تشوفه يابابا
***- ***-
عاصى :أيوه ياماما بابا هيجبهم على بيتنا هنا
أمينة :كويس يابنى طب وهتاخد يوسف معاك
يوسف:بتجيبو فى سيرتى ليه بقا
عاصى :جبنا فى سيرته اهو طلع ياريتنا جبنا فى سيرة ربع جنيه مخروم
يوسف بمشاكسة:بقا اقصى طموحاتك مخروم ياعصومى
عاصى :بطل سخافة والبس وتعالى يلا نروح

دقات خفيفة على البيت
لقاء بطفولة...:أنا أنا هفتح وهلحق هفتح
عاصى بتأفف طفولى:البت لقاء دى عمرها ما هتكبر أبداً
لقاء:طنط صفاء اتفضلى
صفاء بعدم اهتمام:طب وسعى ياحبيبتى اما ادخلها
أمينة ازيك ياصفاء يا حبيبتى أمال الحاج على فين
عاصى :صحيح يامرات عمى بابا كان عايز عمى على
صفاء :هو فى طريقه للشركة دلوئتى بس ...
أمينة:بس أيه ياصفاء ياحبيبتى
تابعت بنظرات خبيثة:أنا سمعت ان ولاد جاسر الله يرحمه جم من السفر
يوسف:أه يا مرات عمى وعاصى هيروح يجبهم
قاطعه عاصى :ويوسف كمان هيجى معانا
يوسف بانشغال مصتنع:لا ياعم سيب يوسف فى حاله
صفاء بمكر:طب ما تاخدو مروان ابنى معاكم اهو بردو ولاد عمه زى ما ولاد عمكم
عاصى :فكره بردو
أمينة :خلااااااااااص كلكم هتروحو

لقاء بتنحنح:ماما ممكن أروح مع يوسف وعاصى ومروان
يوسف:اه ماهى حضانة
امينة: خدها ي يوسف معلش
يلا ياختى تعالى
***- *
رسالة هاتفية
تتسل من هاتف الحاج حسين
إالى.......
**
فى أمان الله^^




إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#2

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جـاامده جـداا ♥
مـعاكـى يـ منوشتـى .. :")

إظهار التوقيع
توقيع : NoUr♥
#3

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

السلام عليكم
جمييله اوى يا منوش


إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#4

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جميله ي حبى
متابعاكى

#5

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

هتاابع معاكى
إظهار التوقيع
توقيع : soma ♥ treka
#6

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

معاكي يا قلبي بس الرسالة هاتتبعت لمين
#7

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

يمكن لولاد اخوه يقولوهم ميسبوش المطار لان ولاده هايوصلوهم [mention=102231]كيوت متل التوت[/mention];
#8

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour♥
جـاامده جـداا ♥
مـعاكـى يـ منوشتـى .. :")
متابعتك تسرنى ي نور ي قلبى:*)






المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الساجده الي الله
السلام عليكم
جمييله اوى يا منوش

عليكم السلام والرحمة والاكرام
انتى الاجمل ي قلبى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rahma romy
جميله ي حبى
متابعاكى
متابعتك تفرحنى اوى ي حبى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة soma ♥ treka
هتاابع معاكى
متابعتك تزيد الرواية جمالاً ي سومتى

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#9

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira alzlam
يمكن لولاد اخوه يقولوهم ميسبوش المطار لان ولاده هايوصلوهم @كيوت متل التوت;
متابعتك تسرنى ي قلبى

كله هيبان فـ البارت الـ2

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#10

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيوت متل التوت
متابعتك تسرنى ي قلبى

كله هيبان فـ البارت الـ2
متنزليه دلوقتي احسن من بعدين

#11

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

ممتاز ي جميل

إظهار التوقيع
توقيع : Mrmorii
#12

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

روعه يامنوش ابدعتي كالعادة تسلمي ياقمر
معلش عندي ملحوظة انتي ليه مجبتيش الشخصيات في الاول نتعرف عليها كالعادة
عشان مانتهش انا مش بعدل عليكي بس انا متعوده منك علي كده
بس هي بجد تحفه هتنزلي التاني امته [mention=102231]كيوت متل التوت[/mention];

إظهار التوقيع
توقيع : جنا حبيبة ماما
#13

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

حلوة
إظهار التوقيع
توقيع : حسناء دى انا
#14

129127 رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جميـل جدًا حبيبة قلبى، أنتِ للإبداع والتميز عُـنـوااان ، باختـصـار.

كملى ، فى انتظار جديدك.

#15

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

حلوة يا منوش مستنياكي
إظهار التوقيع
توقيع : عاشقة كتاب ربي
#16

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جميلة جدا انا مستنية الباقى
إظهار التوقيع
توقيع : زاهرة الياياسمين
#17

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

رووووعة ياقلبي

إظهار التوقيع
توقيع : فتاة أنيقة
#18

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

نورتونى ي بنات

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#19

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

حلوه اوووي يا قمر
ممكن تقتبسيني لما تكملي ؟

#20

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

بداية جميلة
موفقة يا قمر
إبقي قوليلي لما تنزلي البارت الجديد
متتأخريس ها في ناس فضولية هنا

إظهار التوقيع
توقيع : hadeel tarek
#21

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جمييله اوى يا منوش

إظهار التوقيع
توقيع : للجنة اسعى❤
#22

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى
البارت الثانى

تتسل رسالة من هاتف الحاج حسين
إلى لقاء ابنة أخيه جاسر ((رحمه الله)
مضمونها
((البقاء لله يابنتى انتو راجعين مصر بس أنا عارف ان نيتكو تروحو بيت المرحو الأولانى
بس وصيته كانت ان احنا نخلى بالنا منكم دلوقتى ولاد عمك جايين ياخدومى انتى واخواتك من المطار حلى بالك من اخواتك ومن نفسك
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته))

**
فى نفس الوقت
سرقت رسالة نفسها من احد الهواتف ورُسلت لهاتف ((دعاء))
مضمونها
((ازاى هتروحى تتغدى معاه اعرفى انك هتتغدى معايا ي دعاء وبس فهمتى))

**
نزل مروان من السيارة يلتفت يمنة ويسرة وينظر نظرات خبيثة للفتيات ،بينما تشبثت لقاء بيد أخيها عاصى عندما كان يوسف جالساً بالسيارة
جاء الوقت الموعود وجاء أبناء العم
فارس :السلام عليكم حضراتكم أبناء عمى حسين وعمى على
أومأ الثلاثة برؤسهم
عاصى :اتشرفت أنا عاصى حسين المنصورى ودى أختى لقاء حسين المنصورى
نظر فارس للقاء نظرة مختلطة سريعة وأعاد النظرلمروان
فتابع عاصى :وده مروان على المنصورى ابن عمى
وده أخويا يو....!!
يوسف فين
لقاء:فى العربية ياعاصى
عاصى : معلش اصله مش بيحب يتكلم كتير ي جماعة
مروان :احنا هنقضيها سلامات أمال اخواتك فين يا ....
رد فارس فارس اسمى فارس اخواتى جايين حالاً
جاءت وعد وهى فتاة حنطية اللون جذابة الملامح
ترتدى ملابس محتشمة وفضافاضه
لفتت نظر الجميع خاصة عاصى
وعد:السلام عليكم
عاصى وهو يمد يده :عليكم السلام أنا ابن عمك حسين عاصى
وعد :اتشرفت بمعرفة حضرتك بس أسفة مش بسلم على رجالة
مروان وهو يضحك فى نفسه ويميل على عاصى قائلاً بصوت خافت:كسفتك يابودى هههه
عاصى كأنه لم يسمع مروان ناظراً لوعد :لا عادى يا انسة وعد
وعد :يعنى حضرتك مش زعلان .........
عاصى :لا بالعكس يا انسة وعد
مروان :أما أنا بقا اابت عمهم مروان
وعد بخجل:اتشرفت يا مروان
عاصى مش يلا بقا عشان منتأخرش
فارس :لا اصل لسه ى اخر العنقود جاى ورا
التفت عاصى فوجد فتاة ترتدى ملابس قصيرة تختلف عن أختها وعد تعجب عاصى وأخذ يقارن بين الأختين
بينما كان مروان منشغلاً بنظراته الخبيثة لها
وعد وهى تأنب أختها فى نفسها عما ارتدته
سما:هاى انتو بقا ولاد انكل حسين وانكل على صح
مروان وهو يمد يده:صح انا مروان ابن عمك على
سما بلا اهتمام:اوك هنمشى امتى
عاصى :يوسف جاى حالاً
قاطعهم يوسف وهو يقول : عاصى هما جم ولا
وعندما وقعت عينيه على سما
ما نطق الا بكلمة واحده:قمر .....!!
_________________

البارت الأول



إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#23

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جميل حبيبتى
إظهار التوقيع
توقيع : ميمى دودو
#24

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

رووووووووووعة يا منوش

إظهار التوقيع
توقيع : فتاة أنيقة
#25

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

السلام عليكم ..
جميله يا منوش
حرام عليكي ليه اوحش شخصيه
تبقي علي اسمي

إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#26

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

السلام عليكم ..

نورتونى ي احلى بنات

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#27

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

رووعة بس اللي مفهمتوش مين وليد وايهاب دول [mention=102231]كيوت متل التوت[/mention];
إظهار التوقيع
توقيع : amira alzlam
#28

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

كملي يا قلبي تسلم ايدك
إظهار التوقيع
توقيع : عاشقة كتاب ربي
#29

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جميله جدااا
ف انتظارك

إظهار التوقيع
توقيع : ❤ Rahma ❤
#30

2131 1168499165 رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

بارت مشوق وفيه روح فكاهة عالية ، تسلم ايدك حبيبتى.

خيالك واسع وكمان مراعية المؤثرات بشكل ممتاز فى الحوار بين الشخصيات ، استمرى .

#31

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جمله
#32

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جميييل أوي
تسلم إيدك

إظهار التوقيع
توقيع : hadeel tarek
#33

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

معاكى بس بسرعه
إظهار التوقيع
توقيع : HappyGirl155
#34

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

السلام عليكم...

رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

البارت الثالث
يوسف:قمر!!...
ثم تفرس ملابسها بوجهه فأشاح بوجهه بعيداً عنها
ونظر بجانبية لها وملامحه تبدو عليه التقزززززززززززز قائلاً:يلا يا عاصى علشان بابا وعمى اتصلو بيا
لاحظت سما نظراته فأحست بلأحراج لكنها عادت لوضعها الاساسى بلا مبالاة
مال مروان لـ عاصى ثم قال بعجب:تصدق فعلاً شبه قمر يخلق من الشبه اربعين
عاصى:تصدق فعلاً بس قمر كان لبسها محتشم عن ده
يلا اما نركب
ركب فارس ووعد فى المقعد الخلفى
وانضمت لهم لقاء
بينما اضطرت سما للركوب بجوار يوسف
فى السيارة الأخرى لحق بهم مروان وعاصى
فى الطريق

اخرجت لقاء ورقة وقلم وأخذت تكتب

الفراق ... حزن كلهيب الشمس يبخر الذكريات من القلب ليسمو بها
إلى عليائها فتجيبه العيون بنثر مائها .. لتطفئ لهيب الذكريات ..
الفراق ... نار ليس للهبه حدود .. لا يحسه إلا من اكتوى بناره..
الفراق ... لسانه الدموع .. وحديثه الصمت .. ونظره يجوب السماء ..
الفراق ..هو القاتل الصامت .. والقاهر الميت .. والجرح الذي لا يبرأ .. والداء الحامل لدوائه ..
الفراق ... كا الحب تعجز الحروف عن وصفه وإن أبيني تفرقا..
الفراق .. كالعين الجارية التي بعد ما أخضر محيطها نضبت ...




فالتفت لها فارس
وقرأ تلك الكلمات فقال بخفوت
((كلام معبر جداً بس انتى متأثرة بحاجه))
دت بتلقائية:ليس كل ما يخطه القلم يشعر به القلب
مش لازم اكون انجرحت من الفراق عشان اكتب عنه
الفراق ده مش بس بالحبيب
ممكن الحبيب الصديق الاخت الام
الاب
تجمدت عينى فارس عندما ذكرت كلمة الأب
وتذكر والده
فأحست لقاء بذلك فتابعت بسرعة:أنا أسفة مكنتش اقصد
ابتسم بجمود: لا ولا يهمك ((كل نفساً ذائقة الموت))
لقاء:ونعم بالله
**
أخذت وعد ترتل دعاء السفر والركوب
بينما كانت تضع سما سماعات الأذن ((الهاند فرى)) فى أذنها
وأخذ ينظر لها يوسف بجانبيه ويقول فى نفسه:انتى ازاى شبها كده ....شبها فى الشكل لكن فى اللبس لا
انتى ليه مش شكل اختك ...استغفر الله
ثم أخد طوال الطريق يقول
((لا إله إلا أنت انى كنت من الظالمين))

ولم ترى سما سوى تحريك شفتيه ولم تهتم له بتاتاً
**
وصلت السيارة التى كانت تضم مروان وعاصى قبل الاخرى
فأقبل الحاج على وحسين عليهما قائلين فى صوت واحد:هما فين
ثم تابع الحاج حسين:عاصى فين ابناء عمك يابنى
عاصى:جايين فى السكة يا بابا مع يوسف
**
وصل يوسف بعد تلك الجملة بربع ساعة
وقال فى برود: وصلنا خلاص
ثم ارتجل من السيارة
ونزل فارس
ووعد ولم تنتبه سما انهم وصلو لانها وضعت سماعات الاذن
فى اذنها
نزلت العائلة لتستقبلهم
أمينة:فارس ياحبيبى نورت ماشاء الله عليك كبرت اهو
انا اخر مره شفتك قبل ما اخلف عاصى
يعنى ولاحد من ولادى شافك
نورت بيتك يابنى
فارس بابتسامة:ده نور حضرتك يا مرات عمى
ثم تابعت وهى تتفرس ملامح وعد بفرح شديد:ماشاء الله عليكى يا وعد
بقيتى زى القمر
وعد بخجل:ربنا يخليكى يامرات عمى ده من زوق حضرتك
قاطعها حسين وهو يقول:هو انا مليش حق فيهم ولا ايه
ثم ضمهم الاثنين وقال:والله ووحشتونى ياولاد جاسر
صفاء بعدم اهتمام:نورتوا ي حبايبى
على:نورت يا فارس..وانتى يا وعد يابنتى...
ايه ده امال فين القطة الصغيرة العسل سما فين
اضطربت وعد ثم ....

_________________

البارت الأول



البارت الثانى

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#35

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

روووووعة

إظهار التوقيع
توقيع : فتاة أنيقة
#36

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

تسلم ايدك روووعة
إظهار التوقيع
توقيع : عاشقة كتاب ربي
#37

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


حلوة تسلم ايدك حبيبتي

إظهار التوقيع
توقيع : نَقاء الرُّوح
#38

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

السلام عليكم. .
حلوة اووي يا منة
متغبيش علينا

إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#39

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

حلوه اوووي
بس ممكن تطولي البارت شويه

#40

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

حلو أوي
تسلمي
بس قصير كدة ليه طوليه >> طماعة

إظهار التوقيع
توقيع : hadeel tarek
#41

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hadeel tarek
حلو أوي
تسلمي
بس قصير كدة ليه طوليه >> طماعة
ههه ان شاء الله المره الجاية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dodo445
حلوه اوووي
بس ممكن تطولي البارت شويه
ان شاء الله ي حب
نورتى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الساجده الي الله
السلام عليكم. .
حلوة اووي يا منة
متغبيش علينا
اها ان شاء الله
نورتى

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#42

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

رووووووووعة بس ثم ايه
انتي لازم يابنتي تسيبني محتارة كدا دا انا ابتديت األف مع نفسي
ههههههه

إظهار التوقيع
توقيع : amira alzlam
#43

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

روعة حبيبتي بوركت
إظهار التوقيع
توقيع : غايتي الجنة
#44

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

[mention=102231]كيوت متل التوت[/mention];
يا قلبي على القصة الحلوة تسلم ايدك يا عسل

إظهار التوقيع
توقيع : حڸآۉة آڸرۉح
#45

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

البارت الرابع
اضربت وعد ثم أخدت تفكر أنها لم تسمع لأختها أى صوت ولم تلاحظها طول الطريق
وأنهت شكها نها كانت مشغولة بقراءة الأذكار والقرءان
ثم أدلفت نظراتها الى السيارة لترى أختها فلم تجدها
ارتعدت وقالت وهى تتئ تئ
سما..سم...سما مش مش فى العر..بية يا فـ فارس
فارس:ايه ازاى
فكر يوسف قليلاً ثم قال: لحظه يمكن نزلت لما وقفنا فى نص الطريق وانتو نزلتوا تجيبو حاجه من السوبر ماركت
فارس:أيوه بس انت كنت موجود
طأطأ يوسف رأسه ثم قال: ايوه بس بابا النهارده نفس اليوم اللى قمر...
قاطعه الحاج حسين:اخرس خالص يايوسف
وعد وهى تصيح:يعنى يه..سما فين أنا عايزه سما دلوقتى أحتى فين
فارس : اهدى يا وعد هنلاقيها ان شاء الله
انا هدور عليها
صاح الحاج حسين قائلاً:محدش هيروح غير الاستاذ يوسف
يوسف:أنا يابابا
الحاج حسين:أيوه انت يا يوسف
يوسف:بس يا با..
بتر كلمته عندما قاطعه الحاج حسين قائلاً:بس ايه انت السبب ازاى تسيب بنت عمك فى العربية
وتروح لقمراللى هى خلاص ماتت هى خلاص لحست دماغك
قمر ماتت يايوسف
ماتت ماتتتتت
يلا دور ع بنت عمك:*)
يوسف بحزن:اللى تشوفه يابابا
انا رايح
فارس:ازاى يا عمى لازم اروح معاه
الحاج حسين اللى ضيعها هو اللى هيرجعها ي فارس
يلا اطعلو مع أمينة على ما يجبها ويجى
وعد وهى تبكى :بس...
الحاج حسين:يلا ي بنتى هنلاقيها ان شاء الله متخافيش
**
صعد الجميع الى اعلى
واما منزل الحاج حسين قالت أمينة:يلا اتفضلو ان شاء الله هترجع
وعد بضيق:لا يا طنط أمينة...احنا هنطلع فوق بلاش نتقل عليكو
فارس:معلش يا مرات عمى هنطلع فوق خليها وقت تانى
أمينة:وقت تانى ده ايه..وبعدين تتقلو على مين ده بيتكم على فكره
يلا لاحسن الحاج يزعل
وعد:طيب هنغير هدومنا ياطنط
أمينة:طيب متتأخروش
فارس:ان شاء الله عن اذنك
**
كانت صفاء تجلس مع زوجها على ومروان ابنها
تقول بخبث:شفت يحاج على اهم اول ما جم جابو المشاكل
على بعصبية:ما بلاش الاسلوب ده بقا يا صفاء
انتى اى حد مش بتحبيه
صفاء بحب مصتنع:انا برضو ياحاج دول ولادك ياحاج مش ولاد اخوك
ده انا زى امهم
على بنفاذ صبر:طيب يا امهم عن اذنك ريح لحسين نشوف سما فين
لان يوسف ممكن ميعرفش يجبها
ردت بميوعة:طيب اما نشوف هترجع ولا لأ
ثم خفضت صوتها وهى تقول :البت دى مش مظبوطه تلاقيها بتلف هنا ولا هنا
مروان:بتفكرى فى ايه يا ماما
صفاء:ابدا يابنى مفيش
وبعدين انت لابس كده ورايح على فين
مروان :رايح اقابل دودو
صفاء:انت موركش غير البت دى
مروان:امممم وانتى مش وراكى غيرى
باى باى
**
أتى موعد الغداء
كانت تضع دعاء أشيائها فى حقيبتها وتنزل للأسفل
قابلها عاصى على السلم قائلا:ع فين يادعاء مش هنتغدى
قالت بقلق:اه ..لالا معلش يا عاصى مره تانيه اصل
ماما تعبانه اووى
عاصى:الف سلامه تحبى اروح معاكى اشوفها
ردت باصتناع:معلش ي عاصى مش هعطلك
قبل ان يتكلم ذهبت مسرعة
عاد عاصى الى مكتبه
ونزلت دعاء ركبت سيارة سوداء اللون فخمة المنظر
وفى نفس الوقت نظر عاصى من نافذة مكتبه
فوجد دعاء تركب تلك السيارة
ف.....
**
وفى نفس الوقت كان يعود يوسف بسيارته الى نفس المكان
مسرعاً بعربته يؤنب نفسه وكلمات والده تتردد ف أذانه وهو يقول (( قمر ماتت يا يوسف....
ماتت...ماتتتت))

فصاح بأعلى صوته
((لاااااأ ...قمر مماتتش...قمر موجودة))
حتى فوجئ بـــ...
__________________
البارت الأول

