أو

الدخول بواسطة حسابك بمواقع التواصل

مميز الى كل من صادفتها مشكلة جميع مجالات حب .دراسة.صداقة.اخوة واي شئ بس هوو

يعني موضوع مبين من عنوانه

بس راح اشرح
بنات اي وحدة وقعت في مشكلة
راح نجتمع كعضوات ونساعدها وحتى ولو
انا كل تلاقيني هووون
وبعد ساعة او نصف ستاعة على مساهمة الي تحطيها في موضوع عن مشكلتك
تلاقن الجواب فورااااااا وبدون اي تاخير
اتمنى تفاعل
ملاحظة
ان موضوع من مجهودي الخاص ولا ابيح نقله الا باذن
امهم لقد اردت ارضائكم واخليكم دوما فرحين وما تتغلب عنكم المشااااكل
هذا هو هدفي من موضوعي
وشكرااااا

افتراضي رد: الى كل من صادفتها مشكلة جميع مجالات حب .دراسة.صداقة.اخوة واي شئ بس

جزاكم الله خيرا بس اكيد مش كل المشاكل ممكن تعلن على الملأ

و كمان ليه انتي مش مسجله؟؟!
سجلي معانا و نتفاعل اكثر!

إظهار التوقيع
توقيع : الـمـتـألـقـة

[IMG]https://fbcdn-sphotos-a-a.***- /hphotos-ak-ash3/c38.0.403.403/p403x403/561528_465078316870470_547378373_n.jpg[/IMG]عجبتني الصورة وفعلا مش كل المشاكل تعلن على الملأ

اختى اصغر منى ودايما بتزعق وهى اقوي منى بخاف اضربها تضربنى اكتر بعدين دايما بتزعق ودايما بتحرج وبتيجي الساعه 3 بليل
جيت اتكلم محدش من اهلها عملولها حاجه واحنا عايشبن مع ماما وكدا وبابايا منفصل ودلوقت محدش عارف يحكمها دلونى بالله عليكوا اعمل ايه دايما بتزعق وصوتها يجيب اخر الشارع

إظهار التوقيع
توقيع : Sel

التفاتة رائعة و من كان في عون اخيه كان الله في عونه
انا فقط اريد اظافة بسيطة ارجو ان نكون مترفقات في ردودنا خصوصا في المشاكل الزوجية و لتحس الواحدة منا باختها و لا تكبر الهم في قلبها و لنكن محضر خيرالى اخر لحظة

إظهار التوقيع
توقيع : farcha

انا يمكن عندى نفس المشكله مع اختى اللى اصغر منى ب6سنين

موضوع جميل اوى

بلنسبة لمشكلة اختك استحالة حتتغير بالزعبق حاولى تتكلمى معاها براحة لكن الصوت العالى والزعيق حيولد العند حاولى تنصحيها او مش تنصحيها علشان هى ممكن متتقبلش بردو يعنى حاولى تتكلمو مع بعض من باب الفضفضة

انا عندي مشكله نفسيه وحالتي صعبه جدا بقيت مش زي الاول في دراستي ومع صحباتي وغير كذا طول الوقت بفكر وبتكلم مع نفسي الموضوع هو اني اول مره انزل مصر عند أهلي على العلم ني عايشه في السعوديه من ساعت ما اتولدت وما رحت مصر الا السنه دي لما رحنا لمصر شفت لمت العيله والجمعه والحبايب والاهل والاقارب حبيت هناك اوي ومش قادره انساهم خالص لما رجعت من ساعت لما فارقناهم وانا بعيط مش قادره امسك نفسي خالص بقيت اتخيل بعضهم واتكلم معاهم من الي حبيتهم اوي والي كانو بيحبوني وطول الوقت نفسي يكلموني بس الجوال مش متوفرلي جاه دو النت هما مش بيدخلو كتير فعشان كدا انا زهقانه من نفسي خالص وبفكر فيهم في المدرسه وفي البيت وفي اي وقت مش قادره انساهم ولا أقنع نفسي اني انا دلوقتي في الامر الواقع بحبهم اوي ونفسي اشوفهم يا ريت تقولولي اعمل ايه في حالتي دي وبشكرك عزيزتي الزائره على هذا الموضوع ويا ريت تسجلي وتصبحي عضوه من عضوات هذا المنتدى الاكثر من رائع
إظهار التوقيع
توقيع : قدوتي رسول الله

قد تكوني مهتمة بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى
ملف شامل لمشكلات الاطفال ادخلي وشوفي مشكلة طفلك وأسبابها وحلها لولو حبيب روحي العناية بالطفل
مش مشكلة ... الحاجة ام الاختراع براءة غرائب وطرائف
✔✔✔اشتغلي واكسبي من البيت ( ماي واي مايو) ✔✔✔ eman mansour سوق عدلات النسائي العام
◀ ◁اشتغلي واكسبي من البيت ( ماي واي ديسمبر ) ▶ ▷ eman mansour سوق عدلات النسائي العام
✔✔✔اشتغلي واكسبي من البيت ( ماي واي مارس) ✔✔✔ eman mansour سوق عدلات النسائي العام

الساعة الآن 01:27 AM

جميع المشاركات تمثل وجهة نظر كاتبها وليس بالضرورة وجهة نظر الموقع

التسجيل بواسطة حسابك بمواقع التواصل