أو

الدخول بواسطة حسابك بمواقع التواصل

#1

افتراضي يـــــوميات هو وهي

يـــــوميات هو وهي


مـــــساء الجمال
علي كل عدولة باللي معاه
يختي عليا اجنن والنبي

النهاردة الحلقه الاولي من يوميات هو هي


هو = احمد
وهي = سما

هو : انتي بتعملي ايه ؟

انا : بعيط بئه

هو : وبتعيطي ليه سيادتك

انا : ما انت شايف حمني مش راضي يبطل زن
وبعدين انا جعانه

هو : ههههههه قولي كدة بئه والجعان يعيط

انا : امال بيلطم يعني

هو : طب سكتي الواد ماله ليكون تعبان

انا : لا يا اخويا دا البيه بيعاندني
زعلان علشان ضربته

هو : نعم يختي ضربتي مين ؟

انا : حمني
مهو مش راضي يصحي

هو : لا دا انتي اتهبلتي رسمي
طب ابقي اعمليها تاني
والله لتنضربي
اتفضلي اعتذريله بئه





انا : هههههههه انضرب واعتذر
خد ابنك وامشوا من هنا

هو : حاااااااااضر ابقي ارجعي عيطي بئه

انا : احمد انت رايح فين
طب سيب الواد هيتعب

هو : اسكتي خالص

وبعــــــــــد شويه

انا : ع فكرة مينفعش كدة
وحد يشيل طفل كدة

هو : اسم النبي حارسك
انتي اللي فالحه اوي وبتعرفي تشيلي
امهات اخر زمن
جتك نيله عيله صحيح

انا : طب هات الواد

هو : لاء

انا : والنبي يا احمد هاته خلاص هتعذرله

هو : طب قولي ورايا

انا : ورايا

هو : هههههههههههه والنبي

قولي انا اسفه يا باشمهندس حمني
واول واخر مرة اقل ادبي عليك
وحرمت خلاص

انا : ع فكره انه امه عيب كدة

هو : ماليش فيه
ودا راجل مينفعش تزعله وتعيطيه كدة

انا : خلاص يا حمني انا اسفه بئه

هو : يالا عقاب ليكي انا جبتلك مجله ميكي



يـــــوميات هو وهي


يـــــوميات هو وهي
انا : الله بحبها اووووووي

هو : دي مش ليكي حضرتك
انتي زي الشاطرة كدة وبصوت واطي
هتحكي لحمني لحد ما ينام

انا : احكي لمين
وهو هيفهم بئه ويرد عليا

هو : اه
عجبك ولا اخده وانزل

انا : لا عاجبني
ربنا علي الظالم


بــــــــث خلاص
انتظرونا المرة الجاية بئه



إظهار التوقيع
توقيع : حنين الروح123
#2

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

الله جميلة تسلم ايديك حبيبتي في انتظار الحلقة الجديدة ابقي ابعتيلي الرابط ياقمري
إظهار التوقيع
توقيع : لولو حبيب روحي
#3

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

حلو أوي

تسلمي

في المتابعة إن شاء الله يا عسولة

إظهار التوقيع
توقيع : آلاء فؤاد
#4

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة آلاء فؤاد
حلو أوي

تسلمي

في المتابعة إن شاء الله يا عسولة

نورتينى يا لولو يا قمر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لولو حبيب روحي
الله جميلة تسلم ايديك حبيبتي في انتظار الحلقة الجديدة ابقي ابعتيلي الرابط ياقمري
وحشتييييييينى يا منمن بجد

بث كده من عنيا

إظهار التوقيع
توقيع : حنين الروح123
#5

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

حلوة ياقمر بس سما ده مالها لدغة ولا اية حكايتها

إظهار التوقيع
توقيع : الملكة نفرتيتي
#6

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ♥عائشة قدوتي♥
حلوة ياقمر بس سما ده مالها لدغة ولا اية حكايتها
غة وعاوزة الضرب استنووووووونى فى الحلقة الجاية

إظهار التوقيع
توقيع : حنين الروح123
#7

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

رد: يـــــوميات هو وهي
إظهار التوقيع
توقيع : Frawla
#8

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

التقييم ممتاز
تسلم الأيادي
رائعة حبيبتي
منتظرة الباقي


إظهار التوقيع
توقيع : سارة سرسور
#9

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

جميلة اوي هستني الحلقة الجاية اوعي تنسي تبعتيلي الرابط
إظهار التوقيع
توقيع : ام سيف 22
#10