البارت الثانى


البارت الثالث

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#46

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

روعه حبى
إظهار التوقيع
توقيع : ميمى دودو
#47

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

تحفة ي قلبي
تسلمى ويسلم ابداعك الدائم
فى انتظار البارت 5

إظهار التوقيع
توقيع : بنوتة عسولة 654
#48

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

روعة يا منوش
تسلم اديك


إظهار التوقيع
توقيع : للجنة اسعى❤
#49

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جميلة جدا ياقمر
تسلمي


إظهار التوقيع
توقيع : رحيق العفة
#50

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

[mention=102231]كيوت متل التوت[/mention];
شوقتييييينا يا سكر حراااااام عليكي كمليها بسرعة

إظهار التوقيع
توقيع : حڸآۉة آڸرۉح
#51

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

تسلمي يا سكر
إظهار التوقيع
توقيع : غايتي الجنة
#52

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

كمليها ارجوكي
إظهار التوقيع
توقيع : غايتي الجنة
#53

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

حلوه اوووي
إظهار التوقيع
توقيع : Do★do
#54

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

كتييير حلوة
إظهار التوقيع
توقيع : عاشقة كتاب ربي
#55

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

السلام عليكم
جميله اوى يا منوش

إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#56

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

رووووووووعة يا منوشتي بس ممطوليش عليا في ناس فضولية هنا
إظهار التوقيع
توقيع : amira alzlam
#57

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى
البارت الخامس


حتى فوجئ بشجرة كبيرة الحجم تكاد تكون منذ الاف السنين متينة الجذور كثيرة الجذوع
وهى مسرع بقيادته ومتوتر فاصطدم بها
**
دعاء:اه أنا قلت لعاصى ان ماما تعبانة
مروان:ملقتيش غير الحجة دى وبعدين انتى ليه تتحججججججججججججى أصلاً ما تفكك من عاصى ده
هو مش انتى بتحبينى برضو ولا...
قاطعته دعاء:ايه...لا لا طبعاً بحبك أنت يا مروان وبعدين عاصى ابن عمك
هكمل معاه يومين كده واسيبنى منه
ثم قالت فى نفسها:والله بقا ((ابجى تجدنى)) ماليش بخلافاتك انت وابن عمك
يمسك مروان يدها بكل براءة فتتهرب بخبث قائلة:ايه يامراون انت نسيت انى مخطوبه
هو عشان انا بحبك هتستغلنى ولايه
مروان:استغلك..طيب كلى كلى بلا استغلك بلا بتاع
**
فارس :يوووه لأ يا وعد انا مش مطمن الساعة بقت 7 بليل ومفيش اى اتصال

من يوسف ده
وعد بتفاؤل:اهدى انت بس انا حاسه انها هتيجى قريب
دقات خفيفة على البيت
وعد حاضر ثانيه
ارتدت اسدال الصلاة وفتحت الباب فوجدت عاصى أمامها
وعد:السلام عليكم تفضل
عاصى بقلق:وعليكم السلام....فين فارس
سكع فارس اسمه فجاء:ها يا عاصى لقيتو اى حاجه
عاصى:مش عارف بس بابا عايزك
فارس:خير متعرفش فيه ايه
عاصى:لأ هو نادالى وقالى اجيبك ونروح
فارس طيب يلا
**
دقات على غرفة الحاج حسين فى مكتبه
الحاج حسين:تعال يا عاصى
اتفضل ي فارس
فارس بقلق:ها يا عمى ........لقيت حاجه...؟
الحاج حسين:لأ يا بنى بس
فارس:بس ايه بص يا عمى انا هدور على سما بنفسى انا غلط بجد وان شاء المولى اما الاقيها
هرجع بيها بيت بابا الله يرحمه
الحاج حسين:يعنى انت استعجلت كده وقلت خلاص طي ما تسمع كنت هقول ايه
فارس بلا مبالاة:اتفضل ياعمى
الحاج حسين:انا مقدر شعورك وهنخرج كلنا ندور عليهم بس استنى نص ساعة ماشى
فارس:ليه..؟
الحاج حسين:....هتعرف بعدين....
فارس:أمرى لله....!!
**
بعد مرور وقت ليس بالقصير.....
أفاق يوسف من اغمائته الصغيرة على صوت بكاء عالى
وكان سيارته من الوجهة الأمامية محطمه
أخد يتتبع الصوت
حتى وجد فتاة تبكى...وضع يده على كتفها
فأدلفت تنظر له
فوجئ بمن رأها أمامه
من تلك كيف جاءت هنا
كل تلك الأفكار كانت تدور فى مخيلته تلك اللحظة
ثم قال:.......

__________________
البارت الأول

البارت الثانى


البارت الثالث

البارت الرابع


إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#58

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جميله اوووووى
يلا كملى
الرساله هتروح لمين

إظهار التوقيع
توقيع : ಇESRAAಇ
#59

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميرةالجمال
جميله اوووووى
يلا كملى
الرساله هتروح لمين
حبيبتى انا منزلة 4 بارتات انتى قريتى الاول بس

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#60

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

روووووعة دي قمر صح يا اما سما صح يا منوشتي [mention=102231]كيوت متل التوت[/mention]; لو غلط قولي علشان افكر باقي مين
إظهار التوقيع
توقيع : amira alzlam
#61

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

[mention=102231]كيوت متل التوت[/mention];
للمرة الألف تشوقينا سكككككرة إنتي وقصتك دي يا منوش

إظهار التوقيع
توقيع : حڸآۉة آڸرۉح
#62

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
جميل جدا منوشتي
روعة


إظهار التوقيع
توقيع : رحيق العفة
#63

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

يلا كمبلي بسرعة
إظهار التوقيع
توقيع : عاشقة كتاب ربي
#64

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

ماشاء الله انت عسل وكل قصصك وقصائد ك حلوووووة
سلمت يداك ي عسل

إظهار التوقيع
توقيع : وِجَـعَ ـ قَلَبّـ..❤
#65

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

السلام عليكم ..
حلوة يا منوش

إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#66

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى
البارت السادس


ثم قال:قمر...!!انتى...عايشة؟؟
رمقته بنظرة حب وظلت صامتة
وتركته وذهبت
وظل يصيح وينادى:قمر....قمر..متسيبينيش
نظرة له ثم قالت:يوسف انت مكانك مش هنا ...يوسف..يوسف
ثم استيقظ على صوت فتاة تقول:يوسف...يوسف وتبكى
يوسف بوهن وهو ينظر لها:انتى...ثم انتفض عندما وجد سما تبكى كالطفلة الصغيرة
وضع يده ع كتفها وظل يهزها ويقول:انتى لما مجتيش مصر قبل كده سبتى العربية ليه؟؟....
مشيتى ليه...انتى عارفة ايه الموقف اللى حطيتينى فيه
لم يصمت الا ع صوت بكاءها الطفولى وهى تقول:أنا نزلت أشوفك رايح فين وانشغلت فى المكان ولما رجعت اشوفك
ملقتكش
يوسف بعد اهتمام مصتنع:طيب خلاص
ثم تابع ببرود انتى كويسة
سما:الحمدلله
لم يدر بنفسه سوى يضغط على بعض الأزرار فى هاتفه ويطلب هاتف الحاج حسين
عندما وجد الحاج حسين اسم يوسف يلمع ع الشاشة لمعت عيناه وانتفض:ها يا يوسف لقيتها
الحاج على:ها يا حسين لقاها
الحاج حسين:استنى بس يا على
ثم تابع:طيب ماشى..مع السلامة
وأغلق الهاتف
الحاج حسين:لقاها الحمدلله
فارس:طيب الحمدلله انا ليا تصرف تانى معاها
**
ركبت سما مع يوسف فى احد التكاسى
وفى طريق العودة
ثم يرمق يوسف دموغع سما الطفولية ثم ابتسم ابتسامة جانبية وقال
كان شكلك يفطس من الضحك وانتى
بتعيطى زى الطفلة ثم قلد صوت طفل يبكى
احمرت وجنتا سما وردت متعصبة بخجل:احم...مانا كنت خايفة لاتوه
يوسف:لأ ياحبيبتى مانتى توهتى رسمى
سما:امممممم استغفر الله العظيم ...مانت كنت نايم وبتحلم فى العربية
ارتعد يوسف عندما تذكر وجه قمر فى الحلم وظل شاارداً
لاحظت سما شروده ولم تقاطعه
عادا للمنزل سريعاً
الحقتها زعد بلاحضان بمجرد أن لمحتها
وقال فارس بمداعبة حزينة:مكنتش اعرف انى بحبك أوى كده
الحاج حسين:حمدلله ع السلامة يابنتى
الحق كله ع يوسف
الحاج على :معلش بقا يا حسين الكهم انها رجعت
أمينة:على رأيك ياحاج على ولا انتى رأيك ايه يا صفاء
صفاء بخبث:رأى وأنا ليا رأى
نظر الجميع لها بعدم فهم
فتابعت بسرعة:قصدى بعد رأيكم يعنى انتو صح
عادت ملامحهم طبيعية
الا ان قاطعتهم خطوات لقاء السريعة
وجاءت تتنهد من التعب
فى نفس اللحظة كان عاصى عائداً للمنزل
عاصى:مالك يالقاء بتجرى ليه
لقاء:أصل سما رجعت وسع اما الحق اتفرج
وأكملت مسرعة
قال بسخرية بعدما ذهبت وهو يقلدها بسخرية(وسع أما الحق اتفرج))
ثم تابع بلهجته العادية:هى سيما
اما اتفرج انا كمان
لقاء وهى تعانق سما:حمدلله ع السلامة يا سما
سما:شكراً يالقاء
لقاء:الحمدلله انك رجعتى احسن فارس كان هيموت من القلق عليكى
وعد بمداعبة:اشمعنا بقا فارس يا لقاء؟؟


__________________
البارت الأول

البارت الثانى


البارت الثالث

البارت الرابع

البارت الخامس

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#67

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

السلام عليكم ..
جميل يا منوش
متنياكة

إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#68

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

لحظات سعيدة حلوة كنت على وشك ان ابكي معاها
هههه تسلم أناملك

إظهار التوقيع
توقيع : حڸآۉة آڸرۉح
#69

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

كملي يا منوش تسلم ايدك
إظهار التوقيع
توقيع : عاشقة كتاب ربي
#70

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

حلوةة ياقلبي في انتظارك

إظهار التوقيع
توقيع : فتاة أنيقة
#71

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

حلو خالص يا منوش يا قلبى
انا مستيه البارت السابع
متتأخريش

إظهار التوقيع
توقيع : Nada Ndod
#72

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

رووووعة ي منوش دايما مبدعة
إظهار التوقيع
توقيع : وِجَـعَ ـ قَلَبّـ..❤
#73

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى
البارت السابع


احمرت وجنتى لقاء وحاولت تغيير الموضوع
ونجحت فى ذلك لكن نظرات وعد كان تلاحقها بتساؤل
صعد الجميع الى بيته
وبمجرد أن دخلت سما الى غرفتها حتى تمددت على السرير حتى أنها لم تغير ملابسها
بينما أخرجت وعد الملابس من الحقائب ووضعتها فى الخزانة
ثم دخلت لتنام
استيقظت وعد على صوت أذان الفجر
وبمجرد أن سمعت ((الله أكبر الله أكبر))
هرعت الى الجمام وتوضأت وصلت الفجر وظلت ساجدة تدعو الله أن يهدى أختها سما
ويرشدها الى الطريق الصحيح
وما ان انتهت حتى أمسكت ببعض الإذكار وأخذت تقرأ
وتدعو الله ان يهدى ""سما""
وبعد أن انتهت لم تخرج من فهما سوى أية
فقالت بصوتاً باكى
بسم الله الرحمن الرحيم
"
"إِنَّكَ لَا تَهْدِي مَنْ أَحْبَبْتَ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ يَهْدِي مَنْ يَشَاءُ ۚ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ"

" القصص56

وظلت تكررها وتكررها
ثم دخلت وتمددت على السرير بجوار سما التى كانت تغط فى النوم
كان وقت الظهيرة استيقظت سما فى ذلك الوقت التفتت يمنة ويسرة لكنها لم تجد وعد
خرجت تنادى:وعد...فارس...انتوا فين فوجدت ورقة معلقة على الباب
قرأتها مكتوباً فيها
(( مقدرتش اصحيكى علشان انتى كنتى تعبانة امبارح احنا تحت عند عمك حسين أول ما تصحى انزلى تحت
هتلاقى هدومك متعلقة والبسى حاجه عدله يا سما ارجوكى
)) وكتبت فى نهايتها ((وعد))
**
زفرت سما بنفاذ صبر وقالت بانفعال:هلبس اللى يعجبنى ميخصش حد
وهرعت الى الحمام تحممت وفتحت خزانتها
وجاءت عيناها على فستان قصير للغاية لم ترتديه من فترة
فقررت ان تغضب أختها به لكنها لم تعلم أنها هكذا تغضب ربها
ارتدته ولم تكلف نفسها بالحجاب ونزلت هكذا
**
الحاج حسين:نتكلم فى الشغل بعدين بقا ياعلى بعد اما نتغدى
أومأ الحاج على برأسه
فتابع الحاج حسين :الأكل خلص يا أمينة
أمينة فاضل شوية ياحاج
نظر الحاج على الى صفاء ثم قال م تقومى تساعديهم
أومأت صفاء برأسها بابتسامة مصتنعة تخفى ورائها خبث كبير
وفى نفس اللحظة فى المطبخ كانت لقاء ووعد يساعدان أمينة للإنتهاء من الطعام
ثم قالت لقاء:مقولتليش يا وعد انتى بتدرسى ايه
وعد:أنا قبل ما اسافر كنت بدرس فى كلية الدراسات الإسلامية بالقاهرة^^
وفارس كان بيدرس هندسة معمارية برضو فى القاهرة
لقاء بعجب:طيب سما مش كانت معاكو
وعد بضيق:سما دى تانى مرة ليها فى مصر
مش بتحب تيجى مصر خالص
قاطعهم يوسف وهو يدخل:هى مين اللى مش بتحب مصر خالص
لقاء:سما يا يوسف ليه
الصراحة الجو هنا ساعات يخنق بس برضو بحب مصر
فتح يوسف باب الثلاجة وأحضر زجاجة الماء وصب القليل فى الكوب
وشرب قليلاً ثم ذهب لكن قال قبل أن يختفى من المطبخ:
خلي بلاد بره تنفعها
وذهب وهو متقزززززززززززز
حزنت وعد لتلك الكلمات ربتت لقاء ع كتفها وقالت :متزعليش
يوسف دايماً كده عصبى ولسانه بينقط مازوت
ضحكت وعد لتلك الكلمة فدخلت أمينة
وقالت ما تضحكونى معاكو مليش نفس
وعد بابتسامة:مفيش يا طنط ....احنا خلصنا الاكل اهو
لقاء:وانا ساعدتها ياماما تصورىى
أمينة:ههه لأ شطورة يلا عشان هنحط الأكل
قاطعتهم صفاء قائلة باصتناع:محتاجين حاجه اساعدكم فيها
أمينة بابتسامة:لا ياحبيبتى خلصنا اهو
لقاء:مجتيش ليه من بدرى يامرات عمى
نظرت لها صفاء بغضب
فقاطعتهم صوت دقات الباب
نهض يوسف ليفتح الباب
فوجد.....((-_-))

__________________
البارت الأول

البارت الثانى


البارت الثالث

البارت الرابع

البارت الخامس

البارت السادس

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#74

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

السلام عليكم ..
اكيد شاف سما
تسلم ايدك يا منوش

إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#75

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

بيتهقلي لقا سما

جميل أوي البارت يا عسل تسلمي

إظهار التوقيع
توقيع : hadeel tarek
#76

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

البارت جميل عن جد
إظهار التوقيع
توقيع : عاشقة كتاب ربي
#77

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

مشكووورة

إظهار التوقيع
توقيع : رحيق العفة
#78

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

البارت كتير حلو بس يترا من كان عالباب
إظهار التوقيع
توقيع : اماسلام
#79

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

نورتونى^^

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#80

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

حلوة اوي
تسلم ايدك
منتظراكي اكيد

إظهار التوقيع
توقيع : Mariam Wahid
#81

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

الجمام
دي كلمة غلطة صحيح حمام
وصراحة عرفت منو وجد اكيد وجد سما صح

إظهار التوقيع
توقيع : MeMe16
#82

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملكة عدلات
الجمام
دي كلمة غلطة صحيح حمام
وصراحة عرفت منو وجد اكيد وجد سما صح
أنا كاتبه حمام مش جمام اقريها كويس يا عسولة
نورتى^^

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#83

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى
البارت الثامن


عندما فتح يوسف الباب وجد
سما أمامه ترتدى فستان أقصر من الركبة -_-
ظل ينظر اليها بتقزززززززززززز لطريقة لبسها تلك
وظل متسمراً فى مكانه ثم فكر أن يطلب منها أن تغير ملابسها و؟أن يوبخها
لما فعلته
لكنه قال فى نفسه:بأى حق همنعها والله كل واحد حر
لكنه وقف متسمراً مكانه
حتى لاحظ مروان طيلة وقفته
فذهب للباب فوجد منظر سما بذاك الفستان
فشرع يقتنصها بنظرات مختلطه ثم أزاح يوسف للخلف
وشرع يقول:جيتى فى وقتك حماتك بتحبك الأكل لسه هينحط اهو
سما بابتسامة جانبية مصتنعة وهى تنظر ليوسف:طيب ممكن أدخل
تقمصها يوسف من أسفلها لتحتها ثم أبدى علامات التقزززززززززززز ع وجهه وهرع الى الداخل
خجلت سما من نظراته المنفرة لها
ودخلت وبمجرد أن وطأت رجلها أرض المنزل حتى التفت كل من فى البيت لها
سما:ازيك ياعمو على....ازيك ياعمو حسين
الحاج حسين:اهلا يابنتى عامله ايه
سما:الحمدلله ....أمال فين طنط أمينة ولقاء ووعد
الحاج على:جوه يابنتى بيجيبوا الأكل **)
سما:طب عن اذنكوا هدخلهم
نظر لها يوسف بجانبية وعندما لاحظته أسرع وأمسك ريموت التلفاز
وأخد يقلب فى القنوات بعدم اهتمام مصتنع
**
لقاء:هيح أخيرا خلصنا
يلا.....:سمااا انتى جيتى
أدلفت وعد لترى سما بذلك المنظر
لم تدر ما تفعله سوى أنها أمسكتها من ذراعها ودخلت الى غرفة لقاء لتحدثها
**
سما:يووووه أنا حرة انتى هتغصبى عليا البس ايه وملبسش ايه
انا اجبرتك تلبسى القرفبتاعك ده
وعد:قرف يا سما لبس الإسلام قرف..؟؟ طب ولبسك ده حلوو لما كل العيون بتفصل جسمك من فوقك لتحتك كده
انتى حلوه..؟؟ بصى ياسما أنا تعبت منك ...ثم ذهبت الى المطبخ
سما بتأفف:أنا حره بقا بلا قرف...:/
**
الحاج حسين يلا بسم الله الرحمن الرحيم
شرع الجميع فى تناول طعام الغداء
وفى وسط الطعام
قالت لقاء:هى دعاء مجتش ليه يا عاصى
عاصى بضيق:انا اعرف بتقول والدتها تعبانة
الحاج حسين:ومزورتهاش ليه
عاصى:مرضتش انى اجى عشان متتعبنيش
الحاج حسين:طيب ابقا روحلها النهارده يابنى ماشى
عاصى:ان شاء الله
تابعت صفاء موجهة نظرات كره ليوسف:وانت يا يوسف مش هتفرحنا
يوسف بنظرة عدم فهم:افرحكوا ازاى
صفاء متابعة:........