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

جميله حبيبتى
مستنياكى اوعى تنسينى
يسلموووووووو

إظهار التوقيع
توقيع : قصرالاحلام
#11

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

ههههههههههههه
جديده الطريقه دى معاكى طبعا اوعى تنسى الرابط بتاعى هه
جميل قوى

#12

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

يابنات القصة دى واحدة صاحبتى عاشت فيها هى وجوزها قولت اجبهالكم بس باسلوبى نورتونى كلكم
إظهار التوقيع
توقيع : حنين الروح123
#13

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

جمييييييييييله حبيبتى تسلم ايدك يا عسل
انتظر التكمله

إظهار التوقيع
توقيع : ريموووو
#14

افتراضي تنبيه اداري

تم نقل الموضوع من قسم قصص - حكايات - روايات.
بواسطة : السفيرة عزيزة

#15

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

نورتووووووووووونى كلكم تاااااااااابعوووووونى الان

الحلقة التانية هو وهى ماشين فى الشارع واجركم الله منهم

هى بتتصل بيه
هو نايم و بعدين يصحى على صوت رنتها اللى هو عارفها كويس

هى : الو أيــــه مش بترود على الموبيل لية ؟
هو : أيـــــــــــه يابنتى فى حد يكلم حبيبه كده ايه مفيش صباح الخير , ازيك ياحبيبى مفيش اى حاجة كده ؟؟
هى : طب ياسيدى صباح الخير ازيك ياحبيبى ؟
هو : صباح النور ياقلبى انتى عمله اية ؟
هى : انا تمام ......... بقولك اية انتا فاضى ؟
هو : فاضى وله مليان ههههههههههه
هى : اوف هو انت كده دايما مبتبطلش الش ابدا
هو: طبعا يابنتى ده انا لو بطلت الش ممكن اموت المهم كنتى عايزة اية ؟
هى : اه صحيح كويس انك فكرتنى كنت عايزة اقابلك ؟
هو : تقابلينى !!!! ليه خير ؟
هى : هو يعنى لما اقول انى عايزة اقابلك يبقى فى حاجة ؟
هو : اكـــيـــــــــــد
هى : طيب ماشى اخلص بقى قوم يلا
هو: طب مش اعرف انتى عايزانى فى اية ؟
هى : مش مهم هتعرف بعدين يلا نتقابل فى المكان اللى بنتقابل فيه كل مرة
هو : يابنتى طب افهم فيه اية ؟
هى : بعدين يلا باى
هو : طيب و امرى لله سلام
وبقفلوا مع بعض و كل واحد بيحضر نفسه و هو بيروح يتسناها فى المكان اللى اتفقوا عليه و بعديها بساعة هى بتوصل
هى : معلش Sorry اتاخرت شوية
هو : شوية !!! ده انتى اتاخرتى جامد حرام عليكى ياشيخة انا خلاص قربت اموت من كتر البرد o.O
هى : اعمل ايه يعنى المرور واقف وانا كمان هموت من البرد
هو : طب اخلصى كنتى عايزة ايه فى يومك اللى مش هيعدى ده
هى : طيب طيب متزوقش المهم انا مخنوقة و زهقانة و عايزة اتكلم معاك و اكل ايس كريم
هو متنح : ايه !!!!!!! معلش قولى تانى كده انتى زهقانة و مخنوقة و كمان عايزة تاكلى ايس كريم طب انا ذنب اهالى اية وبعدين احنا فى عز الشتا هتاكلى ايس كريم ازاى وله انتى عايزة تتعبى و تتعبينى معاكى روحى ياشيخة منك لله
هى : بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس كفاية خلاص انا اصلا غلطانة علشان كلمتك و كنت عايزة افضفض معاك
هو : تفضفضى معايا ماشى عادى بس فى تليفون و لازم تقابلينى يعنى وكمان فى عز البرد
هى بعياط : خلاص انتا اصلا قفلتنى منك خلاص روح البيت وشكرا اوى على المعاملة دى
هو : طب انتى بعيطى ليه دلوقتى خلاص انتى نزلتنى وخلاص اللى حصل حصل اضحكى بقى
هى بتمسح دموعها : حصل وطحينة ههههههههههه
هو متنح : تعرفى حاجة انا اصلا استهيل ضرب الجزمة علشان تضحكتك
هى بمسكنة : و اشمعنى انتى تالش عليا يعنى وانا لا
هو : خلاص مش عايز وله حرف زيادة ويى بينا من هنا نوح اى كافية نقعد فية علشان انا نشفت
هى بطريقة طفولية : و ناكل ايس كريم ؟
هو بنفاذ الصبر : و ناكل ايس كريم يلا يا اخر صبرى
هى بضحك : سمير صبرى هههههههههههه
هو o.O : يلا يابت غورى من هنا يلا حرام عليكى ياشيخة
هى تروح مكلبشة عى دراعه وتقوله : لا مش همشى وهفضل قاعدة على قلبك : P
ويمشوا مع بعض وهى مبسوطة وهو بيشط فى شعره منها