__________________
البارت الأول

البارت الثانى


البارت الثالث

البارت الرابع

البارت الخامس

البارت السادس

البارت السابع

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#84

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جميلة اوي ياقلبي
مستنيينك اكيد تكملي

إظهار التوقيع
توقيع : Mariam Wahid
#85

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

السلام عليكم
كملى يا منوش مستنياكى

إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#86

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

تسلمي ياقلبي ¨¨^-^

إظهار التوقيع
توقيع : فتاة أنيقة
#87

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

تسلمي
إظهار التوقيع
توقيع : عراقيه مجنونه
#88

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

روووووووعة يابت يا منوش مستنية الباقي

بس وصلي الررسالة دي ليوسف ههههه

ايه يا عم يوسف مش عارف تفرحهم ازاي اقولك انا اجوز يابني فهمت دلوقتي ولا اعيد تاني هههههههههه
[mention=102231]كيوت متل التوت[/mention];

إظهار التوقيع
توقيع : amira alzlam
#89

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

إظهار التوقيع
توقيع : ضــي القمــر
#90

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيوت متل التوت
أنا كاتبه حمام مش جمام اقريها كويس يا عسولة
نورتى^^
لا حبيبتي اقريها عدل انت لما تقولي هرعت الى حمام للتوضئ قبل دا البارت

إظهار التوقيع
توقيع : MeMe16
#91

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جميل أوي
تسلم إيدك

إظهار التوقيع
توقيع : hadeel tarek
#92

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملكة عدلات
لا حبيبتي اقريها عدل انت لما تقولي هرعت الى حمام للتوضئ قبل دا البارت
طب ياعسل نورتى

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#93

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى
البارت التاسع

صفاء:بقا يايوسف مش عارف هتفرحنا ازاى
مروان بسخرية:قوم ارقصلهم يايوسف
يوسف:بطل بقا ياعم...قصدك ايه يامرات عمى
صفاء:اتجوز يايوسف لأنك..
بترت كلمتها عندما رمى يوسف ملعقته على الأرض...وقال:بعد اذنكم
ثم نزل الى الأسفل
الحاج حسين:ليه كده بس ياصفاء متعرفيش انه بيضايق من سيرة الجواز
صفاء:ياحاج حس...
قاطعتها أمينة:صفاء معاها حق ياحاج يوسف لازم يتجوز هو هيفضل كده
متعلق بواحده ماتت
ظل الحديث مطيلاً فقالت وعد:بعد اذنكم هو اللى ربنا هيريده هيحصل وإن شاء الله عزوجل يوسف هيلاقى بنت الحلال^^
الحاج حسين:ونعم بالله يابنتى
وسما لم يجذبها فى النقاش سوى كلمة ((هيفضل متعلق بواحده ماتت))
ولكن فارس ظلت عيناه متعلقة بأخته وعلى ما ترتديه
**
دقات خفيفة ع غرفة سما
سما:اتفضلى يالقاء
لقاء:خير ياسمسم عايزانى فى ايه..؟؟
أنا بقا كده من غير لف ودوران
عايزه اعرف ايه حكاية قمر
ويوسف وحبيبته اللى ماتت والجو الأجنبى ده
لقاء:بصى ياسما...
**
يركب عاصى سيارته وفى أثناء سيرة يجد وعد فى الطريق
عاصى:وعد..ايه ده ده انتى فعلاً
وعد لم تنتبهلع
عاصى:وعد...ياوعد
رفعت وعد رأسها وأدلفت تنظر لمن ينادديها فوجدته عاصى
وعد بخفوت:عاصى
عاصى:ايه اللى موقفك هنا ...؟؟تعالى اركبى
وعد:لا..لا انا كنت جايه لوحده صحبتى هنا من مصر مشفتهاش بقال سنة..*)
عاصى"هو فى عربيات هنا ...تعالى هوصلك
وعد:لأ معلش انا متفقة مع تاكسى
عاصى:متأكده
أومأت وعد برأسها مؤكده
عاصى وهو يمط شفتيه:براحتك سلام
**
بعد مرور وقت ليس طويلاً على ذهاب عاصى
ظلت وعد تتفقد المكان فلم نتجد أثر لأى سيارة فقالت:ايه بس اللى خلانى أرفض
اركب انا لا متفقة مع تاكسى ولا حاجه يااارب

__________________
البارت الأول

البارت الثانى


البارت الثالث

البارت الرابع

البارت الخامس

البارت السادس

البارت السابع


إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#94

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

السلام عليكم
جميل يا منوش بس قصير ..
مستنينك يا حبي

إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#95

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جمل ياعسل
إظهار التوقيع
توقيع : حياه الروح 5
#96

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

المقطع كيير مشوق بس شو صار بعدين
#97

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

مشكورههه حبيبتي
إظهار التوقيع
توقيع : ★بَـنٌـت العُ ــراق★
#98

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جميييل كمليها
إظهار التوقيع
توقيع : حڸآۉة آڸرۉح
#99

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جميل أوي
تسلم إيدك

إظهار التوقيع
توقيع : للجنة اسعى❤
#100

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

شكرا لكي
إظهار التوقيع
توقيع : cool'Princess
#101

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى
البارت العاشر

الحاج حسين وهو يرتشف بعض رشفات من قهوته :مش عارف والله ياعلى ...
أخاف اغصب عليه فى الجواز..يكون نصيبه غلط:*(
وأخاف أسيبة بدون جواز أكون ظلمته ويكبر ويعيش لوحده
أنا وأمه مش عايشنله ياعلى...انا محتار والله
على:بص ياحسين ....الجواز قسمة ونصيب ...هو هيلاقى بنت الحلال ان شاء الله
الحاج حسين:ونعم بالله
بس ايه رأيك فى وعد
على بعدم فهم:مالها...يعنى رأي فيها بإيه
الحاج حسين:تتجوز عاصى..!!
**
كان يوسف يسير فى طريقه بعصبية
يضغط ع بعض الإرقام فى هاتفه
**
مروان:تعرفى بقا يا جوجو انك أحلى واحده شفتها فى حياتى
جينى بضحكة ملاوعة:ههههه وياترى قلت بقا الكلام ده لكام احده
مروان بسخرية:كتير اووى والله
جينى بنظرة جانبية:لأ ده انت واثق
مروان وهو يمسك يدها:ده انا من ساعاة ماشوفتك النوم معرفش لأودتى طريق
وضعت يدها تحت رأسها وقالت:اممم ده انت حافظ حلووو أهو
رد عليه :والله اللى حفظنى حفظنى كده
جينى:ههه ده انت مصيبة
يرن هاتف مروان فيرى اسم يوسف ع الشاشة
يجيب بعصبية:نعم يااخى ده وقت تكلمنى فيه
يوسف :مروان تعال نخرج أنا زهقان أوووى والله
مروان وهو ينظر لجينى ويقول بخفوت:بس انا معايا حاجه مهمة
يوسف بعصبية:تانى بنات تانى انت مش بتحرم تقب وتغطس وتيجيلى حالاً فى "....-_-..."
مروان بنفاذ صبر:طيب مسافة البحر واجيلك قال اقب واغطس قال جاى فى اوتبيس بحرى أنا سلام
يمسك مروان مفاتيح سيارته ويهب ليغادر
جينى:انت رايح فين
مروان:شغل والله مطحون انا...سلام
جينى :سلام.....*^*
-^-
**
لقاء:بصى ياستى يوسف اخويا ده مسكين أووووى
كان بيحب واحده اسمها قمر ...بيعشقها يابنتى
وهى كانت بتحبه وكانوا اتخطبوا وخلاص هيتجوزوا
بس فى يوم واحد مجهول لحد دلوقتى مش معروف
بس هو من شركتنا
خلها فى يوم رايحة الشركة و.....
flashback.

تدخل قمر مكتب يوسف لا تجد أحد
فتضع له هدية بمناسبة عيد ميلاده على مكتبه
وقبل أن تخرج يأتى شخص
قمر:هو استاذ يوسف فين لو سمحت
الرجل:معرفش والله ياانسة بس هو انا مش انفع مكانه
تجاهلت قمر كلامه وهرعت لتخرج من باب المكتب
فوجده الباب مغلقاً فنظرت له باستياء:هو انت قافل الباب ولا ايه ناولنى المفتاح مستعجلة
أخد يتفحصها جيداً ثم أقبل عليها وجذبه من يدها وثبتها بيده
قمر وهى تصيح:انت بتعمل ايه ي مجنون انت عارف لو يوسف عر هيعمل فيك ايه
الرجل:يوسف..يوسف اهو اللى زى يوسف ده يبقا معاه بنات زى القمر وبرده بيفضل بارد فى نفسه
واحنا غلابه ومش لاقيين من ده خالص
قمر وهى تصرخ:غلابة ايه هو انا ايه انت مش عند اخوات ياخى حرام عليك
الرجل:ماتوووا..؟أخواتى ماتووو ياختى
وبعدين ده احنا هنخلص بسرعة
ظلت قمر تصيح وتقاوك لكن غالباً ما ينتصر الشر حكمةً من الله
يدمر ذ1لك الغاصب ما تحميه الفتاة
هو واحد من ألاف البشر الذين يحللون عملهم بملبس المرأة
لاااا ذلك عيباً فى تربيتك يااخ...ذلك عيباً فى مجتمعك
عيباً فيك لأنك لم تحمى ابنت بلد اختك....
استطاع أن ينهى على عذرويتها
وتركها مرمية متدثرة فى دمائها
وعندما استيقظت بوهن
واختفت خلف غرفة كانت فى مكتبه
لم ترد أن يراها
حبيبها يوسف هكذا مزقت شرايين يديها
وعندما وصل يوسف وجد هدية لى المكتب مصحوبة بكارت
قرأ الكارت مكتوباً فيه ..
((حبيبى يوسف كل سنة وانتى حبيبى
أوعدك اننا مش هنفترق أبداً واذا ربنا اراد الفراق فيارب يجعل يومى قبل يوم
حبيبتك للإبد قمر
))
دق قلب يوسف من تلك الكلمات وفتح الهدية فوجد
((ساعة محفور على جنبيها قمر&يوسف))
طار قلبه من الفرحة وقرر أن يراها حالاً لكنه كان هائداً ليأخذ هاتفه
الذى نساه فى غرفة مكتبه
وعندما فتح باب الغرفة وجد قمر ملقاة على الإرض تكاد تكون جميع ملابسها ممزقة
وشرايين يديها متمزقة
وممسكة بهاتف يوسف
وكتبت على ورقة ((شوف الفيديو يا يوسف))
__________________
البارت الأول

البارت الثانى


البارت الثالث

البارت الرابع

البارت الخامس

البارت السادس

البارت السابع


البارت الثامن

البارت التاسع





إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#102

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

السلام عليكم
روعه يا منوش مستنياكي

إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#103

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

حلوه اوووووووي
إظهار التوقيع
توقيع : Do★do
#104

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

لجهودكم باقات من الشكر والتقدير
على المواضيع الرائعه والجميلة



رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

إظهار التوقيع
توقيع : ام عشتار
#105

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

حلوة اوي حبيبتي
منتظرة

إظهار التوقيع
توقيع : LOLO_LOLY
#106

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

مستنياكي يا منوش
إظهار التوقيع
توقيع : عاشقة كتاب ربي
#107

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

كملي
إظهار التوقيع
توقيع : cool'Princess
#108

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

إظهار التوقيع
توقيع : Пourα ღ !
#109

رأي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

[mention=102231]كيوت متل التوت[/mention];
دي تاني مرة تنسيني
اوعي تنسيني المرة القادمة
مفهووووم على فكرة
شوقتيني بجد يا منوش

إظهار التوقيع
توقيع : حڸآۉة آڸرۉح
#110

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

رووووووعة يا بت بسرعة كملي عايزة اعرف ايه اللي هايحصل
إظهار التوقيع
توقيع : amira alzlam
#111

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

فين البارت الثامن اشوا نزلت تحت عند بارت حد سابع
إظهار التوقيع
توقيع : MeMe16
#112

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

ممككن اعرف بارت تامن فينه
إظهار التوقيع
توقيع : MeMe16
#113

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملكة عدلات
فين البارت الثامن اشوا نزلت تحت عند بارت حد سابع

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#114

130003 رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

يا سلام على الخيال والإبداع ماشاء الله ، لحد البارت السادس ولحد ما قرأت حقيقى يعنى قصة لذيذة ومشوقة ، تسلم ايديكى حبيبة قلبى .

#115

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

البارت الحادى العشر


لم يهتم يوسف بما قرأه فى الرسالة
بل لم يدرِ بنفسه سوى وهو يسقط على الأرض بجوراها
يتحسس وجها ويزيح خصلات شهرها
التى كانت تتغزل بوجهها وهى ملقاة ع الارض
ويقول بوهن:يلا قومى بقا ياقمر
هديتك عجبتنى أووووى ع فكرة
يلا بقا
ثم صمت للحظات وصاح بقوة وهو يهزها:لييييييييييه
ليه كل حاجه حلوة بتروح
انتى...انتى الحاجه الحلوه اللى فى حياتى
يرب ليه كده
ليه كده يااااااارب:*(
وظل متشبثاً بها
حتى عند دفنها
ظل بجوار قبرها يبكى
وعندما عاد للبيت
لم يصدق انها ماتت
وتذكر الفيديو غى هاتفهـا
وفتح الهاتف وعندما فتح
الفيديو وجد
قمر بحالة مأسويــة
تحاول ان تهندم فى نفسها وتقول بابتسامة حزينة
كل سنة وانت طيب يايوسف كل سنة وانت حبيبى:*(
ربنا مكتبلناش نكون مع بعض فى الدنيا بس ان شاء الله هنكون مع بعض فى الجنة
متنسانيش يايوسف ومتضيعش حياتك عشانى
علشان أنا بحبكـ ي يوسف:*)
**
Back
لقاء:شفتى بقا ياسما
من ساعة اللى حصل ويوسف محتفظ بمل حاجتها
حتى الساعه اللى ادتها له اليوم ده وهدومها
وكله فى الاودة بتاعته
ولو حد لمسهم بينسى نفسه
سما:يااااه يوسف ده مسكين ووى ع فكرة بس متخافيش
طالما انا موجوده هفرفشه
بس هو بارد كده فـ
لقاء:بارد...؟؟
سما:يابنتى بارد فى مشاعره وفى تصرفاته
لقاء:ااه لا ماانا اتعودت
لقاء متابعة:باى بقا علشان ورايا حاجه اوك سلام
سما:بااااى
سما متابعة:وانت بقا يااستاذ يوسف
هتفضل كده ماشى ((راهنت عليك))
***-
يوسف يدخل الى المطعم
فيجد موان جالس بمفرده
فيجلس بجواره دون ان يشعر ويقول:احم احم عطلتك
مروان بسخرية:مانت دايما معطلنى ياكابتن يوسف ولا ايه
يوسف:بطل سخافة وقولى تحب تلعب النهارده
ثم غمز له
مروان:بقا انت جايل ومخلينى انفض للبت علشان ((قلد غمزة يوسف))
يوسف بنفس طووويل:اعمل ايه يامروان تعبان اوووى عايزين يجوزونى غصب عنى
مروان:الصراحة انك تفضل سنجل كده حاجه حلوه
بس انت عجزت يايوسف
يوسف:لا ده انا اقولك ياعموو بقا
انجز هتلعب النهارده بعد صلاة الفجر
مروان:طبعاً وانا افوت اللعبة دى
**
وعد وهى لا تعرف ماذا تعرف فجأة قاطعها صوت يقول:
تحبى اوصلك ولا التاكسى هيجي
وعد بابتسامة.التكاسى جاى اهو
عاصى:طيب اتفضلى اركبى انا ابن عمك والله انا نباتى
ولو اتعشيت مش بتعشى لحمة
حاولت وعد أن تخفى ابتسامتها
وركبت السيارة معه
ولكن أصرت أن تكون فى المقعد الخلفى
وفى أثناء الطريق أخرجت مصحفها وظلت تقرأ فيه
وظل ينظر لها عاصى نظرات جانبيه ويقول فى نفسه:
ماشاء الله عليكى انتى متدينة وتقيه ياريت كل البنات زيك
ثم قال بصوت مسموع دون وعى منه:انتى قدوه لكل البنات
وعد:نعم..!!
نظر لها ثم قال انا قولت حاجه
وعد:يمكن سمعت غلط
عاصى بتوتر:اممم يمكن يمكن
ثم ادلف ليكمل القياده فاصتدم بالمقود وأصدر صوت ضجيج الاطفال
وأخذت وعد تبتسم وتقول فى نفسها:اممم انا سمعت كل حاجه ع فكرة
وانت كمان قدوة لكل الشباب:*)
**
وصل الجميع للبيت
وذهبت وعد لغرفتها لتنام وكانت الساعة التاسعة مساءاً
وكانت سما على وشك النزول
وعد:رايحة فين ياسما
سما:ابداً هخرج شوية
وعد:جوه
سما:بس
وعد:جووووووه
سما:طيب فارس فين
وعد:فى شغل وهيجى ع الفجر
**
أذن أذان الفجر نهض كل من فى البيت لأداء الصلاة
عدا سما التى كانت نائمة فى سريرها
**
ذهب فارس والحاج على وحسين
وورائهم مروان ويوسف لأداءة صلاة الفجر
وبعد الصلاة أخذ يوسف مصحفاً وأخذ يتلو القرءان
وبعدما انتهى وهم للرحيل
قال له مروان:هنروح نلعب ي يوسف
يوسف:ان شاء الله يلا بس
وعندما وصلوا للبيت
وصعد الحاج على وحسين لمنزلهم

أدلف فارس للأعلى فوجد لقاء تنظر الى القمر
ظل متسمراً لفترة حتى لاحظته ثم
صعد للأعلى
؟أما يوسف ومروان
وجدو قمر تجلس ع الأرجوحة
تتأمل وتفكر
وعندما هم مروان ليتحدث اليها
جذبه يوسف من يديه وقال
:يلا بس
علشان نلحق نروح النادى
مروان:طيب يايوسف
وعندما ركبوا السيارة وانصرفوا سمعت
سما صوت السيارة فأدلفت تنظر لها فوجدتها سيارة يوسف
فهبت وركبت سيارتها لتعرف الى اين ذهب
وظلت تلحق به
حتى وصلت الى..

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#116

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جميل جدا تسلم اناملك يا منوش
إظهار التوقيع
توقيع : حڸآۉة آڸرۉح
#117

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

رووووووعة يابت بس مطوليش عليا بس يا حرام يوسف طلع غلبان اوي صعب عليا والله
إظهار التوقيع
توقيع : amira alzlam
#118