إظهار التوقيع
توقيع : حنين الروح123
#16

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

جميلة جدا جدا حبيبتي كل حلقة احلي من الي قبلها في انتظار الحلقة الجديدة علي نار
إظهار التوقيع
توقيع : لولو حبيب روحي
#17

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

جميله اوى اوى يا عسل
هم مجوزين ولا ايه
وحمنى دا اسم؟ هههههههه
قريت الحلقتين مع بعض
جمال جدا يا حبيبتى

إظهار التوقيع
توقيع : Frawla
#18

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة frawla
جميله اوى اوى يا عسل
هم مجوزين ولا ايه
وحمنى دا اسم؟ هههههههه
قريت الحلقتين مع بعض
جمال جدا يا حبيبتى
ايوة متجوزين بس زى ما تقوليلى كده حلقة منصلة عن الى قلبها وحمنى ده دلع احمد بعيد عنك هههههههههههه

نورتينى يا فراولة

إظهار التوقيع
توقيع : حنين الروح123
#19

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لولو حبيب روحي
جميلة جدا جدا حبيبتي كل حلقة احلي من الي قبلها في انتظار الحلقة الجديدة علي نار
اصلا الموضوع بينور بيكى يا قمرى

إظهار التوقيع
توقيع : حنين الروح123
#20

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

هههههههه ياشيخه بقى حمنى دلع احمد وانا اللى كنت فاكراه حمدى وهيه اللى خنفه هههههههههههههه
ولما نشوف حيعملوا ايه فى بعض تسلم الايادى يا سكر

#21

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

حلوووو كتير

بانتظار التكملة


بس هغلبك معايا تبعتيلي الرابط لما تنزلي الحلقة 3

إظهار التوقيع
توقيع : آلاء فؤاد
#22

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

ورجعناااالكم مع حكاية جديدة من حكايا هو وهى الى مش بتنتهى

بس المرة دى هو كان رقيق رقة التنين ربنا يستر



هى : الو ..
هو : صباح الخير يا روحى
هى : صباح النور يا حبيبى انتا عامل اية ؟هو : عامل محشى ههههههههه
هى : اوف بقى مش هنخلص النهاردة بقولك اية سلام
هو بطريقة طفولية : استنى استنى خلاص انا اسف المهم انتى هتخلصى الساعة كام علشان عايز اقابلك ضرورى
هى : ليه هو فى حاجة ؟؟؟؟هو : هتعرفى بعدين المهم هتخلصى امتى ؟؟هى: على الساعة 3 كدة بس ليه طيب ؟؟هو باستعجال مصطنع : بعدين يلا اشوفك بعد الجامعة باى بقى علشان عندى شغل كتير
هى : ماشى ربنا معاك باى
هو : باىقفلوا مع بعض وكل واحد راح يشوف اية اللى وراه و جت الساعة 3 المعاد المفروض يتقبلوا فيه هى فضلت مستنياه و عدى حوالى نص ساعة و فجاه وهى واقفة لقتوا جاى
هى بغضب : ايه كنت فين كل ده انا واقفة بقالى كتير
هو : معلش انا اسف الطريق زحمة المهم تعالى معايا بسرعة
و راح مسكها من ايديها و ركبها عربيته
هى : ياابنى استنى طيب فى اية مالك مستعجل كدة ليه ؟هو بيركب عربيته : هتعرفى بعدين
هى و بتنفخ : طيب لما نشوف اخرتها اية
هو : خير ان شاء اللة
و فضل ماشى لحد ماوقف عند مكان هى تعرفه كويس علشان هو ده المكان اللى بيتقبلوا فيه
هو بينزل ويروح يفتحلها باب العربية
هو بابتسامة : انزلى
هى : طيب
ويروحوا يقفوا قدام البحر
هى : هو فى اية بالظبط
هو و ايده ورا ضهره كانه ماسك حاجة
هى : هو اية اللى انت مخبيه ورا ضهرك
هو بيطلع حاجة زى تاج كده شكله جميل اوى
هى : اية ده !!!!!!!!!!!
هو بابتسامة جميلة اوى : تقبلى تكونى اميرتى النهاردة ؟؟هى : ............
هو : هاااااااااا
هى وبتمسح دموعها : اكيــــــد
هو : طب خدى البسيها يلا
هى تروح وخدها منه وتلبسها وفجاه تلاقى ناس جايين بتورتة جميلة اوى وبيغنوا happy birthday to you
هى بصدمة : ايه ده !!!!!!!!!!!!
هو بيضحك : انتى نسيتى وله اية النهاردة عيد ميلادكهى و بتبصله بنظرة حب : انتا عارف حاجة انا بحبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــك
هو بيضحك : بس يا مجنونة الناس بتتفرج علينا
هى بطريقة طفولية : مش مهم المهم ان انا بحبك
هو : و انتى مهمه قولتيلك مش هقدر اوصفليك انا بحبك قد ايه و يلا بقى نطفى الشمع
هى : ماشى يلا
هو : يلا
خلص اليوم على كده وكل واحد فيهم فرحان و مبسوط

إظهار التوقيع
توقيع : حنين الروح123
#23

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة آلاء فؤاد
حلوووو كتير

بانتظار التكملة


بس هغلبك معايا تبعتيلي الرابط لما تنزلي الحلقة 3
بث كده الحلقة3 فى التوبك الى جاى

إظهار التوقيع
توقيع : حنين الروح123
#24

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

تسلميلي حبيبتي

الحلقة جنااااان

إظهار التوقيع
توقيع : آلاء فؤاد
#25

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

رد: يـــــوميات هو وهي


قرر "محب" إنه يعزم "حبيبته" على الغدا وياريته ما عمل كده

لإن البنت دى مش عاجبها العجب ولا الصيام فى رجب زى مابيقولو

شوفوا الحوار وأحكموا بنفسكوا>>>>>

"هو": تطلبي إيه؟

"هي": مش عارفة إنت هاتطلب إيه؟

"هو" : أنا هاطلب بيتزا

"هي": ماشي ، وأنا كمان

"هو": طيب

"هي": ولا أقولك ، بلاش

"هو": ليه عاوزه حاجة تانية

"هي": لأ ، مش عارفه

"هو": انتي جعانة

"هي": إممم ، مش عارفه

"هو": يعني إيه مش عارفة ، أكيد الواحد بيعرف هو جعان ولا لأ

"هي": نص نص

"هو": يعني أطلبلك معايا

"هي": لأ

"هو": خلاص

"هي": ولا أقولك ، يمكن أجوع كمان شوية

"هو": خلاص هاطلبلك وعلى ما يجي الأكل تكوني جوعتي

"هي": طيب أفرض لما يجي الأكل أكون لسه ما جوعتش!

"هو": خلاص ، خلي الأكل قدامك ولما تجوعي إبقي كلي

"هي": ما كده الأكل هايبرد

"هو": خلاص نطلب أكل تاني

"هي": بس كده يبقى تبذير

"هو": نبقى نأخد الاكل البارد معانا تيك أواي ونبقى نأكله بعدين

"هي": طيب إفرض ما كانش ليا نفس للبيتزا بعدين

"هو": خلاص أكلها أنا

"هي": وأنا ما أكلش

"هو": جننتيني ، يعني اطلبلك ولا بلاش

"هي": بلاش احسن

"هو": خلاص أنا هاطلب لنفسي علشان انا جعت جدا

"هي": ماشي

"هي": بس أطلب بيتزا بالتونة

"هو": بس أنا مابحبش البيتزا بالتونة

"هي": بس أنا بحبها

"هو": بس أنا إللى هاكلها

"هي": ما يمكن على ما ييجي الأكل أكون جعت وأكل معاك

"هو": هو أنتي عاوزة تأكلي ولا لأ

"هي": إحتمال

"هو": يعني أنا لازم أطلب بيتزا بالتونة علشان إنتي (إحتمال) تأكلي معايا

"هي": أيوه بالظبط

"هو": طيب لو أنتي جوعتي وأكلتي البيتزا بتاعتي أنا هاكل إيه؟

"هي": ما انا ممكن ما أكلش أصلا معاك

"هو": رحمتك يا رب

"هي": مالك فيه إيه ؟؟

"هو": يعني دلوقتي لو أنتي ما أكلتيش ، أنا هاكل بيتزا مش بحبها

"هي": يعني أنت تاكل و أنا ما أكلش؟!!!!!