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى
البارت الثانى عشر

بينما كانت سما تقود سيارته خلف يوسف ومروان
تعطلت سيارتها فى منتصف الطريق
أما مروان ويوسف كانا قد وصلا
ارتدى كلاً منهم رداء الملاكمة
وشرعا يلاعبان
وفى اثناء اللعب كان مروان عنيفاً بعض الشئ فسدد ليوسف ضربة قويه فى رأسه
وبعدما انتهيا
ركبا السيارة
وفى الطريق
نظر مروان ليوسف قائلاً:معلش يا يوسف انت عارف انى اشطر منك فى اللعبة دى
نظرله يوسف بسخريه:اه لأ مانا واخد بالى من ساعة اخر مره
أحس مروان بلإحراج فاعتدل
وعندما كان يقود يوسف فوجئ بفتاة كان ظهرها فى مرمى نظرر يوسف
تقف فى منتصف الطريق كد أن يدهسها لكنه توقف فى الوقت المناسب
نزل يوسف غاضباً ليرى من تقف فى تلك الساعة فى ذلك المكان
وعندما أمسكها من يدها
وهزها تجاهه وجدها سما**_**
قال بصوتاً غاضب:انتى ...انتى بتعملى ايه هنا وفى الساعه دى
قالت سما فىنفسها:أبداً كن براقبكم
يوسف:ردى كنتى بتعملى ايه
سما بتردد:مفيش كنت بتمشى شويه
يوسف:بتتمشى الساعه5 الصبح
ولوحدك اتفضلى اركبى
وقفت متسمرة فى مكانها
قال بصوت عالى:قلتلك اتفضلى اركبى
جلست سما بالمقعد الخلفى
وكان مروان يلاحقها بنظراته
ولاحظ يوسف ذلكــ فأوقف السيارة
وقال لوليد:اركب ورا ياوليد
علم وليد ما يدور بعقل يوسف فركب فى الخلف
وأحضر سما بجانب يوسف
كان يوسف يقود بغضب حتى انه لم يشعر أن جرحه لازال ينزف
ودون أن يلاحظ وضعت سما منديلاً ع جرحه
فنظر لها باشمئزاز وأزاح يدها بقوة حتى أنها تألمت من ذلك
وكان مروان يشاهد كل مايحصل وينظر نظراتاً مختلطه
وعندما وصلوا ركب روان سيارته
فأدلف يوسف اليه قائلاً:رايح فين دلوقتى يامروان
مروان:شغل ..سلام
يوسفكسلام
وقبل أن تصعد سا درج البيت أمسكها من يديها بقوة
ثم صفعها على وجهها
وقال:انتى ازاى تخرجى بره البيت فى الوقت ده هااا فهمينى
سما وهى تزيح يده:وانت مالك اخرج مخرجش يخصك فى ايه
يوسف بعصبية:طيب انا سكت على لبسك المسخره وعديتها حتى تصرفاتك اللى متدلش على انك من عيلة محترمة سكت عليها
عايزه توصلى لفين
سما ببرود:وده يخصك فى ايه
صاح باعلى صوت:علشان انتى للأسف بنت عمى وأنا مسمحش ان اسم عيلتى يتهز بسبب لبسك لا طريقتك
اقولك الكلام معاكى خساره
ثم ركب سيارته وذهب
وظلت سما تبكى وتبكى
حتى سمعت لقاء صوت يوسف وصوت بكاء سما فاستيقظت
ونزلت للأسفل فوجدت سما تبكى بشده
ووجها ينزف قليلاً من الدماء اثر ضربة يوسف
لقاء :سما...مالك فيه ايه
بتعيطى ليه ومين اللى عمل كده فى وشك
سما :الأستاذ اخوكى يالقاء..:*(
لقاء:ايـــــه..يوسف
طيب ليه بس
قصت سما لها كل ما حدث
فقالت لقاء بخبث:أولاً أنا أسفة ع اللى يوسف عمله هو طبعه كده حامى اووى
ثانياً الله يكون فى عونك وربنا يصبرك
سما بعدم فهم:يصبرنى ع ايه
لقاء:ع يوسف يا سومتى
سما:يوسف..ازاى
لقاء:بصى يوسف اى حامى ومش بيحب اى حد من عيلته يغلط
حتى بنات عمه بس هو مش حامى اووى كده
غير لما بيحب حد
سما بنظرة شك :يعنى.
لقاء:امم يوسف وقع فى دباديبك ياخت مبروك..ولا اقولك الله يكون فى عونك
ابتسمت سما بخفة
ثم صعدت الى الأعلى تجرى بسرعه
**
تسللت سما الى البيت لكن وجدت أخاها فارس فى وجهها فارس بدهشة
:كنتى فين ياسما
سما بتوتر:كنت مع لقاء تحت فى الجنينه
فارس طيب مقولتيش لوعد ليه
سما:كانت نايمه محبتش ازعجها
فار:متتكررش تانى ياسما
مع السلامة
سما:اوك سلام
**
نزل فارس فوجد لقاء جالسة على الأرجوحة
ممسكة كالعادة بقلمها وتكتب بعض الخواطر
فارس وقف خلفها ثم قال:الله تبارك الرحمن
كتاباتك جميله أووى أووى يانسه لقاء
لقاء بخضه كبيره :هااا انت هنا من امتى
فارس بخبث:من ساعة ماكتبى هذا الحلم الذى يجول بعقل كل فتاة وهو
وضعت لقاء يدها ع فهمه وقالت:خلاص متكملش
عرفنا انك واقف بقالك كتير
نظر فاس بخبث الى يديها
فسحبتها بسرعه وتنحنحت للخلف بحرج
حاول فارس ان يضيع حرجها فقال:ماشاء الله بجد كتاباتك حلوه
لقاء:ده من ذوقك يافارس
فارس:كان نفسى اقراها كلها بس شغلى يحتم عليا اسيب ناس لطيفه ورقيقة وامشى
لقاء تنظر للأرض بحرج
فارس:مع السلامة يالقاء
لقاء:مع السلامة
وصعدت لقاء للأعلى
وفى ذلك الوقت كانت وعد تشاهد كل مايحدث وتبتسم
**
حان وقت الغداء وصعدت لقاء لتنادى ع سما وفارس ووعد
دقت الباب برقه
ففتح الباب فارس
فارس: ايه ده القمر بيزورنا اى خدمه ياقمر
لقاء:هو الغدا جاهز ويلا علشان تتغدوا معانا
فارس:حاضر هننزل اهو اى خدمة تانى
لقاء بابتسامة:لا شكرا
نزلت وعد وفارس أولاً ودخلو
فار :السلام عليكم
وعد:السلام عليكم
الحاج حسين:وعليكم السلام اتفضل يافارس..وانتى ياوعد
أمال فين سما
وعد:نازله ورانا
طيب ياأمينه يوسف فين
أمينه :طالع اهو ياحاج حسين
ذهبت وعد لتساعد لقاء ووالدتها أمينة فى وضع الطعام
وعندما غادرت امينة المطبخ استغلت وعد الموقف
وقالت للقاء:هو حلوو صح
لقاء: مين
وعد:فارس
لقاء:ااه حلو اووى
نظرت لها وعد بابتساة
فسارعت لقاء:حلوو ومحترم جدا زى اخويا بالظبط
وعد:اهاا لا مانا واخده بالى
قولى بصراحه بتحبيه
صمتت لقاء
وعد:اعترفى بقا لاحسن ده هيتجوز لو ماحدش لحقه
لقاء:لا لا انا بحبه..مين دى اللى هتتجوزوا
وعد:مفيش بس اهم حاجه انك اعترفتى
لقاء:طيب وهو بيحبمى ولا
وعد:بيحبك بس ساكت كده فى نفسه
عموما سيبى الموضوع ده عليا
كان سما تنزل ع الدرج وتنضع الضمادات ع وجهها اثر ضربة يوسف
وعندما وضعت يداها لتدق عالباب كان يوسف أيضاً يدق عليه
نظر لها فوجد الضماد ع وجه وقبل أن ينطق بكلمه.كان عاصى خلفهم
عاصى واقفين هنا كده ليه
وسوعوا انا ميت من الجوع دفع عاصى يوسف بخفة فكاد أن يسقط على سما
دخل عاصى
ولمحته وعد وهو يتصرف كالطفل الجائع
فظلت تبتسم بخفة
ودخل يوسف وسما للداخل
وجلس الجميع ليتناولوا الغداء
وكانت صفاء موجوده
أمينه أمال مروان والحاج على فين ياصفاء
صفاء:الحاج حسين مسافر يومين فى شغل ومروان متعرفلوشض طريق
ثم تابعت موجهة نظراتها لسما:امال ايه للى فى وشك ده يا سما؟؟
نظر الجميع لسما
ثم...

إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#119

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

حلوة اسكر
إظهار التوقيع
توقيع : زهرة الوادى 2
#120

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

السلام عليكم
جميله يا منوش تسلم ايدك
مستنياكى

إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#121

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

كملي بسلرعة يا منوش
شوقتيني

إظهار التوقيع
توقيع : عاشقة كتاب ربي
#122

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

رووووووعة
تسلم اديك

إظهار التوقيع
توقيع : للجنة اسعى❤
#123

129127 رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

#124

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

كملي يا اختي والله مشوقه بجد
إظهار التوقيع
توقيع : MeMe16
#125

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

بتشوقيني كدة
كملي بقي عشان انا فضولية جدا

إظهار التوقيع
توقيع : Mariam Wahid
#126

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جميله اوي واصلي يا مبدعه
#127

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشقة كتاب ربي
كملي بسلرعة يا منوش
شوقتيني
معلش سؤال هو انتوا ليه بتقولولها منوش ديه ده دلع ولا نيك نيم

#128

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ربي وفقني
معلش سؤال هو انتوا ليه بتقولولها منوش ديه ده دلع ولا نيك نيم
ايوة هي اسمها منة
ونحنا بندلعها منوش

إظهار التوقيع
توقيع : عاشقة كتاب ربي
#129

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

اه طيب شكرا ليكي بس استغربت الاسم
#130

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشقة كتاب ربي
ايوة هي اسمها منة
ونحنا بندلعها منوش
سؤال تاني انا كنت عايزه اعرف ازاي اقدر انزل روايتي في المنتدى اصلي اشتركت عشان كده بس للأسف معرفتش اعمل حاجه

#131

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

مممممم
#132

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ربي وفقني
سؤال تاني انا كنت عايزه اعرف ازاي اقدر انزل روايتي في المنتدى اصلي اشتركت عشان كده بس للأسف معرفتش اعمل حاجه
روحي لقسم اقلام عدلات الذهبية
واعملي موضوع بعنوان روايتك
ونزلي بالبارت في نفس الموضوع

إظهار التوقيع
توقيع : عاشقة كتاب ربي
#133

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشقة كتاب ربي
روحي لقسم اقلام عدلات الذهبية
واعملي موضوع بعنوان روايتك
ونزلي بالبارت في نفس الموضوع
شكرا يا قمر افدتيني

#134

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ربي وفقني
شكرا يا قمر افدتيني
العفو دة من واجبي

إظهار التوقيع
توقيع : عاشقة كتاب ربي
#135

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

البآآرت الثآآلث عششر
توترت سما جداً..وأخذت تنظر ليوسف
ثم قال فارس:صحيح ياسما ايهاللى عمل فيكى كداا..
سما بعد قترة:...أنا كنت قاعده تحت فـ وانا طالعه ..ثم صمتت
فأكملت لقاء:وقع ع وشها..
فارس بارتياب:امم هى لو كانت وقع ع وشها..طيب مش مهم
ابقى خدى بالك المره الجايه:*)
سما:حاضر
بعد انتهائهم من تناول الطعام صعدت سما للأعلى
وذهب يوسف لغرفته ليرتدى ملابسه ويذهب الى العمل
فدخلت لقاء عليه وقالت:شفت مرضيتش
تقول ان ضربتها ازاى
والله طيبه
يوسف وهو يرفع حاجبا:طيبة طب يلا بره ياطيبه

وبينما تخرج لقاء
تصتدم بفارس الذى يطيل نظراتهـ اليهآآ
ثم تذهب مسرعةة الى غرفتهآآ وقلبهآآ يتبض بشدههــ
ببينما يزداد عاصى تفكيرآآ بوعد
تمر الآآيام
وثلآآثة آآشيآآء فقط تزيد
آآعجاب عاصى بوعد
وآعجآآب فارس ب لقآآء
وكره يوسف لسمآآآ والعكس:*(

وفى آآحد الآيآآم ينهض عآآصى من سريره
ليخبر دعآآء آنه لآ يحبهآآ وآآنه يحب وعد
ويركب سيارته مسرعآآ
وعندما يذهب الى الكآآفيه التى تعودت آآن تكون هناكـ فى هذآآ الوقت
وجد مروآآن ممسكآآ بيد دعآآء
يندهش ويسمع كل مآآ دآآر بينهم
فتآآتى دعآآء لتشرح له وتقول:بص انت فاهم غلط
فيبتسم عاصى ويضحك
دعآآء:بتضحك ليه؟؟
عآآصى:فعلآآ ربنآآ بيجبهآآ من عنده
آهى جت منك للآسف يآآدعآآء
ثم خلع دبلتهــ وآعطآآهآآ لها بفرح
وآآسرع يعود آآبيه لكى يطلب يد وعد
دعآآء:مآآله دهــ
مروآآن:بنت عمه وآآكله دمآآغه
دعآآء:مش مهم طالآآ انت معأأيأأ
مروآآن بسخريهــ:هه لآآ يا شطورةةة آآنا مصلحتى آآنى آآلوى درآآع عآآصى انى مآآشى مع خطيبتةةة
بس دلوقتى good bay
ويسرع هو الآآخر ويمسك هاتفه ويقول::آآلو ي حيآآتى جآآيلك فى الطريققق
**
يدق عآآصى غرفة مكتب وآآلده
ويقول ::بآبى عآآيز آآخطب وعد
ثم ينظر فيجد فآآرس موجود هو الآآخر
فيخجل من نفسه ويجع للخلف
الحآآج حسين:تعال يآآ يآآعاصى
هو النهآآرده كله عايزين تتجوزو
عآآصى بنظرة عدم فهم..!! يعنى اييهههـ
الحآآج حسين:فآآرس طال ايييد لقآآء
عآآصى بلهفةةة:نعمل فرحنـآآ بنفس اليومممــ
الحآآج حسين:بموافقة القمرين مآآشى
**
قولتى آيه يا لقآآء
لقآء بخجل:اللى تشوفه يآآبآبآ
الحآآج حسين:ع بركــــــــــ ـالله ــــة
**
فآآرس:بس يا ستى
احنا الاتين طلبنا ايدك فى نفسس اللحظة
سمآآ:يآآه مشهد رومانسى بجدد
وعد بخجل:مبررروك يا فارسسس
فارس:امم وانتى موافقه ولآآآ
وعد بسرعه:ولآآ ايه
فآآرس :عرفت الجوآآب
ع بركة الله




إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#136

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

البآآرت الرآآبع عشر

تمر الآآيآآم
ومآآزالت الآشيآآء ال3لاثة ع حالها
لكن كره سما ليوسف والعكس يزيد
جآآء موعد الزفآآف
كانت وعد كالملكة ولقآآء لا تقل عنها جمالآآ
وفى آآثناء الزفاف
يآآتى يوسف آآتصال
يخبره آآن
صديق مروآآن مريض ويريد آآخبآآره بششىىئ
مهم
فيذهب اليه
فيخبره الشآآب آآن صديقه مروآآن قبل سنتين هو من آآعتدى على قمر
وظل الأمر سرآآ حتى الآآن
يخرج يوسفف من عندد الرجل
عيناه مغرورقتآآن بالدموع
ويذهب الى بآآر
ويظل يشرب الخمر
فآآتت السآآعه ال2 فجرآآآآ
ويوسف مازال هناك
ثملاً لا يدرى من جآء به آآو من هو
فيتصل صآآحب البآآآر
بآآحد الآآرقآآم الموجوده فى هاتفه حتى يآآتى
آآحد من عائلته ويعيده للبيت
فترد سمآآ ع الهاتف
ويخبرهآآ الرجل بكل شئ
كآآنت كل م لابسها فى حقيبةةة معدة لآآنعها كآآنتستسآآفر
ولم يكن هنآآك آجد


فذهبت لغرفة يووسف وآآرتدت
ملابس قمر
وذهب اليه فوجدته فى اسوء حاله
سكير جداااا
فحاولت شده فنظر اليهااا
فتخيلهاا قمر
جذبهاا اليه وقال:انتى زعلانه من يا قمر صح
سمآ :لا يا يوسف انا سما مش قمر
يوسسف :سآآ انتى زعلانه عشان انا حبيت سمآآ وخلفت بوعدى
سمآآ بصوت عآآلى:انا سما اصحى يا يوسف
يوسف وهو يجذبهآ أأكثر
وسمآآ تصرخ
وقت الزجاجه من يده ع رآآسها فآآغشة عليهآآ
ثم اقترب منهآآ يوسف آآكثر

**
تم الزفآآف بهدوء
ولم يشعر آآحد بغياب الطرفين
وذهب الآآزوآآج لقضآآج شهر العسل
فى فرنسسآآ
وعآآد الجميعع للبيت
ولم يدرْ آآحد بغيآآبهم
وصعدوآآ جميعآآ للنوم
وفى.





إظهار التوقيع
توقيع : كيوت متل التوت
#137

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

ماشاء الله merci بس هي طويلة جدا هههههههههههه merci
#138

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

شكرا
#139

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

Merci
#140

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

merciiiiiiiiii
#141

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

chekraaaaaaa
#142

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

شكراً
#143

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

merci
#144

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

انتي ازاي بتقولي انها بقلمك الرواية دي اغتصاب لكن تحت سقف واحد بقلم دعاء عبد الرحمن وانتي معدلة فيها بسسسسسس [mention=102231]كيوت متل التوت[/mention];
إظهار التوقيع
توقيع : mercy bird
#145

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

رووووووعة
تسلم اديك

إظهار التوقيع
توقيع : للجنة اسعى❤
#146

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جمييييله
إظهار التوقيع
توقيع : Do★do
#147

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

[mention=102231]كيوت متل التوت[/mention];

انا مش عارفة ارد عليكي رسايل لاني الرسايل انتي موقفها
اولا قصتك نفس الاحداث وانا مستعدة اقولك ايه اللي هيحصل بعد كده لانك مغيرتيش في الاحداث
انتي واخدة بعض الاسماء من الرواية الاصلية اللي هما حسين وجاسر
انا مش بظلمك بس انا متاكده ان الرواية دي مش بقلمك

إظهار التوقيع
توقيع : mercy bird
#148

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

ممكن بعد ازنك تقتبسيني لما تكملي ؟
إظهار التوقيع
توقيع : Do★do
#149

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

روايتك جميلة ورائة بتحكي عن الواقع بالمجتمع العربي ربنا يعدل حالهم روايتك رائعة اتمنى منك المزيد والعطاء ربنا يوفيق
إظهار التوقيع
توقيع : نسمة الياسمين
#150

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

رووووعة يابت واوووووو

هو بس سؤال صورتك الرمزية راحت فين
وعلي فكرة حاسة ان في حاجة مديقاكي في ايه قولي [mention=102231]كيوت متل التوت[/mention];

إظهار التوقيع
توقيع : amira alzlam
#151

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mercy bird
انتي ازاي بتقولي انها بقلمك الرواية دي اغتصاب لكن تحت سقف واحد بقلم دعاء عبد الرحمن وانتي معدلة فيها بسسسسسس [mention=102231]كيوت متل التوت[/mention];
ايش اسم روايه

إظهار التوقيع
توقيع : MeMe16
#152

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mercy bird
[mention=102231]كيوت متل التوت[/mention];

انا مش عارفة ارد عليكي رسايل لاني الرسايل انتي موقفها
اولا قصتك نفس الاحداث وانا مستعدة اقولك ايه اللي هيحصل بعد كده لانك مغيرتيش في الاحداث
انتي واخدة بعض الاسماء من الرواية الاصلية اللي هما حسين وجاسر
انا مش بظلمك بس انا متاكده ان الرواية دي مش بقلمك
ممكن تبعتيلي اسم روايه او بتنسخيها كلها وتبتعيها ليا على خاص

إظهار التوقيع
توقيع : MeMe16
#153

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira alzlam
رووووعة يابت واوووووو

هو بس سؤال صورتك الرمزية راحت فين
وعلي فكرة حاسة ان في حاجة مديقاكي في ايه قولي [mention=102231]كيوت متل التوت[/mention];
هو انت بتكلميها

إظهار التوقيع
توقيع : MeMe16
#154

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملكة عدلات
ممكن تبعتيلي اسم روايه او بتنسخيها كلها وتبتعيها ليا على خاص
الروايه اسمها اغتصاب ولكن تحت سقف واحد بقلم دعاء عبد الرحمن ابحثي عليها عل موقع عصير الكتب هتلاقيها

إظهار التوقيع
توقيع : mercy bird
#155

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملكة عدلات
هو انت بتكلميها

اه بكلمها هي كيوت متل التوت

إظهار التوقيع
توقيع : amira alzlam
#156

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira alzlam
اه بكلمها هي كيوت متل التوت
بس انا متضهرش عندي رسايل لا زوار ولا خاصه

إظهار التوقيع
توقيع : MeMe16
#157

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملكة عدلات
بس انا متضهرش عندي رسايل لا زوار ولا خاصه
دوسي علي تعديل بياناتي وفعيليها

إظهار التوقيع
توقيع : amira alzlam
#158

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira alzlam
دوسي علي تعديل بياناتي وفعيليها
عند كل متضهرش بس انتي

إظهار التوقيع
توقيع : MeMe16
#159

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملكة عدلات
عند كل متضهرش بس انتي
ازاي يعني رسايل الزوار موجودة عن الكل في الملف الشخصي

إظهار التوقيع
توقيع : amira alzlam
#160

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira alzlam
ازاي يعني رسايل الزوار موجودة عن الكل في الملف الشخصي
شوفي هي لغت نص طلبات صداقه حقها وانا منهم وبس عدهم صداقتها يقدروا يحاكوها

إظهار التوقيع
توقيع : MeMe16
#161

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملكة عدلات
شوفي هي لغت نص طلبات صداقه حقها وانا منهم وبس عدهم صداقتها يقدروا يحاكوها
اه فهمت
انا كنت فاكرة انك بتقولي انك بتكلميها في المشاركة
لا انا مش قادرة اكلمها خالص زي مقولتي هيا قافلة كل انواع الرسايل
وكمان مش بتفتح

إظهار التوقيع
توقيع : amira alzlam
#162

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira alzlam
اه فهمت
انا كنت فاكرة انك بتقولي انك بتكلميها في المشاركة
لا انا مش قادرة اكلمها خالص زي مقولتي هيا قافلة كل انواع الرسايل
وكمان مش بتفتح
انا راح اكتب شي في شكاوي والاقتراحات يمكن بتكون طلعت

إظهار التوقيع
توقيع : MeMe16
#163

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملكة عدلات
انا راح اكتب شي في شكاوي والاقتراحات يمكن بتكون طلعت
اوكي

إظهار التوقيع
توقيع : amira alzlam
#164

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب...#بقلمى

جميلة يا منووووووش
إظهار التوقيع
توقيع : حنين الروح123
#165

افتراضي رد: رواية عذراء بعد الإغتصاب..

جميلة اوي,,, بس فين الباقي [mention=102231]كيوت متل التوت[/mention];


قد تكوني مهتمة بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى
رواية الحب المحرم / بقلم ريموووو بنت البحرين / رواية حب / راويه رومنسيه ريموووو أقلام عدلات الذهبية
جميع روايات ريموووو بنت البحرين المكتمله,روايات ريموووو المكتمله,هنا جميع روايات ريموووو قصص - حكايات - روايات
رواية فوضى الحواس للكاتبة أحلام مستغانمي ريموووو مكتبة عدلات
نجيب محفوظ ريموووو شخصيات وأحداث تاريخية
رواية الحب المحرم بقلم ريموووو بنت البحرين،رواية حب.راويه رومنسيه ريموووو أقلام عدلات الذهبية


الساعة الآن 10:22 AM


جميع المشاركات تمثل وجهة نظر كاتبها وليس بالضرورة وجهة نظر الموقع


التسجيل بواسطة حسابك بمواقع التواصل