إظهار التوقيع
توقيع : حنين الروح123
#26

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

مـــــساء الخير

بقالي فترة كل ما اجي انزل الحلقه
الكهربا تقطع
قربت اصدق ان اليوميات دي اتنحست فجأه
ما علينا غتاته بغتاته وربنا لاكمل هااااااا


هو : ساعه ونص والهانم لسه بتفكر هتلبس ايه
تكونيش فاكرة نفسك مكان العروسه

انا : بس يا بابا وخليك شايل الواد لاعيط وساعتها
وربنا منا منقوله من مكاني
انتوا اصلا واخدني غصب عني وخليك فاكر دي

هو : انا مش عاوز اعلي صوتي للواد يتخض

انا : حنين من يومك يا ابو حمني
مقولتليش البس بنطلون ولا جيب

هو : بنطلون

انا : احط ميك اب ولا بلاش

هو : لو خفيف مفيش مشكله

انا : طب انا جعانه

هو : اسم النبي حارسك هو انا واخد بنت اختي
يالا الناس مستنيين

انا : طب دلوقتي اخوك رايح يخطب
انا دوري ايه بالظبط علشان معكش وافضحكوا

هو : لا انتي متقوليش حاجة غير ان شاء الله والف الف مبروك

انا : طب دي سهله وربنا ما هنطق غيرها

وبعد معاناه خلصت ونزلت بــــــــئه
وفضلت نايمه كالعادة

هو : وربنا عيله قومي يا نونو كملي نوم في بيتنا يختي

انا : يا ربي علي الرخامه انا اصلا هنام عند الناس
واقولهم مش بينيموني وخاطفني انا وابني

بـــــــعد السلامات والتحيات والحوارات الهبله

انا : انت رايح فين استني اقعد جنبي انا خايفه

هو : اسكتي دول فاكراني العريس
العبي في جنب بئه متقطعيش عليا انت والواد اللي في ايدك دا

انا : لا يا قلبي خد راحتك
اللي خدته القرعه

هو : وماله بس لما نروح

انا : يا بابا قول حاجة لابنك اصل وربنا اروح

بابا : اتلموا بئه فضحتوني ادام الناس
كملي خناق لما نروح يا سما

لـــــــما وصلت المحروسة قصدي العروسة

انا : بابا مين دي
يا دي السواد دي العروسة
طب انا عاوزة اقدم في مسابقات ميس ايجيبت

هو : بقولك ايه بسرعه
هاتي اشيل الواد
وبكده تعرف اني صاحب عيال
الله يخليكي

إظهار التوقيع
توقيع : حنين الروح123
#27

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

حلوة كتير اليوميات وجوها نغنوش وطبيعي
بانتظار التكملة حبيبتي

إظهار التوقيع
توقيع : JİLO
#28

افتراضي رد: يـــــوميات هو وهي

ههههههههه عسل

إظهار التوقيع
توقيع : رحيق


قد تكوني مهتمة بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى
60 سؤالا في أحكام الحيض والنفاس للشيخ بن عثيمين رحمه الله شوشو السكرة فتاوي وفقه المرأة المسلمة
روايه الحب الضائع بقلمي كامله حياه الروح 5 أقلام عدلات الذهبية
مسحت دمعة نزلت من عيونها و أثاريني من تسبب في نزولها حياء حواء دردشة عدلات
اجمل عشرة قلاع في اليابان .. al asraa عدلات للسياحة والسفر والرحلات
رراية ( صدقيني عجزت انساكي) فاطمة سعيد قصص - حكايات - روايات


الساعة الآن 09:04 PM


جميع المشاركات تمثل وجهة نظر كاتبها وليس بالضرورة وجهة نظر الموقع


التسجيل بواسطة حسابك بمواقع التواصل